Anne heel veel succes vandaag. Ik hoop dat de vk je snel kan helpen en dat je snel terecht kan. @hier, dadelijk vertrekken naar t ziekenhuis voor bloed prikken. Vanmiddag de uitslag. Ook al heb ik t idee dat t goed zit, merk ik dat ik nu toch zenuwachtig wordt. Vanmiddag krijg ik de uitslag
Yinxy, fijn dat je zo snel de uitslag hebt! Het zit vast goed, maar die bevestiging is fijn. Succes! Spierpijn: niets, nada, noppes. Ik voel echt niets anders in mijn buik. Ik ben ook niet misselijk, geen eten dat me specifiek trekt of afstoot. Geen versterkte geur... Echt niets. Ik moet er alleen elke nacht uit om te plassen... Buiken, jeetje, wat veel mooie buiken al! Bij mij nog geen verschil. In de eerste week, was m'n buik wel enorm opgeblazen, maar dat is ook weer afgenomen.
Thnx dames! Bloed is geprikt. Nu wachten tot half 2 want dan mag ik naar t ziekenhuis bellen voor de plan de campagne. Dwz of gelijk echo afspraak of toch nog een keer bloed prikken. Als de waardes mooi hoog zijn maken ze gelijk een echo afspraak. Duimen draaien! Hihi.
spannend dames met bloedprikken!! ik duim voor goed resultaat!! Oh men wat heb ik toch een buik ..heb net een topic ervan geopend heb er wat wijds overgedaan..en wil het eigenlijk nog verborgen houden ik weet dat het darmen zijn had met mijn dochter ook ..maar zo erg had ik het niet net als nu meer meiden met zo,n buik en net zwanger?? hier topic en foto,s http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/524098-net-zwanger-zon-buik.html
Wauwie wat een buiken, bijna niet te geloven!! Wel super mooi. Ik kijk elke ochtend in de spïegel of het weer iets is gegroeid, maar niet veel meer dan gister en eergister haha. ´savonds heb ik wel een buik maar dat komt gewoon door t eten de hele dag door. M´n vriend zei al, nou zo kan je het niet verbergen hoor.. toen zei ik, let maar op, morgenochtend is het weer weg, en ja hoor haha, er blijft wel iets meer over dan voor de zwangerschap, dus t valt wel een beetje op Yinxy succes, hopen op een mooie uitslag @Anne, hoe is het nu? |Fijne dag allemaal vandaag, lekker genieten van weer een mooie warme dag tussendoor
Oh fijn dat je ouders het nu weten prulletje! Beetje steun en support is ook wel fijn als alles zo spannend is Ben ook benieuwd hoe het met anne gaat! Zit dit zelf trouwens kotsmisselijk te schrijven.. zal mijn straf wel zijn dat ik me zorgen maakte omdat ik nog helemaal geen zwangerschapsklachten had
Wat fijn zo snel al de uitslag Yinx. Anne en prul is er al wat bekend? Joma ik kan het ook niet meer verbergen.
Ja ik heb liever nog een iniminie buikje...als je zo pril zwanger bent hoor....want dan krijg je reacties.."ben je zwanger"? ...zeg je dat het nog maar pril is..zeggen ze "nee joh kan toch niet....ja zie je toch kan het wel...Zit nu echt niet op zulke reacties te wachten..had het met mijn dochter ook Maar nu is het nog dikker...dus verberg tips zijn welkom! !!
Ja ik neem af en toe ook een boullionnetje altijd goed. .probeer namelijk niet te veel aan te komen. ..was bij mijn dochter 39 kilo zwaarder
Ik ben moslima en heb dus zelf geen moeite met mijn buik (die ik nog niet heb trouwens) te verhullen, hihi. Mijn hoofddoek en jurk vallen er mooi overheen. Wel moet ik oppassen dat ik niet in het openbaar mijn buik "aai", hahaha.
Hey meiden... phoe jullie zijn niet bij te houden! @Sparky.. och meissie wat ontzettend verdrietig.. heel veel sterkte de komende tijd.. dikke digi knuffel @Anne... oh nee.. wat vreselijk schrikken bloed.. heb je de vk al gebeld? @prulletje.. phoe... weet je nog niet zo veel.. ik duim voor een goede echo morgen @Joma.. vreselijk he dat alles zo stinkt.. ik heb het nog niet maar de vorige zwangerschap werd ik gek! @Yinxy.. oe spannend!!! @littledreamer.. Ik weet hoe het voelt.. vorige zwangeschap een keer flauw gevallen zelfs bleh.. genoeg zout eten Hier voel ik me nog steeds prima.. kan maar niet aan het idee wennen dat het zo snel weer raak was.. stiekem was het zo gezellig hihi dat oefenen voor een beebje.. nu ben ik savonds best moe en energieloos.. niet kapot maar sta ook niet te springen voor een 'wilde avond' haha Gisteren een drukke dag gehad en s'avonds toch aardig van de waps.. omdat ik nog geen knal testen had dus maar de laatste gedaan.. eindelijk een knaller.. het is toch echt waar.. Maar ik weet niet of jullie het herkennen.. bij een tweede voelt het toch anders.. minder mee bezig.. en daar voel ik me weer schuldig over.. Denk dat ik echt de echo nodig heb om het te laten binnenkomen.. Lijkt me ook raar om weer zo veel van een kindje te houden.. mijn dochter heeft mijn hart zo gestolen.. Buik.. pas mijn broeken nog maar zit stiekem op het werk met broek open
@Hommel, hier ook nog niet heel erg mee bezig.. het is ook nog zo pril, en deze zwangerschap was voor nu nog niet gepland, daar wilde we nog mee wachten tot emma(bijna) 4 is haha Vorige keer wist ik het ook met 6 weken, en dat is even wennen nu ik het al met 4 weken weet haha Verder nog niet heel erg een buikje en niet veel symptomen, maar t gaat helemaal goed komen
Om 14.15 mogen we voor een echo bij de verloskundige. Ik weet zeker dat het fout is, maar dan kunnen we tenminste een plan van aanpak gaan maken. We gaan over 7 dagen op vakantie en hoop dat ik dan helemaal schoon ben.
Bam heel erg veel succes vanmiddag! Indy, ja ik ben er ook blij mee dat ik zo snel de uitslag krijg nog 2 uurtjes! @wilde avonturen savonds, nee al een paar avonden al echt de fut niet meer voor. Komt wel weer
Ik durf door de mk geen wilde avond hebben zo bang on bloed te zien.. Ookal weet ik dat je er geen mk van kan krijgen
Gebeld. Ze willen het nog even aankijken, omdat het bloeden nu lijkt gestopt en ze denken dat het te weinig bloedverlies is voor een mk. Als het bloeden doorzet dan echo over 1/1,5 week. Zo niet dan denken ze dat het toch nog een intakte zwangerschap kan zijn.