whaa wat kunnen jullie babbelen hahaha. Ik had ook net flessen wijn ingeslagen, niet veel hoor, 2 maar maar jaa.. gelukkig heb ik een schoonzus die ze ook lekker vind en die binnenkort komt haha. Over bolletje-buik gesproken, zal idd puur darmen zijn, maar tis al behoorlijk bolletje. Komt misschien ook omdat het mn 4e is? geen idee.. maar weet wel dat ik het nie lang verbergen kan. Helemaal voor mn ma nie.. die heeft zo iets zo door. Ik wil dus de eerste echo afwachten en dan voorzichtig wederzijdse ouders, broers en zussen gaan vertellen.
Is ook niet te doen zo. Ik werk zaterdag sochtends in een zwembad en help beperkte mensen met zwemmen. Ik heb een mooi corrigerend badpak, maar zelfs daarin had ik een flinke buik. Nu gelukkig 8 weken niet zwemmen ivm zomervakantie.
Dat scheelt nog en daarna kan je het goede nieuws vertellen. Ik weet niet of ik het einde van de wedstrijd haal..gaaap haha
Even afkloppen hoor, maar: lang leve de paracetamol! Het is al 22u en nog helemaal geen kramp gehad. Wel een beetje van die lichte, maar niet die heftige waarvoor ik de echo krijg. Over een uurtje wil ik mijn bed in denk ik, of misschien toch als de wedstrijd is afgelopen, maar hopelijk blijft het dan nog weg!
Oh das fijn Prulletje! Hopelijk blijft ie weg nu! Lastig he Sparky!! Gelukkig dat et nu vakantie is, en je het daarna kunt vertellen! Ik haal et eind denk ook nie hoor Ils zo moe laatste dagen! Ben allang blij dat de kids er op tijd in liggen en ik beetje avond heb. Zit me vol te (vr)eten aan M&M's nietgoedvoordekilo's kom dr al genoeg an straks haha
@ Sennah je kan hier geen dag missen hoor, dan kan je niet meer bijlezen Niet goed voor de kilo's maar ja.... Ik wil er wel een beetje op letten. Maar op sommige dagen lukt dit niet haha. Prulletje fijn dat het beter gaat. Hopelijk blijft het zo goed gaan en heb je morgen meer duidelijkheid. Nu lekker met een kopje thee voor de buis.
Ik wil er ook op letten maar is zoooo moeilijk. Ben zo misselijk en eten helpt, maar ik krijg alleen weg wat mij op dat moment aan staat. Soms is dat gezond maar soms ook ijs ofzo.
Nee ik ken et haha. Heb hier al eerder gezeten, aantal jaar terug. Nou, ik kwam bij elke zwangerschap minder aan haha, (bij eerste 23 kg, bij tweede 18 kg, bij derde 6 kg) dus ik hoop dit keer ook nie al te veel haha. Pff, kak helemaal in. Fijne avond meiden, ik kom morgen weer langswaaien
zooo wat een buiken! Mijne zie je ook wel een beetje en dat terwijl normaal geen buikje heb. Zo ik ga overdragen en naar huis
Ik ben eigenlijk alleen nog maar afgevallen sinds ik zwanger ben. 1 kilo maar hoor, in 1 week sinds ik weet dat ik zwanger ben. Omdat ik echt probeer minder te snoepen en snacken, maar heb er nu ook minder behoefte aan. Hoop dat het zo blijft! Heb een bmi van 25, dus wel wat aan de hoge kant. Gyn zei ook meteen 'oh, dat kan nét he'. Ik dacht ja wrijf het er maar in. Ik hoop echt dat ik gewoon een mooi bol buikje krijg en dat de rest van mij niet aankomt.
Eerste deel bij vrienden gezien. Nu voor de verlenging toch maar naar huis. Moeeeeeeeee. Saaaaaaiiiiiii. Maar wil toch het einde zien