mmmmm watermeloen...die ga ik kopen zodra ik die vanavond ergens zie liggen. Op vrijdagavond doe ik altijd mijn rondje langs de winkels, doordeweeks zie ik dat niet zitten met de kids.
Oh haha dat is niet veel nee. Bij eerste zwangerschap had ik ook geen trek in ander voedsel en zo hoor, dus t hoeft niet natuurlijk. Toen vrat ik alleen heel veel patat, ook de dag voor de bevalling Maar goed dat doe ik nu ook nog steeds haha
Sterkte mejosje ben je er al uit ondertussen? Nienke van harte en welkom! Ik ben momenteel van de kaas en verse jus of smoothies hmmm
Lol Nienke, ik dacht al dat je me verkeerd begrepen had! Meissie, bij appie, twee halen, één betalen! Wij gaan ook nieuwe inslaan. Patat, nooit echt een fan van geweest. Ik weet het, ik ben raar
Zo ik ben weer bij ik hoopdat ik het nog een beetje weet @sparky, niets van die negatievelingen aantrekken hoor, je bent gewoon zwanger en hier leven we met je mee! @prulletje, wat heftig die krampen ed! Sterkte met de echo, hopelijk is alles goed. @boobs, hier ook een cup F vanmorgen maar even 2 goede zachte bh's gehaald. En wat wijdvallende shirtsjes dan valt het niet zo op als ik m'n knoop losdoe Verder ga ik ook geen zomerkleding kopen, zomerjurkje of rokje zijn vaak al wat flexibeler en dan straks na de zomervak maar es shoppen. Mocht ik eerder nodig hebben is een jeans geschikt voor zomer en winter en een spijkerrokje ook. Morgen verjaardag schoonvader, ben benieuwd of we het een beetje voor ons kunnen houden! Al een paar mooie buikjes voorbij zien komen! @Ravi hier ook zo'n buik in tweeën, later gelukkig wel bolle buik @aankomen mijn ergste moment bij de vlos die weegschaal! Bij mijn eerste 20k aangekomen en nooit er weer allemaal af gekregen, bij de meiden viel het mee maar ja dan begin je al op een behoorlijk gewicht. @ verbouw, op zolder gaan we de indeling aanpassen, zoonlief heeft daar nu 2 kleine kamertjes met grote knieschotten. Als we die weghalen dan worden het 2 normale kamertjes 1 voor hem en 1 voor mijn oudste dochtertje. Maar eerst opruimen wat de troep achter de knieschotten moet ook ergens blijven natuurlijk @littledreamer succes met de kijkers hopen dat het wat word heb je al wat nieuws op het oog? Nou heel verhaal ik hoop dat ik overal aan gedacht heb, fijn weekend alvast dames!
Nou, net de echo gehad en er was nog zo goed als niks te zien op de echo dus moet over 2 dagen weer terugkomen . 3 uur moeten wachten tot we geholpen werden (gyn was aan het opereren ofzo), klein trauma van die stomme inwendige echo en nog steeds geen steek wijzer! Mag hopen dat die gyn er verstand van heeft dat er over 2 dagen dan opeens wel wat te zien is. Vond het trouwens ook een akelig mens, helemaal niet sympathiek en het interesseerde haar niet zoveel hoe ik me er bij voelde. En nou krijg ik over 2 dagen weer een andere bah. Ik ben het zwanger zijn nu al beu .
Prulletje, jeetje zeg! Dat is ook niet leuk. Had een ander het niet even over kunnen nemen? Stom dat ze je 3 uur laten wachten. En wees maar blij dat je de volgende keer een ander hebt als deze zo onsympathiek was. Nannaf, jij ook fijn weekend en veel plezier op het feest morgen. Hier echt weer misselijk! En krampen in mijn baarmoeder Ik heb niet echt iets liggen wat helpt tegen misselijkheid helaas.
Bah Prulletje, wat een naar nieuws! Dat is geen leuk begin.. Hoop voor je dan de ander gyn wel erg leuk en geïnteresseerd is, en dan de echo wel gewoon goed is!
Ach prulletje, wat heb je het slecht getroffen! Ik hoop echt dat je over twee dagen wel iets kan zien! Vond je de inwendige echo zo vervelend? Dikke knuffel meid! Sparky, geen vanillevla in huis? Dat helpt hier meestal redelijk!
Ravi, ja ik vond de echo echt niet leuk. Het deed geen pijn hoor, maar gewoon het idee dat een vreemde iets in mijn lichaam gestopt heeft. Ik heb echt zitten huilen in die stoel.
Nog een hele dikke knuffel dan! Het is gewoon ellendig en die onzekerheid helpt ook niet mee! Probeer het een beetje van je af te zetten, ik duim voor overmorgen! Voor een zichtbaar en kloppend hartje en voor een lieve gyn!
kloppend hartje kan nog niet hoor, ben pas 4-5 weken. Had ze ook al wel gezegd. Het is puur om te kijken of het geen bbz is, want als het in mijn eierstok zou zitten ipv mijn baarmoeder, dan kan dat gevaarlijk zijn.
Ach lieverd toch...krijg een brok in mijn keel als ik dit lees. Zo hoort het natuurlijk helemaal niet te zijn! Heeft de gyn van te voren niet verteld over hoe en wat ze gingen doen? Zo'n eerste inwendige echo is best ingrijpend en zeker als er niet uitgelegd word wat ze gaan doen. Dikke knuf!!
jawel ze heeft het wel gezegd maar ik heb daar gewoon veel moeite mee. En helemaal als dan blijkt dat er niks te zien is en ik dus voor niks daar met mijn benen open heb gelegen en het nóg een keer bij een ander moet doen. Hopelijk lukt het zondag beter als ik weet wat me te wachten staat.
hallo zwangere dames, Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik mag mij ook hier melden, mijn testjes lopen mooi op. Ik zal het leeftijdsgemiddelde wel iets op krikken hahaha Angel77, 37 jaar, zwanger van ons 2e kindje en vermoedelijke datum 14 maart 2015 Hopelijk hebben we allemaal een voorspoedige zwangerschap en mooie babies in maart
de bovenste is van 11 dpo en de onderste van vandaag. Ik probeer nu niet meer te testen, dat maakt mij rete onzeker ik moet gewoon geloven dat het echt zo is