Ik reageer even op wat mij is bijgebleven... Sparky, meid ik hoop dat het hier bij blijft!! De schrik zit er goed in denk ik, mijn duimen draaien voor jou. Hier geen "gedoe" met opvang of iets dergelijks, ik ben thuisblijfmoeder. Maar ik snap wel dat je er nu al mee bezig bent. Mijn schoonfamilie en mijn broertje vertellen we het na de echo. Ik wilde een cake of cupcakes uithollen en daar geboortemuisjes in doen...surprise!!!
Oh dat is ook een leuk idee zeg! Misschien 'pikken' we dat nog wel want wij moeten ook verrassingsgebak hebben op de verjaardag of iets in die richting!
Mijn mannetje komt vanavond niet naar huis, hij is voetbal gaan kijken bij vrienden en aangezien hij wel wat zal drinken blijft hij daar. Is nogal een eind rijden. Ik kreeg daarnet zo'n lief berichtje: Ik hou van jullie! *smelt*. Vind het zo lief dat hij al over 'jullie' spreekt. Gisteren ook: 'Oh, gaan jullie gaan slapen?' Muisjes wordt hier niet zo gedaan in België, is echt typisch Hollands . Mijn stiefbroer gaf slippertjes met mama en papa op als kado.
Niet stressen hoor! Heb van 5 tot 9 dpo echt elke dag bloed (en dan echt rood) gehad, en daarna ook nog elke dag beetje bruinverlies. Schijnt echt geen kwaad te kunnen....!
Ik zit ook bij VK Zuid! Grappig, zitten we daar allemaal in de wachtkamer zonder elkaar te (her)kennen
Ik heb me de vorige keer opgegeven en meegedaan maar vroegtijdig gestopt ivm met een miskraam. Nu weer opgegeven en donderdag komt ze langs. Denk je er ook aan om mee te doen ?
Hallo dames! Allereerst: GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!! Ik hoop dat dit allemaal plakkerds zijn en dat we over ong 8 maanden ons wondertje in onze armen kunnen nemen! Ik dacht het wordt tijd om mij ook eens te melden hier. Ik weet al een paar dagen dat ik zwanger ben. Vandaag is mn NOD en tot nu toe bloedloos! Ik vind het allemaal echt heel erg spannend allemaal! Ik zal me zelf ook even voorstellen, ik ben dus AzA, 28 jaar, getrouwd en dit is mijn 1e kindje. Volgens app berekeningen ben ik 10 maart uitgerekend. Ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Maar ik wil het echt voor me houden tot ong 12 weken. Moeilijk hoor! haha Ik heb hier zo lang naar toe geleefd dat het nu zo enorm onwerkelijk voelt allemaal. Nu op naar de 1e echo. Hiervoor moet ik nog een afspraak maken. Op naar een leuke tijd met jullie!
Haha! Dat zou toch grappig zijn Ken je toevallig een oncologieverpleegkundige, die fanatiek hardloopt, regelmatig naar concerten gaat en graag een belgisch biertje drinkt in leuke cafeetjes?
