Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hier opgestaan met hoofdpijn :(, zal helaas nog wel vaker gebeuren. Echt niet leuk!

@ smoesjes: Ik denk dat ik ga zeggen dat ik al een paar dagen hoofdpijn heb en aan de zware Dafalgans zit, dat komt veel geloofwaardiger over. Ze weten dat ik redelijk vaak hoofdpijn heb. We zitten trouwens met z'n allen neer aan een grote tafel, dus dat rondlopen met een glas zal niet gaan, maar wel super bedankt voor het meedenken meiden!

@ Prulletje, dat klinkt niet fijn! Hoop dat die krampen vlug weg gaan voor jou! Hier heb ik wel al minder 'ongikrampen', hoop dat dit geen slecht teken is.

@ testdrang: ik doe volgende week nog een clearblue en wil die 3+ zien :), had op nod al 2-3 weken.

Hier in België is de school al uit sinds vorige vrijdag, nog tot 1 september.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mvm, cadeau is een lekkere zachte wikkeldeken he? Ik zal hem vast niet krijgen want ik heb hem 2 maanden geleden al gekregen.

Ils, ja ik heb de afspraak kunnen verzetten. Hij stond ook nog bij de fertiliteitskliniek en heb hem liever direct bij de gyn.
    Alleen wel met 5 weken en 5 dagen, is er dan al wel wat te zien?

Mejosje, idd vandaag NOD.

Meissie en Ravi, wat een mooie testen dames!

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Linsy, zo lang vakantie? Hier na vandaag vakantie en 18 aug beginnen ze weer. Wat balen van die hoofdpijn trouwens.

4. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Ja klopt, echt heerlijk zacht en fluffy!

Linsy, wat hebben jullie lang vakantie! De kids hebben vandaag hun eerste vakantiedag en moeten 18 augustus weer naar school!

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Jij bent hartstikke zwanger! Dus laat ze daar maar links liggen. Misschien is het jaloezie of zo? Trek het je niet aan.

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ja, maar ik geloof dat jullie buiten de zomervakantie dan wel meer vakantie hebben. Ja, is echt wel lang, maar toen ik naar school ging, keek ik daar ZO naar uit :D

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik hoor net dat we om 15.30 kijkers krijgen! Duimen jullie mee? Kijkers viir ons koophuis

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nou er wordt nogal moeilijk gedaan over vroege miskramen. Sommige vinden dat je geen vroege miskraam hebt als je testen niet geknalt hebben. En als je dat wel zegt is dat heel erg pijnlijk voor diegene die ECHTE miskramen hebben gehad. Maar goed, als ik geen miskramen heb gehad dan hebben werkelijk alle testen vals positieve strepen en geeft digitaal ook vals positief. Ze beseffen niet dat een vroege miskraam ook heftig is. En ze zullen er ongetwijfeld ook vanuit gaan dat ik alles verzin want zeg nou zelf... wie wordt er nou 4x achter elkaar zwanger?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ga duimen dreamer

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik duim voor je!

11. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik ga voor jullie duimen:D

12. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Littledreamer, ik duim mee!

Sparky, ik heb net even zitten lezen daar, maar wat een negativiteit zeg! Je hebt geen knaltesten misschien, maar wel heel duidelijke streepjes! En natuurlijk is een vroege miskraam net zo erg als een miskraam wat later in de zwangerschap. Alsof je je niet enorm verheugt, vanaf de allereerste test, op een beebje van jullie samen!
    Ik zou ze lekker laten kletsen daar en er geen foto's meer plaatsen. Gooi die maar lekker in ons topic, want wij zijn wel hartstikke blij voor je!!

Ik ben al een beetje aan het dromen over de babykamer, erg hè? We willen zo graag een muurschildering van Me to You (die beertjes met blauwe neus), maar als ik op internet kijk, dan ben ik in februari volgend jaar pas aan de beurt en dat vind ik wel een beetje laat...
    Verder zoeken dus maar!

13. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Laat ze praten. Jij weet dat je toen zwanger was en dat is wat belangrijk is. Ik kan er niet over meespreken, maar zal zeker en vast heftig voor jullie zijn geweest!

14. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Oh, spannend :D

15. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wij hebben in onze flat geen plaats eigenlijk vior een 3e... Dus t zal super zijn!!!

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bedankt!

Ravi, ken je zelf niemand die goed muurschilderingen kan maken?

Babykamer, wij moeten 'verbouwen'. Van de zolder wordt onze slaapkamer gemaakt en onze slaapkamer wordt dan de babykamer. Mooie grote kamer dus :D Ik wil het liefst steigerhoutbehang aan 1 of 2 muren.

17. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Sparky, nee ik ken zelf niemand, dus ik dacht, ik gooi het in de groep. Wie weet is er iemand die me kan helpen! :D

Wij hebben ook maar een klein huisje (staan ingeschreven bij de woningbouw voor een grotere woning) en de jongens moeten straks op één kamer slapen. Dat vinden ze nu nog niet erg, maar als ze wat ouder worden zou het wel fijn zijn als ze allemaal een eigen kamer hebben.
    Komt tijd, komt raad!

18. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @ sparky, las net al die negativiteit over jou bij de zwschapstesten. Trek je er niks van aan hoor! Als jij 6 verschillende testen op een dag wil plaatsen dan doe dat gewoon. Hopelijk gaat alles goed nu!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dreamer wij hebben eigenlijk ook geen plek voor beeb dus wordt inschikken hahaha

20. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Sparky ik kreeg ook voor de 2e keer een wikkeldeken bij mvm zei dat ik hem al had, maar ze stond er op dat ik hem aan zou nemen haha. En wat iemand straks inderdaad ook al zei, je zit nog maar op je nod. Toen had ik ook nog niet zo'n knaltest. Spannend allemaal.

Succes littledreamer, nu nog even snel poetsen dus?

Wij hebben nog 2 kamers over, maar 1 kamer is net te klein denk ik. Kan opzich wel, maar is niet ideaal.

Deel Deze Pagina