Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Herkenbaar!

Spannend anne20! Ik hoop dat t bloeden ook stopt en dat je t de komende maanden niet meer ziet ;)

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh jemig spannend zeg!! Ik hoop voor je dat het bloed vanaf nu gewoon helemaal wegblijft! Hopelijk gewoon binnenkort een mooie echo:)

littledreamer, dat gevoel heb ik ook.. Ik weet dat het geen mk kan veroorzaken maar vorige maand heeft de mk een uurtje na de wilde avond doorgezet zegmaar.. Durf wel voorzichtig wat te doen enzo, maar zodra ik ook maar iets van bloed zie is het afgelopen tot de eerste echo!

Geuren: ik ruik de heeeeeele tijd mn eigen oksels.. ondanks dat ik vandaag al drie keer gewassen heb en deo op heb gedaan.. Mn vriend ruikt niks (heeft zelfs zn neus in mn oksel gedrukt om te ruiken waar ik nou zo over zeur:p) maar ik word er echt super misselijk van:(

Studente: super makkelijk die kleding! Lijkt me heerlijk, zeker de eerste tijd..
    Ik draag nu al jurkjes en rokken die strak onder mn borst zijn en vanaf daar uitlopen (jaren 50 stijl) zodat mn buikje niet opvalt. Heb nog niet heel veel buik maar echt al wel iets. Merk dat het bij een tweede kindje echt sneller gaat! Broeken zitten ook gewoon nu al niet meer lekker..

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hoi,

Aan de nieuwe zwangeren...welkom en gefeliciteerd!!

Wilde nachten...moet er eerlijk gezegd even niet aan denken.
    Ben daar gewoon te moe voor.

Hier ook nog steeds niet helemaal het besef dat er een 4e kindje komt hoor, de echo zal er bij mij zeker voor zorgen dat ik het wat meer besef.
    Aan het einde van de dag is mijn buik wat meer opgezet maar over het algemeen kan ik het wel verbergen, ik draag altijd al wat wijdere bovenkleding.

Anne ik hoop dat het bloed wegblijft nu!!

Bam ik hoop dat je zo een mooie echo hebt meid!

Verder is er weinig blijven hangen van wat ik gelezen heb.

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dames

Vandaag officieel 1 dag overtijd en ik durf mij melden. Al een paar heel duidelijke tests gehad van meerdere merken. Vandaag een echte knaller op de kruidvat + test. De teststreep is duidelijker dan de controlestreep.

Vorige ronde 11 dpo ongie geworden en vandaag zit ik 15 dpo.

ik kom tot uitgerekende datum op of rond 15-3-15. Dit wordt ons 1e kindje. Ben 25.

Geloof het eigenlijk nog steefs niet. Heel onwerkelijk allemaal!

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    welkom nieuwe zwangeren!

@anne: hoop dat het bloed wegblijft... maakt zo onzeker allemaal!

Buikje: vandaag werk ik een dag thuis, dus hoef niets te verbergen... maar draag veel jurkjes, dus zolang die niet te strak zitten zal het nog wel een tijdduren voordat het echt opvalt. Zeker omdat ik al een klein buikje van mezelf heb.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Welkom en gefeliciteerd Fee!!! 1

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Fee welkom en gefeliciteerd!

8. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi alllemaal. Jullie schrijven echt te snel voor mij om te kunnen meepraten, maar denk dat ik ook bij dit cluppie hoor. Ik ben zwanger van ons tweede guppie, onze dochter is 16 maanden en het lijkt er op dat zijn voor jaar tweede verjaardag een broertje of zusje krijgt. Ik heb geen idee wat de datum gaat zijn, want cyclus is compleet onvoorspelbaar. In november gestopt met de pil en sindsdien alleen eind april ongesteld geweest. Nu heb ik wel ovulatietesten gedaan, maar die zijn nooit positief geweest. Half juni zijn wij op vakantie gegeaan en heb ik geen testen gedaan. En toen ik terug kwam twee weken later had ik het eerste streepje en deze werden steeds duidelijker. Denk zelf dat ik nu op ongeveer 5 weken zit, maar zou ook langer of korter kunnen. Volgende week dinsdag de eerste echo.
    Doe deze keer mee aan MvM. Eerste keer niet gedaan, maar door onregelmatige cyclus besef ik dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Ik vind het wel een heel gedoe en hopelijk blijft het onopgemerkt.
    Bij dochter hebben we niets gezegd tot 12 weken termijn echo en nu wachten we ook weer tot dan.
    zo.............dat was een verhaal.

9. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    #1389 Renske76, 7 jul 2014
    Laatst bewerkt: 7 jul 2014
    Bam en Anne, poeh spannend hoor. Ik hoop voor jullie beide dat het toch helemaal goed zit.

Fee en charly, welkom en gefeliciteerd! :D

Studente, handig die kleding inderdaad! Maar je hand zou je zomaar kunnen verraden ;)

OW, Indy, dat is minder. Een schaal fruit kun je nog wegzetten, maar met je oksels gaat dat lastiger!

Oh meiden, wat ben ik lekker aan het genieten van de vakantie. Mijn nieuwe tuinset is net afgeleverd en ik ben onwijs aan het genieten in mijn eigen tuin... :cool:

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Welkom fee en charly

Pfff ben zo vergeetachtig ik lees alles en vergeet het direct en het is geen desinteresse...

11. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    #1391 Mamamies, 7 jul 2014
    Ik ben kapot! Halverwege de dag stort ik echt in en ik ben zo vreselijk misselijk! Ben blij dat ik op maandag maar tot 13u werk!
    Begin nu echt wel en klein buikje te krijgen, idd veel sneller dan bij de eerste! Ik ben slank van mezelf dus het valt echt meteen op! Gelukkig heb ik wel wat wijdere shirtjes in mijn kast liggen dus daar doe ik het nu mee en ik heb toevallig laatst 2 boyfriend jeans gekocht die precies onder dat buikje zitten!

