Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ravi, wij willen ook een muurschildering met me to you beertje! Waarschijnlijk in een hangmat tussen twee takken :D Wil het zelf gaan doen eigenlijk, ben wel creatief en was altijd erg goed in tekenen, moet wel lukken dacht ik. Maar kamer moet eerst opnieuw behangen, toen we hier in kwamen en gingen verven kwam het bijna naar beneden zetten al. Ga mn zusje wel tips vragen wat voor verf het beste daarvoor is, zij is kunstenares en heeft wel eens muurschildering gedaan. Maar ze schildert nogal abstract en vaak met sombere kleuren dus denk dat ik babykamer toch wel zelf doe hihi.

Ik voel me ook behoorlijk opgeblazen al... Heb normaal ook wel vetrollen al maar volgens mij zitten mn darmen al aardig te duwen ook... en mn bh's knellen ook. Had normaal al F... maar omvang kan maatje meer dus dan blijft het op F voor nu ;) Net bij Prenatal een positiejeans gescoord, t was opruiming en ga het straks toch nodig hebben, heb ik het maar vast in huis voor als straks mn knoop toch echt niet meer dichtgaat ;)

T is hier ook 24 graden, scheelt toch ontzettend dat ik 3e etage zit en niet 4e onder platte dak!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Positiekleding, ik had al wat broeken enzo van de vorige keer. Maar heb gisteren een positierok besteld. En die zit heeerlijk! Ik heb zowiezo al nauwelijks zomerkleding en ik voel mij echt te dik in een jurk. En die rok was nu maar 10 euro :D jeansrok.

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    hier nog steeds niet gerust op een goede afloop...ben bang voor het ergste.
    Heb nu toch een flink krampachtig gevoel in mijn onderbuik...

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Heb van mezelf al een klein buikje... is nooit. err weggegaan na mijn eerder zwangerschappen. Dus het zal niet zo opvallen denk ik als ineens mijn darmen opzetten.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben wel enorm benieuwd hoe de overgang van 2 naar 3 kinderen is?

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Meissie, het hoort er echt bij! En bij mijn laatste miskraam heb ik geen krampje gehad. Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken als het om krampen gaat. Zijn het krampen met heftig bloedverlies of alleen heftig bloedverlies dan zou ik mij zorgen maken als ik jou was. Ook kleine beetjes bloed of bruin kunnen geen kwaad.

*zeg ik nu mooi, maar heb dezelfde angst als jou hoor hihi*

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
    De vorige 3x was ik zwanger en bleef ik zwanger, kan mij van die pijntjes en dingetjes niks meer herinneren.
    zit constant op de wc om te checken hoe het er voor staat...:(
    Het voel alsof ik buikkramp heb ivm een grote boodschap.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ook! Ik hoop dat het hier een hoop 'rust' gaat geven. Die 2 van mij zijn water en vuur. De jongste (autist) wilt veel op zijn eigen manier en in zijn eentje doen en mijn dochter wilt de hele dag samen spelen. Hierdoor hebben ze meestal de hele dag ruzie.
    Oudste is erg verzorgend en kan straks mooi helpen als ze dat wilt en dan heeft zoon meer rust omdat hij dan meer alleen kan doen.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Meissie vreselijk he die onzekerheid

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Nou echt wel.
    Las net op de site van de vk dat je mag bellen als je onzeker bent.
    Maar dat doe ik niet, als het na het weekend nog zo is dan wil ik wel even bellen.

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Zit in een trein voor Leiden en in Leiden is een stroomstoring. N ik had zo'n zin om nog even van het mooie weer vanmiddag te genieten. Geen idee hoe lang dit nou weer gaat duren.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ohw sterkte Mejosje, ns kennende kan dat best lang duren.

13. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Hoihoi,

Toch nog 2 testjes gedaan

En ik wil me bij deze aanmelden :)

Ben Nienke, 23(volgende week 24) jaar, heb een vriend(32) met wie ik 7 jaar samen ben en al 6½ jaar mee samen woon in Delft. Samen hebben we een dochter, Emma van 2 jaar en 3 maanden en zijn we dol gelukkig! :)

Deze zwangerschap is wat vroeg, want we wilde nog niet aan een tweede beginnen, maar het is hartstikke welkom!! :)

Als het goed is, ben ik 11 maart uitgerekend. 4 augustus heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige!

Bijgevoegde bestanden:

14. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Welkom en gefeliciteerd!!

Meisje, wat ellendig dat je er zo onzeker van wordt! Ik hoop dat het niets bijzonders is en dat die krampen komen van het oprekken van je banden of baarmoeder ofzo. Als je zo het weekend niet wil beginnen zou ik gewoon bellen hoor! Knuffel!

Mejosje, wat naar! Hopelijk lost het snel op, want het lijkt me niet fijn met deze hitte!

Hier komt echt helemaal niets uit mijn handen nu. Ik heb straks al een heel groot stuk watermeloen opgevroten en net een ijsje met de jongens. Niet goed dit! :D

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nienkiej, welkom en gefeliciteerd! Mooie testen!

16. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Thnx Ravi :)

Jeetje heb je nu al zo'n last van vreetbuien en ander voedsel??

Ik had van de week wel ineens dat ik trek had in cola.. dat drink ik echt nooit.. alleen als er niks anders in huis is haha.

Ik doe het nog rustig aan met mijn thee en mandarijn haha

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Trek in gekke dingen, hier zin in mais, snoeptomaatjes, kaas en brie en vlees! Echt te erg haha. Brood krijg ik alleen weg met appelstroop en dat eet ik normaal echt niet.

18. MissT

MissT Lid

6 feb 2014
    50
    0
    6
    Oh jeetje! wat heb ik een boel gemist zeg. Jullie kletsen hier inderdaad heel wat af. Ben ik niet gewend vanuit andere topics haha.

nare berichten, huizen verkoop, muurschilderingen, testdrang, vervelende treinen, veel krampen ik weet niet meer waar ik op moet reageren.

19. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Wow wat een buiken zag ik al voorbij komen, en nog maar 4 en 5 weken! Ik ben echt nog heel plat, ik keek vanochtend in de spiegel en t leek net alsof ik een week mn buik had getraind haha!
    En dat met de tweede, ben benieuwd wanneer het gaat groeien, maar ook m'n borsten, die groeide bij emma ongeveer in week 6/7 :p

20. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Nienkiej, vreetbuien vind ik nog wel meevallen hoor, een stuk watermeloen en een ijsje vanaf vanochtend 08.30 uur? :(

Voor de rest nog geen voorkeuren of afkeuren ontwikkeld, komt vast nog wel!

Deel Deze Pagina