Ravi, bij mij kreeg ik iedere keer een plastic bekertje van het vrouwtje van mvm en moest ik ter plekke een plasje doen. Spannned. Ik ga me toch vandaag ook maar aanmelden want tja dan weten mensen het maar, ze komen er toch wel achter likkt me zo hihi Zo nu stop ik hoor ik ben een beetje kletserig geloof ik, pffff
Dank je wel, dat is fijn om te horen. Ik weet nog niet of zij bij de bevalling zijn, dat gaan we allemaal nog doorspreken. Maar als ik het zo inschat, denk ik dat ze er graag bij zouden willen zijn. Mijn beste vriendin in ieder geval wel. Maar goed, de vorige keer verliep de bevalling dramatisch, waardoor er niemand bij was, terwijl ik in het ziekenhuis was. Pas toen de persweeen begonnen, werden de mensen gebeld...
Ik ga nu ook niet meer voelen. Vandaag alleen omdat het nod is. Nou kv is duidelijk donkerder geworden en cb digitaal zegt weer niet zwanger Ik kap ook helemaal met die digitale hoor. Dan maar niet de woorden zien. Ik zie duidelijk streepjes. Zal straks ff een foto showen.
Sparky wat een onzekerheide! Renske O dat is niet fijn zeg? Bij bevalling zou ik eigenlijk mijn schoonmoeder willen hebben maar hoe verklaar ik dat mijn moeder
Dankjewel voor de info. Had zelf ook al gegoogeld want ik vind het helemaal niks! Haha jouw opmerking van die condoom! Laat me toch weer een beetje lachen! Ja, man gaat mee. Het is wel lastig want hij zal ook onder zijn werk uit moeten komen met een smoesje, maar goed, we zien wel. Hij is nu werken en ik laat hem straks weten hoe laat we moeten komen. Oh, een rok, wat een slim idee! Alleen heb ik die niet haha, die draag ik niet. Misschien even kijken voor een jurkje. Dank je voor de tips!
Sparky, oh dat kan best nog te weinig zijn voor de digitale! Welke digitale heb je? Met of zonder zwangerschapsindicator? Die met is gevoeliger dan die zonder.
Ik heb de kv van vorige ronde van nod erbij gepakt. Toen gaf de digi positief, maar die is minimaal donkerder dan die van nu. Blijkbaar zit ik dus net net onder het randje. Maar prima... De strepen van andere testen waren al duidelijker. Eigenmerk DA, actavis test, clear blue plus en krudvat plus zijn waren dagen geleden al donkerder dan de kv 2v5 nu is. Dus ik ben toch echt overtuigd. Ach wie weet wel een late innesteling gehad. Geeen idee.
Ja in het echt is hij duidelijker hoor, maar ik vind het fijn dat hij donkerder is geworden. en goed ook als ik ze hier bekijk. Ik had met indicator. Sjudith, lastig! Maar eigenlijk zou jouw moeder dat gewoon moeten accepteren. Mijn moeder wou ook altijd bij de bevalling zijn maar HELL NO dat ik haar erbij wil hebben. Zij probeert 24 uur per dag de aandacht naar haar te trekken en ik heb geen zin in opschepverhalen of zelfs compleet verzonnen verhalen als ik lig te bevallen. 1e bevalling deed ik alleen, vader was te laat. 2e met vader en mijn zus erbij. Nu waarschijnlijk alleen met mijn vriend.
Ja ik heb nog 1 kv. Ik denk dat ik die pas over een week ofzo ga doen. Ik heb nu op zoveel testen duidelijk strepen staan, dat ik het wel goed vind. Ben klaar met streepjes kijken hahaha. Garanties geeft het toch niet.
Goedemorgen ! Jeetje dames ik kan het bijna niet meer bijhouden @ prulletje wat een vervelende situatie op je werk maar ook vooral dat je zo zo'n pijn hebt. Ik hoop dat er vandaag wat duidelijkheid voor je komt. Spannend meid en ik duim voor je. Succes alvast. @ Sparky spannend dat het vandaag je nod is! Maar de test loopt mooi op en nu kan het streepje ook snel ineens een stuk donkerder zijn. Was bij mij ook zo. Digitale test zonder indicator heeft ook meer hcg nodig dan met wekenz dictator. @ meissie vervelend van het bloed zeg! Was het alleen vanmorgen en verder biet? Waarschijnlijk niks aan de hand, maar het maakt je wel onzeker he.. Ravi urine hoeft biet in de koelkast. Ik zet het gewoon in de wc,dat het niet te warm staat en als ze komt dan haal ik net eruit. Spannend zo vast een mooie test! @ Judith ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn. Jij moet je wel prettig voelen bij de bevalling
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje 13. Sparky (27) 3e kindje 14. Sjudith 3e kindje | MVM 15. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4 +6 weken Roos2 Afspraken 9 juli Sjudith echo 9 juli Haagsmeisje intake vk 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 21 juli Sparky echo gyn 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 24 juli 1982eva intake vk + echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Alleen gisteravond, vanmorgen bruinverlies. Voel me verder prima, straks de mevrouw van mvm op bezoek.
Meissie, fijn dat het nu alleen nog bruin is. Kan een geknapt adertje zijn. Ik heb het een paar dagen geleden gehad. Was als de dood, maar was gelukkig de volgende ochtend over.
Sparky ik heb geen band met mijn moeder en moet er dus niet aan denken dat ze bij de bevalling is. Ik zie haar wel regelmatig voor de kinderen.
Succes met de echo Prulletje! Ik heb het onlangs ook voor het eerst gehad en vond het ook heel spannend, maar het stelde echt eigenlijk niks voor (is altijd makkelijk praten achteraf maar was echt zo). Naast de handige tip om iets langs aan te trekken is het misschien ook een idee om iets van vochtig toiletpapier mee te nemen zodat je je net van te voren (als je je om moet kleden) zeg maar nog even op kan frissen. Geeft soms net een iets fijner gevoel. Hoop voor je dat alles goed is!
Sparky wat raar die testen kan me goed voorstellen dat het je enorm onzeker maakt! Ik zou als ik jou was inderdaad ook proberen gewoon even niet te testen hoe moeilijk dat natuurlijk ook is!