Hey! Wat leuk Nog een Amsterdamse. Welkom en gefeliciteerd. Ik moet nog een afspraak maken. Hoop dat ik nog voor de werkreis van mijn vriend terecht kan. Na mijn nachtdiensten maar eens bellen. @geslacht: Zou ik zeker willen weten. We zo makkelijk met namen kiezen en aanschaf spullen. Daarnaast ebn ik veel te nieuwsgierig @bevalling: Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Teveel voorbeelden gezien waar er toch iets niet helemaal lekker ging en dan toch nog op het laatste moment snel een ambu bellen om naar het ziekenhuis te gaan. Better safe then sorry denk ik dan maar. Maar dat is mijn mening @testen: Misschien dat ik volgende week nog wel eens een digitale test met weken indicator wil doen. Kijken of hij het goed heeft
Gefeliciteerd Jolanda! 7 jaar is een lange tijd. Blij dat deze poging gelukt is. Jullie hebben vast een strenge controle. Hopelijk snel een kloppend hartje te zien. Hahahaha Anne! Nee je komt niet overeen qua omschrijving van iemand die ik ken. Maar ik gok dat er misschien wel mensen in de omgeving zijn die we wellicht dan beiden kennen (afhankelijk van het ziekenhuis waar je werkzaam bent). En Eva! Leuk nog een Amsterdamse! Ik loop zelf niet bij VK zuid. Zou wel goed te doen zijn qua afstand van mijn huis, maar zit bij de gyn in deze zwangerschap omdat het mijn 3e keizersnee wordt. @geslacht: ja wil het wel weten. Niet omdat bet uitmaakt, maar gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. Bij mijn dochter wist ik het trouwens niet. Heb bij elke echo toen ook gezegd van te voren dat ik het beslist niet wilde weten. Bij mijn zoon wist ik het wel... en eigenlijk vind ik het wel makkelijk zo. Nu weer even kijken of ik verder kan slapen!
Haha, daar heeft mijn broertje ook gewerkt (als agnio). Grappig! En net als jij ben ik een fanatieke hardloopster. Hoewel ik het wel spannend vond (wil ergens ook nu 8 mnd op de bank zitten om niks "fout" te doen 😉 lees ik overal dat je daar echt mee door mag gaan zolang je je goed voelt. Heb dus na positieve test gewoon weer gelopen. Allee halve marathons (doe ik af en toe, 1 a 2 keer per jaar, laatste was in maart) ga ik nu niet meer doen, alleen trainen. Heb jij al bedacht hoe je dit gaat doen...?
vriendin heeft daar wel gewerkt in de bedrijfsvoering, maar dat is echt al eeuwen geleden. Voor de rest weet ik even niemand nog die er werkt. Mijn oudste is trouwens in het lucas geboren, toen woonde ik nog in west.
Aza...welkom!! En gefeliciteerd met jullie wondertje. Dat van de daken schreeuwen kan ik wel herkennen...daarom ben ik zo blij met jullie hier!
Oohhhh...... wat word hier al lekker veel gekletst. Ik zal vast niet zoveel berichten versturen maar vind het leuk om te zien en lezen dat er meerdere meiden vroeg wakker en zijn en moe zijn. Altijd fijn en beetje herkenning. Verder hier geen kwaaltjes. Voor ons kwam het al een totale verrassing deze mini. Mijn man kan het pas echt geloven nadat ik een CB test had gedaan. Ik vind het ook heel leuk om te lezen hoe vele van jullie er al mee bezig zijn. Dat moet bij mij echt nog even komen. Fijne dag vandaag allemaal!
AXA, welkom en gefeliciteerd! Pauwlien, bijzonder zo'n verrassing Littledreamer, gefeliciteerd met deze mijlpijl Op naar de volgende 35 weken!
Wauw wat een boel pagina's erbij weer lol Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!! Ik doe gewoon van de daken schreeuwen hier, i dont care haha. Ben veel te blij! Kan dat echt niet geheim houden... tja het kan nog misgaan. Maar de kans dat het goed gaat is veeeel groter dus ik wil er lekker van genieten en blij zijn met elke dag. Als t mis zou gaan heb ik toch ook graag steun van mn omgeving. Ik woon in Rotterdam trouwens. Hoop op thuisbevalling, maar woon 3 hoog zonder lift dus weet nog niet of het mag. Trappenhuis is wel ruim enzo... we zullen zien. Wil van de week wel fam gaan vertellen. Mn zusje viert vr verjaardag en ik zie haar niet heel vaak. Dus misschien laatste gelegenheid nu om persoonlijk te zeggen voor ze het aan me gaat zien... Denk wel dat we geslacht willen weten. Maar zou niet hele kamer roze willen maken, liever beetje neutraal met kleuraccenten. Namen hebben we al, eigenlijk al tijden terug toen er nog helemaal geen sprake was van zwanger worden over gehad wat we leuk zouden vinden en snel eens geworden