Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Euhm ik wist niet eens dat dat moest? :)
    Dacht dat dat standaard gebeurde als je bij een vk zit en bevallen bent enzo.
    Maar ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin in kraamzorg! Hou niet zo van vreemde mensen in mijn huis. Maar goed, ik wil het wel proberen, want wie weet vind ik dat tzt wel opeens super fijn. Maar zodra ik het niet fijn meer vind stuur ik d'r weg!

2. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Mejosje; ja bij het Geboortecentrum zit er 1. Vond ik eerst een heel raar idee, maar hij is zo onwijs goed en relaxed!

Prulletje; hopelijk snel een mooie echo en geen bbz. Wat ik al zei, mijn schoonzusje had het ook en ze konden het niet verklaren. Uiteindelijk ging het over en ze heeft een kerngezonde zoon.

Sparky; ik ben ook veel duizelig, maar ik had vorige keer ook een laag hb. Je zou extra ijzertabletten kunnen slikken (zijn gewoon bij hema te koop), maar zou dat wel eerst met je HA overleggen.

Littledreamer; ik zou oppassen met zoethoutthee, want daar kan je hoge bloeddruk van krijgen. Wat vaak goed helpt bij jeuk en uitslag is calendulan emulsie van Vsm, dit is homeopatisch en smeer je op je huid, dus dat zal geen probleem zijn met zwangerschap.

Slapen; ik slaap ook onwijs slecht, eerst kom ik niet in slaap en vervolgens slaap ik heel onrustig. Ik ben dus ook helemaal kapot! Lange dag op het werk ook gehad vandaag.

Irritatie; uhm tja... Geloof dat ik er wel een beetje last van heb! Irriteer me vooral aan collega's die voor iedere scheet naar me toe komen met een of andere poep vraag! Denk gewoon zelf even na joh! Maar probeer dat in mezelf te denken ipv hardop te zeggen, want ben bang dat anders sommige collega's snel een vermoeden zullen hebben!

Echo; ben ook enorm aan het aftellen! Na die twee wachtweken door de ivf en nu weer wachten, ben ik er wel een beetje klaar mee! Pfff wat duren 12 dagen dan nog lang!

Twijfel; ik heb ovitrelle gehad en mocht pas 14 dagen na de ovitrelle testen, omdat ik dan inderdaad ook een vals positieve test zou kunnen hebben. Ik heb uiteindelijk 16 dagen na de spuit getest en was alsnog bang voor een vals positieve test. Vervolgens was ik bang voor een negatieve test, dus durfde ik niet nog een keer te testen, dus het zkh gebeld en mijn arts zei, dat je na 16 dagen echt geen vals positieve test meer kon hebben en bovendien was ik niet ongesteld, dus voor hun was het genoeg om een echo in te plannen!

Vertellen; ik heb 18 juli de echo en dan is mijn vader jarig. Vanwege de ivf heeft bij ons ook iedereen meegeleefd, maar doordat ik geen verse tp kreeg, weet niemand dat ik nu een cryo tp heb gehad, dus het zal toch wel een verrassing zijn, maar ik wil bij een kloppend hartje het dus heel graag dan vertellen.

Geen combinatietest, daar wordt ik alleen maar onzeker van! Ik wil wel het geslacht weten en wacht braaf tot de 20 weken echo. Deze keer mag ik het iedereen vertellen (VL wilde het bij de eerste graag geheim houden, dus dit was de deal!), dus ik denk dat ik daar wel iets speciaals mee ga doen!

Bam; O nee, ik hoop voor je dat het gewoon oud bloed is! Ik ken ook iemand die bij alledrie de zwangerschappen de eerste 2 maanden ongesteld werd en 3 kerngezonde kids heeft! Succes morgen.

Nieuwe dames, welkom!

Hier; vandaag een drukke dag op het werk gehad, pff wat is dat vele staan dan zwaar zeg! Trouwens een hele andere vraag, waar gaan jullie (met kids) op vakantie? We willen naar Frankrijk (bij de Loire), maar de perfecte camping (kleinschalig, bakker, zwembad, leuke dorpjes in de buurt) heb ik nog niet gevonden! Iemand misschien tips?

3. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Vond vriendlief zo leuk! Hij drinkt bijna nooit cola, maar deze kon hij toch niet laten staan :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,9 KB
      Weergaven:
      0
  4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sennah, welkom en gefeliciteerd!

Kraamzorg, na de 1e goede echo. Hier in de regio heeft het ook niet echt haast.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Linsy, leuk zeg!

