prulletje, heel veel suc6 straks, hopelijk is het niets en wordt je gerustgesteld dat alles gewoon goed is. Wat wordt hier veel geschreven, ik moet maar eens gaan bijlezen Sparky, Voor jou ook een spannende dag vandaag. Om gek van te worden, als je zo met je emoties heen en weer wordt geslingerd. Hopelijk krijg jij ook snel bevestiging.
Hebben jullie ook allemaal zo de neiging om ondanks dat je nu weet dat je zwanger bent door te gaan met testen, gewoon nog een keer als een soort van bevestiging ofzo? Ik heb dit zelf wel heel erg, vooral ook omdat ik het pas net ontdekt heb en het gewoon nog zo onwerkelijk vind.. Gisteravond nog een testje gedaan en die gaf gelukkig nog steeds positief aan. Ook ben ik nog even doorgegaan met tempen en die blijft gelukkig hoog, maar toch.. Denk dat ik zondagochtend voor het laatst een testje doe en er daarna dan toch echt mee stop, uiteindelijk loop je jezelf alleen maar gek te maken natuurlijk. Maar moeilijk is het wel! Merkte gisteren wel dat ik last had van een opgeblazen gevoel en steeds ook wat zeurderig onderin m'n buik, een beetje zo'n gevoel alsof er een band omheen zit. Zal misschien toch al de baarmoeder zijn die gaat groeien of de darmen misschien? Verder geen misselijkheid gelukkig. Spannend is het allemaal wel!!
Grrrr... in het fototopic wordt alweer gevraagd of ik duidelijke testen wil laten zien want ze vond al mijn streepjes maar tuurstreepjes.. gelukkig nu wel iemand die daar gelijk op reageert dat ze daarmee op moet houden. Zeg nou zelf, kruidvat plus van gisteren en eergisteren.. dat zijn toch geen tuurstrepen?
Sjudith, Dat heb ik dus ook.. Ik zou ook gewoon eerlijk zijn, maar weet hoe moeilijk dat is. Je wilt ook geen conflicten natuurlijk. Moi, ja hier die testdrang ook heel erg! Testen, nee ik ga niet meer testen. Pas over een week ofzo maak ik de laatste test op. Hier gisteravond veel last gehad van duizeligheid. Vanmorgen duizelig en misselijk wakker geworden, gelukkig nu alleen nog wat misselijk. En heeeel moe! Dus zo gelijk even het huishouden doen en dan rustig aan doen.
Prulletje; succes met je echo. Inwendig stelt echt niks voor hoor! Judith; als je geen band hebt met je moeder ben je haar ook geen uitleg schuldig. Ik heb mijn moeder al ruim 2 jaar niet gesproken en toen mijn oma laatst 90 werd heeft ze me straal genegeerd, dus ik ga haar echt niet vertellen dat ik zwanger ben, laat staan wie er bij de bevalling mag zijn! Ik wil trouwens alleen mijn vriend erbij hebben en mijn ouders (vader is hertrouwd) in de buurt, want ze wonen niet vlakbij. Sparky; een streep is een streep hoe licht ook! Ik zou niet meer testen nu je wordt er alleen onzeker van.
Sparky. Plaats maar geen fotos meer in dat andere topic. Wat ik soms wel merk op dit forum ( niet bij de maart mama's ) dat als 1 iemand negatief reageert er gelijk andere mensen zijn die dit ook doen. Ik hoef bij jou niet in te zoomen om een streep te zien meis. Terwijl ik dat bij andere vaak wel moet. Bij mij liepen te testjes ook ineens snel op en ieder lichaam is anders. Laat ze maar lekker! @ moi ik heb ook een drang om te testen omdat het de vorige keer niet goed is gedaan. Maar ik heb besloten om niet te gaan testen meer.. Als je een duidelijke test hebt gehad is het voor mij nu goed en ik denk dat ik alleen maar onzeker ga worden als ik door blijf testen...
