Grappig dat we nu weer in hetzelfde groepje zitten Ik heb me ook hier aangemeld omdat als ik 1 maart uitgerekend ben (wat ik zelf wel denk) dan hoor ik in dit groepje thuis
Wat gaan jullie hard!! Ik zag hele mooie knaltesten voorbij komen en een paar minder knal. Maar een streep is een streep, toch? Ik heb nog één kvtest liggen, misschien dat ik die morgen gebruik, gewoon voor de fun. Oh ja, ik ben 34 jaar. Straks het feest van mijn ouders, maar ik ben me toch beroerd! Misselijk, maagzuur en enorm moe. Hopelijk knap ik zo nog een beetje op, zou leuk zijn! Fijne dag meiden en niet teveel kletsen hè!
Ik ben 33 jaar! Ik merk vandaag ineens dat ik me echt heel gaar voel. Door de week heb ik er eigenlijk ook geen tijd v oor met mijn werk enzo, maar nu op een dag dat ik in principe niets hoef. Heb afgelopen maandag de laatste test eigenlijk gedaan; zo'n digitale. Ik had die bij mijn eerdere zwangerschappen nog nooit gedaan... maar wat een afzetterij is het ook eigenlijk. De batterij doet het 24 uur en dan kan je het niet eens meer aflezen. Je kan er geen strip uithalen... het was echt even 13 euro... heb nog 2kv5 liggen... denk dat ik die nog wel opmaak voor de fun.
Even in mijn pauze Hommel koop anders de testen eens van de action die zijn al 4 dagen voor nod gevoelig. Ik had daarmee vanmorgen net zo duidelijk aks de controle streep.
Mejosje...mooie test!! En ik heb ook nog zo'n digitale liggen...morgenochtend wil ik die doen. Afzetterij is het idd...maar tja we zijn toch zo gek om het te kopen Littledreamer ik zou hier niet te lang mee doorlopen hoor...misschien kun je de vk bellen want het lijkt mij niet fijn dat je zo dizzy bent. Ravi, veel plezier!!!
Ja dank! Als ik bewust (onbewust had ik het natuurlijk altijd al wel geweten, immers het ding werkt op batterijen) had geweten dat het niet zichtbaar zou blijven dan had ik er denk ik geen 13 euro aan uitgegeven. Die kv 2v5 hebben me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten @littledreamer: heb je een beetje rust kunnen pakken en nog last van duizelingen?
@meissie83 heb je banneridee gepikt... was helemaal vergeten dat deze qua weken echt super handig is.
Mooie testen allemaal! Fijn hè, als ze zo mooi oplopen Ik stop met testen (gisteren had ik een vrij donkere kv, dus ik vind het wel goed), ik word er alleen maar zenuwachtig van. Ook de cb laat ik links liggen. Die geeft me nu niet meer informatie... Ik voel trouwens nog vrij weinig. Alleen mijn buik is enorm opgezet. Met name in de middag! Ik ben blij, dat ik over een week zes weken vakantie heb. Dan kan ik het daarna iedereen op het werk wel vertellen. Dat wordt nog interessant, gezien het feit, dat de vader een collega van me is Verder heb ik het alweer veel mensen verteld. Ik kan mijn mond niet houden en bij de vmk in januari, vond ik het ook erg prettig, dat mensen er al van op de hoogte waren. Dan hoef je ook niet zoveel meer uit te leggen...
Dag dames! Hier nog een maart-mama, dus kom gezellig mee kletsen. Ik ben 25 jaar, kom uit Almere en nu dus zwanger van ons eerste kindje. Op dit moment denk ik dat 5 maart de uitgerekende datum is, maar vind ik erg lastig in te schatten doordat ik best onregelmatige cyclussen heb gehad. We zijn net een paar dagen terug van vakantie. De laatste dagen last gehad van heel erg licht bloedverlies, de innesteling achteraf. Gisteren moest ik gewoon testen en hij was eindelijk een keer niet wit! M'n handen trilden helemaal. Heb de hele dag met de test rondgelopen om het af en toe nog te kunnen controleren Heb wel last van kwaaltjes, waarvan ik niet had verwacht dat je die al zo snel kon hebben. Moe, beetje hoofdpijn, maar vooral last van m'n rug. Zou kunnen doordat de bh al een beetje begint te knellen, dus dat wordt nog wat. Voor alle andere dames: ook gefeliciteerd! Laten we hopen op veel gezonde baby's!
Welkom Silverwolf! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Onwerkelijk is het dan he als de test ineens 2 streepjes geeft. Mijn (darmen)buikje is ook wel dikker in de middag/avond. @ Renske lekker dat je straks zo lang vakantie hebt. Spannend hoe iedereen op het werk gaat reageren dan!
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken 14 juli Ravi80 echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 29 juli Meissie83 echo __________________ Staat iedereen op de lijst of mis ik nog gegevens ?
Silverwolf, gefeliciteerd en welkom!! Gezellig...we zijn samen 5 maart uitgerekend ILS, hier ook aan het eind van de dag een knellende broek...zo maar even een joggingbroek aantrekken
Welkom Silverwolf. Bijzonder hè? Ja, joggingbroek s avonds al steeds aan (of ongegeneerd met de rits los zitten )!
Meerendeel van de tijd draag ik jurken, dus ik merk nog niets van kleding en darmen. Maar heb vandaag wel mijn moeheid extreem gevoeld. Ben wel nieuwsgierig naar wat jullie allemaal doen in het dagelijks leven. Weet tot nu toe dat er een aantal thuisblijfmoeders zijn en een paar werkenden.
Ik ben een thuisblijfmoeder, onze oudste 2 gaan hun laatste schoolweek in en dan 6 weken vakantie!! En ik moet toegeven...we zijn er aan toe. Na de zomervakantie gaat ook de jongste naar school...vanaf dan ben ik toos kinderloos Maar ook die tijd heb ik al redelijk ingedeeld, verven, freubelen en genieten. Wel ga ik 2 middagen de overblijf doen op de school van onze kinderen.