Zow, ff een paar uurtjes zwemmen en jullie hebben alweer enorm veel gekletst. Nieuwe, welkom en gefeliciteerd! Hier echt mega buik... Zal wellicht ook komen omdat dit toch zwangerschap nr 7 is ondanks dat ik pas 2 kindjes heb.. Wat een leuke bekendmakingen! Hier gewoon rechtoe rechtaan. Mochten wij het geslacht willen weten en we gaan dit ook vertellen dan laat ik een taart bakken met roze of blauwe snoepjes erin ofzo. Denk ik. Hier nog altijd licht in mijn hoofd, veel en snel duizelig. Met vlagen echt enorm misselijk en helaas zit er maar heel weinig tijd tussen die vlagen. Verder niet vooruit te branden, zo slap in mijn lichaam. Daar zal die duizeligheid vast mee te maken hebben denk ik?
Leuk Kleineroe. De vorige keer hebben we mijn ouders en scrabble doos gegeven, mijn moeder was op dat moment erg veel bezig met woord spelletjes op haar telefoon. Ze zaten op de camping op dat moment en toen ze het spel opende hadden we met de scrabble stenen een tekst neergelegd dat we zwanger waren en dat ze opa en oma zouden worden. Echt een hele leuke reactie, ook omdat ze het niet verwacht hadden omdat ze nu toch al wisten dat we er mee bezig waren en ze in het buitenland zaten, hebben we gestuurd dat we uit eten gingen omdat we wat te vieren hadden... Toen wisten ze genoeg Mijn schoonouders hebben we een krijtbord gegeven met de tekst dat we zwanger waren. We waren net op vakantie geweest en ze dachten dat ze een foto in een lijst cadeau kregen.. Schoonmoeder is de hele avond stil geweest die had het totaal niet verwacht..
Heb jij een bbz gehad ja? Mag ik vragen hoe dat gegaan is? Had je symptomen en hoe hebben ze het ontdekt? Ik ben er namelijk met mijn krampen ook zo bang voor. Vk en gyn weten het ook nog niet zeker, moet morgen terug voor een echo.
Veel gekletst zeg, houd het niet bij. Welkom nieuwe zwangeren! Voor de meiden die het geslacht willen weten: wachten jullie op de 20 weken echo of plannen jullie een aparte echo in? En allemaal: combitest ja of nee?
Geen combinatietest en geen extra echo maar wil wel geslacht weten. Ik denk zelf weer een jongen bij de vorige twee was mijn gevoel ook goed hihihi
Ik wil het geslacht wel weten. Met hoeveel weken kan dat? De vorige keer wist ik het pas bij de 20-weken echo. Misschien wil ik het ook wel eerder weten dan. Nog niet zo over nagedacht... Combinatietest: ja. Heb ik zes jaar terug niet gedaan, maar omdat ik nu 38 ben, is het risico toch echt behoorlijk hoger.
Ik had vanaf 5 a 6 weken elke keer kramp en daarna rood verlies. de ene dag had ik nergens last van en de dag daarna wel. Heb herhaaldelijk de vk gebeld en het hoorde er allemaal bij innesteling of mk gewoon afwachten. Met 8 weken heb ik een echo afgedwongen en toen bleek er geen vruchtje in mijn baarmoeder te zitten alleen veel baarmoederslijm. Volgens de echoscopiste zat het tussen mijn oren dat ik nog niet bereid was om de ongesteldheid/vmk opgang te laten komen, dit was op vrijdag en als er maandag nog niets was dan zou ik dinsdag gecurreteerd worden. En op zaterdagnacht ineens een helse pijn toen bleek mijn eileider gesprongen te zijn door het vruchtje wat daar genesteld zat. Dit werd ook niet herkend door de huisartsenpost die dachten aan een buikgriep ben pas zondagavond met de ambulance opgehaald en direct geopereerd op dat moment was ik ruim 2.5 liter bloed verloren. Maar dit is mijn verhaal en zegt hopelijk niets over jouw zwangerschap. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
hier ook een combinatie test ivm leeftijd, ben 37 jaar En deze keer wil ik ook graag het geslacht weten.
Heftig verhaal angel! Heb je het wat een plekje kunnen geven? Want je wordt gewoon niet gehoord/geloofd op zo'n moment...
Hier geen testen zoals combinatie test. En ook dot keer geen geslacht! Lig op bed opeens snotvverkouden en uitslag ben kapot gaaaaaaaaapppp
Ligt aan waar je de echo laat uitvoeren. meestal vanaf 16 weken, maar bij sommige echoscopisten kan het ook al vanaf 14 weken. Ik ben er nog niet uit of ik een extra echo wil laten doen. Combintest laat ik dit wel doen.
Combinatietest doen wij ook niet. Geslacht willen we wel weten, maar weet niet of we het voor de 20 weken echo willen weten. Nog niet over nagedacht Heftig inderdaad Angel.
Hoi hoi, Geslacht willen we niet weten. Omdat wij via de MMM zwanger zijn geworden mag het geslacht een verrassing blijven. Combinatietest gaan we zeker doen. Ben al 33 en geadopteerd van mij is er dus geen medische achtergrond bekend.
Combinatietest, gaan wij niet doen. Geslacht, willen wij wel weten en als het aan mij licht doen we eerder dan 20 weken al een geslachtsbepaling. Angel, jeetje wat heftig zeg! Hier ga ik maar eens gemberthee proberen. Stomme misselijkheid!!
Welkom nieuwelingen en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Combinatietest laten wij wel doen en geslacht wil ik ook zeker weten, veel te nieuwsgierig voor!
Oh pff dat klinkt wel heftig zeg! Maar je had dus ook niet aan 1 stuk door pijn? Want dat zeiden ze tegen mij, als het een bbz zou zijn, dat ik dan wel meer pijn zou hebben... Wel stom dat ze jou er zo mee door hebben laten lopen en zeiden dat het tussen je oren zat hoor! Mij willen ze gelukkig voor de zekerheid iedere keer zien om het uit te sluiten. Ik hoop maar dat het echt niks is
Prulletje, volgens mij hoef je dan niet constant pijn te hebben. En vaak wordt een bbz te laat ontdekt. Dan heb je dus wel constant pijn. Goed dat ze je wel in de gaten houden. Morgen mag je weer toch? Sjudith, vervelend zijn die krampjes he.. hier ook vollop aan het "broekloeren" om te kijken of er ook bloed bij komt. Gelukkig vallen de momenten dat ik kramp heb nog wel mee. Hier maar eens kijken of er wat spaghetti in kan..