Ik heb ook een konijntje VL (en als alles goed gaat in september ML) gooit netjes elke dag zijn poepbak leeg
Oh beter haha. Wij hebben 1 konijntje binnen (Nederlands hangoordwerg) een ex-ram die weigert gekoppeld te worden aan een voedster. Buiten 2 jonge voedstertjes ook nederlands hangoordwerg. Zoooo leuk!
Mijn man doet de kattenbak als sinds we de wens hebben (1,5 jaar dus) Twee katten, Suske en Wiske. Een rode kater en een grijze lapjeskat. Wiske is echt een lieve kat en behandeld Suske als d'r kind, haha. Ze is nu nog kroeleriger dan eerst. Ze kan nu uren bij me kroelen terwijl ze dit voor m'n zwangerschap niet langer dan 30 min volhield. Haha
Kattenbak en tuinieren Bij het verschonen van de kattenbak, het konijnenhok en het werken in de tuin is het belangrijk handschoenen te dragen. In uitwerpselen van (vooral jonge) katten en konijnen komt een parasiet voor die toxoplasmose kan veroorzaken. Hmm... toch vriend maar eens inlichten..
Kleine roe, haha leuk! Bij mijn man's ouders hebben ze ook twee katten suske en wiske! En 1 daarvan is ook rood! (Suske). Toevallig haha . Wij hebben zelf een Kruimel en een Pluisje haha. Kruimel is een lapjespoes en Pluisje een grijs/witte Noorse Boskat.
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje Grootsgezin (34) 5e kindje Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 3e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. 12. Stukkie (29) 2e kindje 13. Sparky (27) 3e kindje 14. Sjudith 3e kindje | MVM 15. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4 +6 weken Afspraken 9 juli Sjudith echo 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 21 juli Sparky echo gyn 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 24 juli 1982eva intake vk + echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ils1, nog even een aanvulling voor je lijst: Ik ben 31 en doe mee met MvM! En idd, wat een drukte op 5 maart
zo jullie kletsen veel... hier trouwens ook ongikrampen met vlagen had ik echt ook 5 dagen geleden als...je word er zo onzeker van maar ik kan het van vorige keer herinderen dat ik het ook had dus dat stelt me dan wel weer gerust hihi
Wat leuk Renske! Hier ook het eerste kaartje binnen, van mijn schoonouders. Wordt het nog een beetje echter van hè? Wij hebben hier twee Maine Coons rondlopen, zijn echt knettergekke beesten, maar passen daardoor juist zo goed bij ons! Even kijken of een fotootje lukt...
Toen ik vanmiddag weer laveloos op de bank lag, heb ik die vermoeidheid maar eens gegoogled. In principe zou het alleen in het eerste trimester moeten zijn en daarna moet het iets beter gaan. Dat herinner ik me ook nog wel van m'n vorige zwangerschap. Je kunt er weinig aan doen, behalve eraan toe geven en wel in je dag/nachtritme blijven. Verder las ik dat het eten van een banaan ook nog wel eens kon helpen. Dus ik heb mijn dochter vandaag met een banaan in de mond bij een vriendinnetje opgehaald, want ik kon m'n ogen nauwelijks open houden...
Wat lief dat jullie al kaartjes krijgen! Ravi, Wauw!! Ik ben niet zo'n kattenmens maar de main coon vind ik zoooo geweldig! Heb er zelf ook 1 gehad totdat mijn moeder hem zat was en hem verkocht heeft *grrrrr* zo makkelijk als ze dieren aanschaft zo makkelijk gaan ze ook weer weg.
Wauw, wat mooi!!! Ik vind het echt prachtige beesten. Laten jullie ze ook buiten? Of is dat niet vertrouwd? Ik heb over Maine coons eens gelezen, dat je ze zelfs kunt leren om naar een mensen toilet te laten gaan en dat ze dan ook zelf doorspoelen?
Prulletje, wat een schatjes! Wij laten onze katten absoluut niet buiten. Sowieso omdat we ze daar te duur voor vinden, maar ook omdat hier in de buurt een kattenhater zit die het leuk vindt om katten te vergiftigen :x In de zomer komen ze trouwens wel buiten, aan een lijn, of in een grote, ruime 'kooi'.
Zooo kletsmajoors haha dat kan ik amper bijhouden en de namen weet ik ook nog niet zo sorry! Ik heb bij de vorige zwangerschap pregnyl gebruikt dus vind dat ik zeker mvm moet doen. We hebben het vanavond de oma's en broer/ zus van mij en man verteld en aan onze dochter van 5