@ josje! Wat een mooie, super! Toch inderdaad fijn weer die bevestiging. Ik begin vanaf maandag ! @ sparky je moet je ook niet vergissen dat je nog geen 4 weken zwanger bent he, daarom kan die ook nog wat lichter zijn!
Ja klopt ook. Maar toch maakt het mij onzeker. Helemaal als je van anderen dan opmerkingen krijgt als 'de vorige keren waren je testen ook licht en toen ging het mis'.. Daar heb ik gewoon zooooo niks aan! Bij mijn andere kids alleen getest 2x en toen had ik lichte streepjes en ruim een week later pas weer getest en toen een knaller. Maar er heerst hier een enorm " je moet wel bewijzen dat je echt echt zwanger bent want anders zijn de streepjes gewoon hartstikke vals als je toch 'ongesteld' wordt " mentaliteit. Als je lichte streepjes hebt en het gaat mis en je zegt dan dat je een vroege miskraam hebt gehad krijg je veel leden op je dak. Ik kan daar zooo niet tegen dus heb dan ook enorme drang om vaak en veel te testen zodat ze dat achteraf niet kunnen roepen. Want na 3 miskramen achter elkaar waarvan 2 vroeg en 1 met 6 weken wordt je wel degelijk 'in de gaten gehouden' of je streepjes wel donkerder worden of dat je niet gewoon een streepjesplasser bent of vals positieve testen krijgt. En als ze dan niet genoeg oplopen volgens anderen krijg je gelijk opmerkingen Het maakt mij zooooo onzeker!
Ja dat ga ik denk ik ook maar niet meer doen. Maar dat is dan wel jammer voor diegene die WEL oprecht meeleven.. Maar nu ik hier meeklets ga ik maar gewoon van het goede uit en ga ik maar helemaal niet meer posten op die andere plekken.
Ja daar zat ik ook aan te denken, maar ja.. wil zo graag die digi positief zien.... Heb er 2 van die digitale en nog 2 kruidvat 2v5 testen. Meer ga ik ook echt niet meer halen ofzo.
Meis (sparky) wat vervelend dat er zo geregeerd is. Dit gaat natuurlijk nergens over en snap dat het je onzeker maakt. De verloskundige heeft een keer tegen mij gezegd dat een licht streepje niet veel zegt. Het 'probleem' van dit forum is een beetje dat je de testen met de de testen van andere gaat vergelijken en dit zegt eigenlijk helemaal niks. Ieder lichaam is anders en bij iedereen zien de testen er weer anders uit door de aanmaak van hcg. Ik testte de vorige keer in de middag beter dan in de ochtend. Misschien ook nog een idee? Kop op meid en een digitale knuffel voor jou En Hanneke is ga de lijst vanmiddag aanpassen hoor met je nieuwe afspraak. Spannend he?
ik ben zo misselijk.......of alles eruit wil komen zelfs kippevel van .....ik neem het voor lief!!! want het is een goed teken.. maar moest ff kwijt ..herkenbaar?? bij mijn dochter geen last van gehad
Ja ik ga er vanuit dat ik gewoon weinig hcg aanmaak. Bij mijn dochter alleen lichte streepjes gehad en geloofde gewoon dat ik zwanger was. Bij zoon ook en met ruim 5 weken nog een test gedaan voor Mvm kwam en die knalde. Ik heb nog nooit een knaltest op of rond NOD gehad. Ik vind het alleen zo moeilijk om vertrouwen te hebben. Er werd mij bij de 1e paar miskramen al gelijk gezegd, je strepen zijn te licht, dat kan nooit goed zitten. En elke keer kwam dat uit dus dacht toch dat ze gelijk hadden. Maar volgens mij hoort het gewoon bij mij. Ik ben al dagen misselijk dus zou er wel vertrouwen in moeten hebben.. Joma, hier dus ook zo misselijk. Vandaag net even wat minder gelukkig. Niet meer constant heel erg.. Bij mijn zoon werd ik pas misselijk met 8 weken en duurde tot 10 weken. Bij dochter ook voor NOD al.
Joma ieuw vreselijk misselijk zijn! Sterkte! Ik ben dood en doodmoe bij vorige zwangerschappen hb van 2,2 en ijzerinfuus gehad. Vermoed hetzelfde nu!
Ik kom hier ook graag meekletsen, afgelopen dinsdag een (of nou ja, eigenlijk vier omdat ik het niet geloofde...) positieve test in handen en ben nu 4.1 week en uitgerekend op 10 maart 2015. Vind het zo spannend, heb helemaal nog niet het besef en gevoel dat ik zwanger ben en kijk daarom ook heel erg uit naar de eerste echo die plaatsvindt op 23 juli. Toch fijn om dan echt de bevestiging te krijgen. Voor degenen die ook pas zo kort zwanger zijn; hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Ik heb eigenlijk alleen af en toe een wat opgezet gevoel en wat zeurderig in m'n buik, verder echt nog niks.
Moi, welkom en gefeliciteerd! Hier veel misselijk helaas. Verder moe en haaruitval en meer puistjes. Oh ja en boobs zijn opgezet, maar niet pijnlijk.
@moi...welkom en gefeliciteerd!! Hier op de vermoeidheid na ook bijna geen kwaaltjes. Pfff ben echt nu al op!! en dan moet je nog een hele middag en avond Zou het liefst mijn bed even induiken voor een uurtje, maar ipv dat hang ik met dochterlief op de bank. Morgenochtend mijn laatste testje doen, soms vergeet ik dat ik zwanger ben omdat ik er zo weinig van merk. Wel begint mijn broek aan het eind van de dag echt te knellen, zit niet lekker meer. Vanaf wanneer kun je eigenlijk ook al weer positiebroeken dragen?
Hier had ik ze 2 zwangerschappen terug met 5 weken al aan. Kon gewoon ook niet anders. Gewone broeken deden gewoon pijn. Nou krijg ik zowiezo heeeel snel een buik. Mijn darmen reageren overal op en maken maar al te graag extra ruimte voor een beginnende zwangerschap...
nou bij mijn dochter had ik ook heel snel een buik..niet normaal meer...ook puur door darmverplaatsing ect..echt opgezet..heb nu ook al het gevoel dat het opgezet is ...kon het bij mijn dochter dus heel snel niet meer verbergen daardoor en dat ik vaak de opmerking kreeg het zijn er misschien wel 2