hoi hoi, Even een vraagje, ik keek vanmorgen in de spiegel en schrok gewoon van mezelf. Mijn buik is best opgezet. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en ik was ruim een kilo afgevallen... Herkennen jullie dit?
Goodmorning!!! Hier een goeie nacht gehad!! Verder weinig nieuws...kom later op de dag wel even reageren.
Kan heel goed hoor Junyor, je darmen kunnen in het begin opgezet zijn en moeten plaats maken. Zal in de avond nog wel iets meer zijn ( bij mij wel teminste ).
En trouwens ik ben ook wat afgevallen. Ook door de misselijkheid merk ik dat ik wat minder eet ( meer gezond ook ).
Deze zijn heeeeel gevoelig. Dit zijn 3 testen met dezelfde urine als de digitale vanmorgen: De kv die volgens iedereen zo gevoelig is is het lichtste. In het echt wel zichtbaar hoor en op foto van die test alleen ook, maar de rest is duidelijker.
@ mamamies: dank voor je opbeurende woord e (rest ook!) helpt echt! @ junyor en ils1: ik heb ook alleen zin in gezond eten, en ook een hele opgeblazen buik en last van m'n darmen... En verder na gisterochtend geen bloedverlies meer gehad, wel ongi krampen, maar vanmorgen deze fijne test!! Kan het nog steeds niet geloven en heb het dus ook nog niemand verteld.. (Naast man natuurlijk )
Heb gister aan het eind van de dag ook last gehad van krampen btw, maar ik denk dat het te verklaren is als bandenpijn.
Sparky duidelijke + testen. Vreemd dat die kV test dan lichter is. Maar zegt soms niks. Gewoon even door blijven testen Eva mooie duidelijke test, duidelijker kan niet en fijn dat geen bloedverlies meer hebt. Hier is MVM net geweest. Gaf aan dat ze vanaf vandaag ook pas officieel mocht testen omdat de testen anders nog weleens negatief aangeven. Maar een mooie streep. Toch wel weer een bevestiging ook.
Jaaaaa Ils, hier ook zo'n mooie! Vind dat ook altijd wel weer spannend en idd weer een bevestiging. Ik mag vanaf zaterdag weer plasjes vangen