Mamamies, hier geen vakantie.

6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Kraamzorg, oh ja! Haha Nou denk pas na de eerste of tweede echo.

haha Linsy, wat leuk van je vriend!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welkom nieuwe dames!!

Ik moet hier nog het een en ander uitvinden over of ze kraamzorg hebben hier of niet in Duitsland hhihi
    wil wel eventjes informeren voor een vroegere echo ivm verleden.maar wil ook weer niet te vroeg zodat er niks te zien is zegmaar

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahah hij is leuk!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Bam wat een narigheid en onzekerheid!

Welkom Sennah :D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Joma ik ga het redelijk snel doen ik denk na de 12 weken echo

11. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Heb gister trouwens ook maar weer even de lijst met dingen die je beter niet kunt eten, er bij gehaald en doorgenomen haha. Koffie verminderen.. geen ibuprofen meer.. geen filet americain meer :( etc etc, maar allemaal voor het kleine moppie he.

12. Sennah

Sennah Lid

5 jul 2014
    16
    0
    0
    Thanx meiden!! :D

Leuk die cola fles LinsyVH

@Kraamzorg: Denk ik nog even niet an haha.
    eerst maar ff door de 'risico' weken, en de eerste echo ;)

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    prulletje ik hou ook niet van mensen in mijn huis.. :p maar je leert zo veel van kraamzorg!!

Hier wil ik me inschrijven bij kraamzorg waar ze maar met z`n 2e zijn.... Ik had haar bij Sophie en wil haar graag weer! (toen werkte ze nog bij een groot bureau!) ik wacht tot na mijn echo dan ben ik naar eigen berekening 7,4

Mamamies die zoettheehout vond ik zo vies die hoef ik niet meer :p Ik zal even voor de zalf kijken dankjewel!!

linsy leuk flesje :p

Uitslag zit nu op mij rechter arm buik en rug jeuk ben ik nu een beetje aan gewend dus zit er minder aan.
    Vanmiddag even geslapen!
    Morgen is VL thuis heerlijk dagje relaxt!

14. Sennah

Sennah Lid

5 jul 2014
    16
    0
    0
    Haha Nienkiej, dat krijg je nou ook weer ja, liep ik gister ook ineens aan te denken. ( 'shit, mag nu ook geen wijntje meer' :$ ;) )

15. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha Sennah, ik had dat met saké! Hebben we vorig weekend en dat weekend daarvoor op, en daar had ik deze vakantie zo'n zin en trek in!! Haha..

@Prulletje, kwaamzorg zag ik ook niet zitten.. niet de hele dag.. wij hadden besloten haar 3 uurtjes te laten komen, en dan 's middags mijn moeder voor de hulp.
    De eerste dag(na 3 dagen ziekenhuis door veel bloedverlies) was ik blij dat de kraamhulp er was, en ons goed op weg hielp met alles. Ze hielp me ook goed met de borstvoeding en kon even lekker een uurtje op bed liggen terwijl zij gewoon t huis schoonmaakte. Ook kon ik gewoon mijn verhaal kwijt aan haar.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik vond de kraamhulp die bij mijn dochter kwam ook maar niks ze was niet onaardig ofzo maar we hadden ook geen klik.
    Die bij mijn zoon was er 1 van de oude stempel en geen feestnummer maar wel goed.
    En nu tsja met 2 kids al in huis is het wel praktisch en mijn huis is nooit zo schoon geweest hahaha

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Wij hadden net via wijnvoordeel met vette korting wijn besteld haha 6 flessen voor 3,98 incl verzenden!!!
    En heb maar een slokje op voor de sier :O maar ja nu heb ik nog wat voor na de zwangerschap :cool:

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik drink zoiezo maar 3 wijntjes per jaar dus dat is hier niet zo moeilijk hihi

kraamzorg bij mijn dochter was een geweldig mens!

hier ga ik proberen rond 7 weken een echo te krijgen...als alles goed gaat

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hebben jullie ook met vlagen buikpijn en zo opgeblazen gevoel?? met heb gewoon al een bolletje van werking darmen ect..en maar boeren ;)

20. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Joma dat heb ik hier ook...pfff heb soms echt het idee dat mijn maag in de verdrukking zit.
    Darmen rommelen ook flink en boeren is hier ook aan de orde van de dag.

Geen bloedverlies meer gehad, wel nog wat bruinverlies.
    Twijfel nu ofdat ik maandag de vk ga bellen om te vragen ofdat ik al een echo mag, wil wel weten hoe het zit namelijk.

Deel Deze Pagina