ik zie duidelijk 2 plusjes, de onderste is wat duidelijker, maar dat zegt ook lang niet alles. Volgens mij waren die van mij ook niet zo knallend, dat ik meteen overtuigd was. Ik zit op mijn werk, dus kan je mijn voorbeeld niet sturen, maar ik zou zo zeggen dat die van jou wel op die van mij lijkt. Bloeduitslag heeft inmiddels uitgewezen dat het HCG goed hoog zat, dus hoe moeilijk dat ook is (en dat weet ik) probeer je niet al te gek te maken en geloof dat een plusje zwanger betekent. Als je zo do door die mensen op dat ander topic door elkaar laat maken, is dat niet goed voor je en maak je je alleen maar druk, terwijl je toch niet veel meer kunt dan afwachten. Meid, een plus is een plus, en ik zie hem duidelijk.
Ook ik heb enorme testdag (nieuw woord in van dale?) En temp me elke dag pffff zo onzeker! Mamamies ik zie haar dan wel regelmatig maar heb niks met haar doorbonze geschiedenis
Ja ik zie ze ook duidelijk en dan zijn ze op een foto nog lichter dan in het echt. Ik twijfel echt niet meer, maar steeds dat moeten verantwoorden. Ik ken mezelf, normaal probeer ik mij ook constant te verantwoorden om anderen het 'naar hun zin te maken'. Ik test niet meer en ga ook niet meer tempen en bmm voelen. Vandaag NOD, de enige bevestiging die ik nu nog nodig heb is dat ik niet moet gaan bloeden. En dat is helaas alleen maar afwachten.
Ja het blijft een onzekere situatie, voor iedereen denk ik in dit stadium.. Het is gewoon nog zo pril! Duim dat het voor iedereen super mag gaan aflopen!
Succes met de echo prulletje! Veel geschreven zeg... @sparky:Lees ook dat pas vandaag ie NOD is. ik had ook pas na nod een echt hele duidelijke streep. Dus zo gek is het niet dat ze nu heel licht zijn. Streep is streep, die komst echt niet (en zekr niet bij zoveel testen) als j niet zwanger zou zijn.
De mevrouw van MvM is net geweest en wow, wat een knaller! De teststreep was er eerder dan de controlestreep En wat een superleuk cadeautje krijg je erbij zeg! Ben helemaal verliefd en kan niet wachten om beeb er in te wikkelen in maart!
Wow ravi wat een knaller! Judith ik zou me gewoon niet schuldig voelen als ik jou was. Ik heb dat zo lang gedaan en uiteindelijk heb alleen jij daar stress van. Doe gewoon wat jij fijn vind en dat heeft zij te accepteren.
Hier ook de mevrouw van mvm net uitgezwaaid!! Wat een leuke meid was het he Ravi!! En wat een leuk kadoo Foto staat op de kop
Ja, echt een superleuk mens! Heel spontaan en gezellig. Ook gelijk lekker met de jongens kletsen, was echt leuk! En dat cadeau... ik ben verliefd hoor. Zo zacht en warm en fluffy <3
Mvm belt me maar niet? Ga zelf maar even contacten! Prul succes meid! Ravijn en meis prachtige testen en wat is het kado
Wow wat een knallers meiden! Super mooi hoor! Had je de afspraak kunnen verzetten Sparky? Fijn dat je eerder kan nu
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje 13. Sparky (27) 3e kindje 14. Sjudith 3e kindje | MVM 15. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4 +6 weken Roos2 Afspraken 9 juli Sjudith echo 9 juli Haagsmeisje intake vk 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 16 juli Sparky echo gyn 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 24 juli 1982eva intake vk + echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Mvm maar even gebeld en nr van contactpersoon gekregen maar die nam niet op. Even ingesproken dan maar. En jawel nog keer getoetst en goddank positief. Pfff zo onwerkelijk hoor! Moeten wel ff reorganiseren in huis.