Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Kleine roe dat zou zomaar kunnen. Homeopatisch kan geen kwaad ! Mijn ervaring is dat urtizon (van die granuleus kan je kopen bij Etos of kruidvat) sneller werkt. Voor verkoeling en tegen de jeuk gebruik ik altijd calendulan emulsie van vsm. Ik heb al jaren last van zonneallergie en tijdens de vorige zwangerschap verbrandde ik ook nog eens super snel , zelfs met factor 30, dus gebruik nu uit voorzog bij iedere zonnestraal de factor 50 van zl!

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan denk ik wel komen door de zwangerschap ja. De huid reageert anders onder de invloed van de hormonen. Vervelend is dat. Voor de zekerheid even de bijsluiter lezen? Denk dat het geen kwaad kan.

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @sparky: niet leuk! wens je veel sterkte toe. misschien gewoon arts bellen en verhaal doen. Wens je toe dat het dan weer snel raak is en laat je niet zo opnaaien door de mensen die zitten te zeiken op je testen. Het loopt helaas zoals het loopt (al is dat makkelijk gezegd door mij)

Prulletje: loopt idd mooi op.. Succes vandaag met de echo... Wens je toe dat er meer te zien is vandaag en dat het positief is.

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Zo, zit nu in het ziekenhuis. Afspraak was pas om 10u maar we waren te vroeg. Maar het was rustig dus ben om 9.45 al geprikt voor bloed. Nu een uurtje wachten op de uitslag en de echo. Hopelijk gaat het vandaag sneller.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Prulletje succes meid

6. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend!!!!!! Ben erg benieuwd, maar aan je testen te zien loopt het mooi op. Hoe gaat het vandaag met de buikkrampen ?

7. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @sparky, sterkte meid!
    @ prulletje, hopelijk heb je snel een positieve uitslag!

8. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    @prulletje, succes meid, ik duim voor een mooie uitslag en echo. Hopelijk kunnen ze wat zien en hoef je niet zo lang meer te wachten

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend prulletje!!! duimen draaien!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Succes Prulletje!

Hier flink pijnlijke baarmoeder met vlagen. Geen kramp. Maar zal vast niet lang meer duren....

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    de korte broek die ik vorige week aan het en vandaag dus aan wilde doen past echt niet meer staat gewoon een paar centimeter open..niet normaal meer...baal daar wel van ..mag nog wel even wachten met dik worden tot een mijlpaal bereikt is....zegmaar

12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik hoop het ook! Als er wat te zien is, zou ik dan een foto meekrijgen? Vorige keer niet gehad maar was ook niks te zien natuurlijk. Of doen ze geen foto's in het ziekenhuis? Is het raar als ik daar om ga vragen, aangezien we niet voor een 'leuke' echo komen en het natuurlijk ook nog niet echt een baby is?

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje zeg bale meid meer kan ik niet zeggen is gewoon triest voor je!! misschien hebben de testen het niet goed...

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je zeg gewoon ''kan je dat bewijsje voor mij afdrukken''??

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL

Je kan het altijd vragen :D

16. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Sparky: digitale knuffel!

17. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Daar kun je altijd om vragen, prulletje! (Kom je 'm dan hier showen? :D)

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
  19. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @Sparky, wat vreselijk,!! Niet leuk :(
    @prulletje, ik duim voor je op een goede uitslag!

Hier eigenlijk verder nergens last van dat alleen heel moe zijn, en mijn spijkerbroeken zitten ook niet lekker meer zo strak, dus die doe ik vaak open haha.

@buiken, ik wordt er bijna jaloers van haha, nee ben blij dat t hier nog niet zo erg is
    Ik heb altijd na de bevalling van Emma een klein mini buikje nog gehad, dat zit er nog net boven, maar voor de rest begint t nu een beetje op te schuiven haha.

Bijgevoegde bestanden:

20. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Prulletje, heel veel succes! Ik duim dat er wat te zien is en je kunt altijd vragen om een foto! Nee heb je, ja kan je krijgen, toch?

Sparky, ik vind het echt zo erg voor je! :(

Gisteren een dag niet op het forum geweest, maar dat moet ik niet meer doen, geloof ik... twintig pagina's bij moeten lezen! :D
    Maar wel een heerlijke dag gehad. Eerst nam mijn man me mee naar de juwelier en mocht ik een geweldige Pandora armband uitzoeken!
    Daarna zijn we naar mijn schoonouders geweest om de verjaardag van mijn schoonmoeder te vieren. Supergezellig!
    We waren om iets over negenen thuis en ik ben gelijk naar mijn bed gegaan, was doodmoe. En nu net wakker... :$

Fijne dag meiden!

Deel Deze Pagina