Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pauwlien

pauwlien Lid

8 jan 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was mijn vriend erbij toen ik de test deed, hij kon het pas geloven na de tweede keer testen met een clearblue test waarop duidelijk zwanger stond.

Vriend probeert mee te gaan met de intake en gaat zoiezo mee naar de echo's de andere controles bij de vk niet. Eigenlijk proberen we het hetzelfde te doen als de vorige zwangerschap alleen moet er nu een boefje mee.

2. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL

He wat leuk! Ik ken jou :D

Ik heb trouwens 24 juli een eerste echo dan krijg ik ook te horen of het er 1 of 2 zijn

Sorry dat ik niet zo veel klets maar werk 3 dagen en sinds vandaag ziek helaas

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Stukkie en ken ik jou ook haha

4. MissT

MissT Lid

6 feb 2014
    50
    0
    6
    Hihi leuk om te lezen allemaal. Mijn vriend gaat wel de eerste keer mee naar de vk, zeer waarschijnlijk alle echos. Hij wilt alles meemaken haha

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Manlief gaat naar de belangrijkste dingen mee en de rest is niet praktisch ivm de andere kids

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vriend zou ook wel willen. De vroege echo's wil ik alleen de kinderen niet bijhebben omdat het inwendig moet.

7. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja je ken mij ook! Ik zal je een hint geven maar wil verder hier wel anoniem blijven :)

Onze zoontjes zijn beide van januari 2012. Hanekam??? Zegt het je nu iets :)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jaaaaaaa wat grappig

9. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha in 1 x goed 😆😆😆

10. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hoi dames, net terug van m'n werk!

Wat een lastige dag met die solden!!! En de airco was al weken kapot (vandaag zijn ze hem eens komen herstellen), maar het was dus bakken tot 16u, toen hij eindelijk werktte! Dus ik ben er aan, pfff.

Vriendlief is trouwens militair en ik werk in een kledingzaak.

Heb men vriend gewoon een bericht gestuurd, want hij zat op zijn werk: OMG een streep! :) en 's avonds de test onder zijn neus geduwd.

Ik begin me te realiseren dat ik volgende week naar m'n grootvader moet voor z'n verjaardag. Maar ja, aangezien ik dan niet kan drinken.. Weten jullie smoesjes? Ik ben wel iemand die graag eentje drinkt, dus ik vrees dat ze het direct zullen weten. Of ik moet gewoon de familie al gaan inlichten, maar ik vind het eigenlijk nog veel te vroeg.

11. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    linsy zeg dat je aan de antibiotica zit voor een blaasontsteking zit dan mag je niet drinken!

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Volgens mij mag ik mij hier ook aanmelden..

Ongepland dat wel(iig niet nu al de bedoeling), maar heeeel erg welkom :)

Heb alleen geen idee wanneer mijn eerste dag van laatste menstruatie was haha.. 4/5 juni, 1 van de 2, maar zou dus rond 10 maart ergens zijn!

Moet t mn vriend nog vertellen, die is nog op zijn werk.. ben heel benieuwd wat zijn reactie is :)

Ik heb al een dochter van 23 maart 2012 :D

Bijgevoegde bestanden:

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Linsy, je zit aan de antibiotica? Dan mag je niet drinken toch?

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @drinken: Waarschijnlijk als je de hele avond niets zegt en gewoon doet zoals je altijd doet dat niemand het opmerkt. Ik heb ondertussen sinds ik het weet al drie borrelgelegenheden van mijn werk gehad en niemand die iets erover heeft gezegd dat ik geen wijn heb aangeraakt.(en ja er wordt veel geborreld, want ik weet het zelf nog maar een 1,5 week ofzo)

15. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Gefeliciteerd Nienkiej!

Ik kom nog even spammen hoor, foto van mijn testjes tot nu toe.. :D;)

Bijgevoegde bestanden:

16. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    De vraag is natuurlijk of ze het gaan geloven ;). En men oma die is zo opdringerig op dat vlak. "Alé, niet zeveren hé, hier". K'hoor het haar al zeggen.

Mooie testjes zie ik hier voorbij komen! Ik ga er volgend week nog eens een Clearblue tegenaan gooien denk ik :D

17. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Weten ze dat je bezig bent met zwanger worden? Dan kun je zeggen dat je in de wachtweken zit en dan liever niet drinkt... Of neem gewoon een glas wijn aan waar je wat mee door de kamer loopt (zodat iedereen het ziet) en spoel dat door de wc.

18. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Nee, niemand weet dat we bezig zijn :). Kreeg vorige week nog de vraag: En? Wanneer gaan jullie er eens aan beginnen? Tgoh, dat zal nog niet voor nu zijn hoor :).

19. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou ja, nog 1 bedacht: zorg dat je zelf druivensap (rood/wit) meeneemt en dat stiekem omwisselt achter een bosje :)

20. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd Nienkiej. Ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn. Als je ook op de lijst wil dan hoor ik het wel :D

Mooie testjes moi1985!

Ik verzin niet steeds een smoes. Ik drink gewoon niet en dan denken ze maar wat ze willen denken ;) over een paar weken weten ze het toch haha. Heb wel een keer toen ik met wat meiden wat ging drinken en iedereen dronk gezegd dat ik de avond ervoor al teveel had gedronken en dat ik daardoor geen zin had ;)

Deel Deze Pagina