Ik ben even wat afwezig geweest hier in het topic... Afgelopen maandag had ik wat bruinverlies wat gewoon stopte. Donderdag avond kreeg ik echter weer bruin verlies en gisteren helderrood bloedverlies (zonder stolsels) en ongesteldheidskrampen. Nu is het weer terug naar alleen bruin bloed bij afvegen. Ik heb echt het gevoel dat het fout is! Woensdag mag ik naar de huisarts, maar ik ga maandag de verloskundige al bellen voor een echo. Dan heb ik in ieder geval al duidelijkheid. Omdat het nu weer even gestopt is, krijg je toch weer wat hoop. Maar denk echt dat mijn lichaam dit vruchtje aan het afstoten is.
Ohnee bam! Dat klinkt niet goed nee. Alvast een dikke knuffel hoor! Goed dat je de vk al gaat bellen, want ik vind woensdag ook wel erg laat! Hoop toch nog voor je dat het gewoon goed blijft gaan!
Voor de lijst: Morgen -6 juli- echo Weet niet of het er nog echt op moet, omdat het natuurlijk wel kortdag is en geen standaard echo is, maar meer uit nood, maar vind het toch spannend genoeg om even te melden.
Wat ontzettend naar voor je, bam! Het klinkt niet goed, maar aan de andere kant hoor je ook weer regelmatig van geslaagde zwangerschappen met bloedverlies. Hoop houden inderdaad! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Ik hoop dat je meteen terecht kunt voor een echo, want een ha zal ook wel niet zoveel kunnen doen...
Ik las net ergens een verhaal, dat heel erg op die van jou lijkt en dat is een goede zwangerschap gebleken!
Ohh heerlijk net lekker patat met loempia's op! Echt trek in ook haha. Vanmiddag gezellig op verjaardag geweest, Emma heeft zich met al het speelgoed ook prima vermaakt. @Bam, wat vervelend zeg.. hoop voor je dat het gewoon niks is! @Prulletje, voor jou ook veel succes morgen en hopen dat alles gewoon goed zit en je gyn ook leuk is! @Geslacht, wij willen het ook deze keer wel weten. Ik had nog mijn twijfels, maar vriend wil het graag weten omdat hij t gewoon makkelijker vind En we wachten gewoon op de 20 weken echo, even geduld hebben dus! Verder geen extra echo's dan de 8 weken/12 weken/20 weken en 35? weken echo.
Dank je . Ik heb die positieve berichten echt nodig. Maak me echt veel te druk! Nu al een overbezorgde mama
Bam, wat een stress! Zeker bellen maandag, kan nu ook hoor. Bloedverlies is spoed. Ik heb mij laten vertellen dat er bij bloedverlies 50% kans is dat het mis gaat. Er is dus zeker nog genoeg kans op een goede afloop. Ik duim voor je en hopelijk kan je snel een echo krijgen!
Angel, heftig zeg je verhaal! Hopelijk heb je t een plekje kunnen geven voor zover dat natuurlijk mogelijk is. Bam, ow nee geen bloed! Ik hoop dat je snel terecht mag voor een echo. Bloed wilt niet alles zeggen he ik ken iemand die de eerste weken gebloed heeft en nu een pracht tweeling heeft. Ik duim voor je dat alles toch in orde is. Prulletje, spannend! Morgen echo! Heel veel succes! @geslacht, ja wij willen het wel graag weten. Wanneer, dat zien we tegen die tijd wel. @combi test, m'n vriend is ook geadopteerd. Hebben we ook geen medische info van. Alleen dan wat er uit alle chromosoom onderzoeken ect gekomen is. Vorig jaar met onze eerste zwangerschap/missed abortion samen, hadden we geen risico. Dus ik gok nu ook niet. Als we geen risico zijn, wil ik ook geen test doen. Ik ken mezelf, ga ik me alleen maar druk maken over die cijfertjes en die ieniemienie kleine kans dat er toch iets fout kan zijn. Nee wil ik niet, me daar over druk maken dus voor ons geen combi test.
bam je kan t je vast niet meer herinneren maar bij sophie heb ik van week 5 tot 20 dagelijks gebloed t liep soms er gewoon uit! Het blijft afwachten! knuff
Kijk, dit was het verhaal, wat ik er zo op vond lijken: Ik heb er geen verstand van, maar wil wel even zeggen dat ik de eerste weken van mijn zwangerschap ook ontzettende buikpijn gehad heb. Ik had 1 of 2 keer per dag een soort 'aanval' van 20 tot 30 minuten waarin ik echt lag te huilen en schreeuwen van de pijn. Soms wist ik echt niet waar ik het zoeken moest. Dit is bij mij pas gestopt toen ik 8 weken zwanger was. Mijn gyn vond het raar en had er geen verklaring voor, want op de echo zag alles er goed uit. Ik wil dus alleen maar zeggen dat die buikpijn dus ook bij een normale zwangerschap KAN horen.
Nu je het zegt weet ik het inderdaad weer Had je dat bij je eerste zwangerschap niet dan? Ik heb het bij de eerste niet gehad namelijk!
Ik geloof dat de huisarts me dan door gaat sturen voor een echo maar dat ik dan eerst langs moet... Anders snap ik de afspraak met de huisarts ook niet want zij kunnen zelf niet kijken of het inderdaad het begin van een miskraam is of niet. Met 6 weken moet er toch wel wat duidelijkheid zijn bij een echo.
Wauw, iedereen ruikt gewoon naar look vandaag Het geslacht willen wij zeker weten hoor, maar dan wellicht gewoon bij de 20 weken echo. De combinatietest zullen we denk ik wel laten doen, het wordt toch terugbetaald, dus waarom zouden we het niet doen? BAM, ik duim voor je dat het echt goed zit!!
even snel doorheen gescrolt... hier sinds vandaag ook moe....dus einde dag 2 uur op bed liggen pitten.. jeetje meiden!! die in onzekerheid zitten!!! ik duim heel hard dat alles goed zit...want ja het hoeft echt niks te betekenen...hoop zo dat alles gewoon goed zit!!!! Hier iedere keer trek en moment dat ik zit te eten dan zit ik snel vol... hier vindt ik het echt wel spannend de eerste weken...ook omdat ik voor mijn dochter een MA heb gehad met 10,5 week dus ja kwam zelf niet af pas met echo erachter gekomen dat het met 8 weken ongeveer overleden is..en gecurreteerd..maar ik moet wel zeggen dat je moedergevoel vaak klopt..ik zei toen van te voren al..dalijk kom ik daar en klopt het hartje niet en juist ik had gelijk jammer genoeg.. Ik moet zeggen dat ik er nu wel een goed gevoel bij heb op dit moment met al die kwalen..maar we wachten maar af..eerste aankomende 2 maanden nog spannend.. hebben het wel onze ouders verteld..en die waren heel blij voor ons! sorry dat ik verders niet persoonlijk reageer..maar stond zoveel hihi kon even niet meer nadenken wat er nog allemaal gezegd was... oh ja het geslacht willen wij ook wel weten met onze dochter hadden we met 16 weken een pretecho laten maken en was echt leuk om te hebben ook!
Oh dat is echt precies wat ik heb ja! Hoop het zo dat het dan toch nog goed uitpakt!! Geen fijn vooruitzicht dat ik dan nog 3 weken door moet met de pijn, maar dat maakt me dan niet uit, alles voor een gezond kindje!
bam bij thijs heb ik ook helderrood bloed gehad 2 dagen maar daarna niet meer was meet 5 weken en toen ook echo gehad,
Ha meiden, Wat een gezelligheid hier al Mag ik dr ook bij? Ik ben Sennah, 26 jaar, getrouwd, mama van 3 kids en nu pril Zwanger van nr 4. Volgens eigen berekening 11 maart uitgerekend. Dus duurt nog ff twijfelde eerst of ik me hier al wel Moest aanmelden., maar toch wel erg leuk Groetjes!!