Anne; ik had bij zl ook bloedverlies en wist toen niet dat ik zwanger was, ik dacht waarom zet die ongi nu niet gewoon door! Kan me voorstellen dat je je rot schrikt, maar bij mij was er dus niks aan de hand. Hopelijk bij jou ook niet.

Welkom nieuwe dames!

Bam; succes met je echo

12. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet echt symptomen, behalve dat ik nog chaotischer ben dan anders. Is echt heel erg. Ik ga naar winkel met boodschappenlijstje en vergeet gewoon op lijstje te kijken en boodschappen. Ben alles kwijt en vergeet telefoon mee te nemen naar werk (is mijn werk gsm, dus niet erg handig).
    Verder iets zwaardere borsten. Eerste week beetje hoodpijn gehad en lichte krampen.
    Vorige keer ook weinig symptomen, behalve moe. Zelfs dat valt nu nog mee. Vandaag hele dag werken en dan nog naar sportschool :)

13. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hier hetzelfde probleem...ik heb zojuist ff boodschappen gedaan omdat ik dat vanavond niet meer gedaan kreeg.
    De 2 jongste zijn even opgehaald door mijn zwagertje dus heb alleen even de oudste en die vermaakt zichzelf wel.
    Gisteren de hele dag actief geshopt en toen had ik weinig last van de vermoeidheid.

14. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie je ik ben zo moe dat ik niet eens mijn hele zin af had voor ik op opslaan klikte!

15. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook moe. Als het even kan, slaap ik 's middags. Zo blij dat ik vakantie heb...

16. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Wat heb ik weer kunnen bijlezenf, fijn

Proficiat terug aan de nieuwe zwangeren.

Ik duim keihard mee voor diegenen waar het er nu minder goed uitziet of die nog in onzekerheid leven, ik stuur alvast mijn positieve vibes door :).

Voor de rest voel ik me wel ok, alleen die borsten, zooooooo pijnlijk! Manman, kan soms niet op mijn buik slapen, wat een gedoe :). Bij momenten ben ik ook best wel emotioneel en kan huilen bij bijvoorbeeld elk zielig diertje dat ik op tv zie, achja dat nemen we er maar bij. Ik schrik ook wle van mezelf dat ik soms weinig verdraag, oeps, sorry beste medemens.

Maar wat tel ik af naar 23 juli, die eerste echo bij de gynaecoloog, dan zal ik hopelijk een beetje geruster zijn. Mag die 23 juli ook op die lijst komen?

Groetjes!

17. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Charly en welkom Fee! Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Spannend BAM ben benieuwd!

Anne voor jou ook een spannende en onzekere tijd zeg! Zal voor jullie duimen.

Vandaag lekker druk aan het werk, merk wel dat ik minder energie als normaal heb. Maar daar moeten we maar even doorheen ;).

18. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1398 Ils1, 7 jul 2014
    ♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15)

1.
    Mejosje (33) 3e kindje
    Bam 2e kindje
    Hommel82
    Nannaf (29) 4e kindje

2.
    Rostie (28) 3e kindje
    Ravi80 (34) 3e kindje | MVM
    Yeahbaby (27) 1e kindje
    Haagsmeisje (30) 1e kindje

3.
    Pauwlien (27) 2e kindje

4.
    Littledreamer (26) 3e kindje
    Junyor (33) 1e kindje | MVM
    Papilio 1e kindje
    Studente90 1e kindje
    5.
    Meissie83 (31) 4e kindje | MVM
    SilverWolf (25) 1e kindje
    Juul83 (31) 3e kindje | MVM
    Grootsgezin (34) 5e kindje
    Thatsme87 (26) 1e kindje
    Mamamies (29) 2e kindje
    Josje83 (31) 3e kindje| MVM

6.
    Ils1 (26) 1e kindje | MVM
    Molly1 (26) 1e kindje

7.
    Renske76 (38) 2e kindje
    1Hanneke (30) 1e kindje
    Prulletje2 (29) 1e kindje

8.
    Kleineroe (27) 1e kindje | MVM
    Anne020 (34) 1e kindje
    Elijfay (26) 2e kindje

9.
    Meissie86 (28) 1e kindje
    Groen29 (33) 3e kindje
    LinsyVH 1e kindje

10.
    Vosje2000 (29) 3e kindje
    1982eva (32) 1e kindje
    AzA (28) 1e kindje
    Joma (33) 2e kindje
    Vivian (31) | MVM

11.
    Misst (24) 1e kindje
    Moi1985 (29) 1e kindje
    Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje
    Sennah (26) 4e kindje

12.
    Stukkie (29) 2e kindje
    Indy22 (24) 2e kindje

13.
    Yinxy (30) 1e kindje | MVM

14.
    Sjudith (35) 3e kindje | MVM
    Angel 77 (37) 2e kindje

15.
    Fee89 (25) 1e kindje
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Clyde - 4+6 weken
    Roos2
    Sparky 4+2 weken

Afspraken

8 juli prulletje2 echo + bloedprikken HCG gyn
    9 juli Sjudith echo
    9 juli Haagsmeisje intake vk
    14 juli Ravi80 echo
    15 juli Junyor echo bij de fertiliteit
    16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling
    16 juli Rostie echo
    17 juli Meissie 86 gyn + echo
    17 juli Kleineroe intake + echo vk
    18 juli Mamamies echo
    18 juli AzA echo gyn
    21 juli Littledreamer gyn + echo
    22 juli Meissie83 intake vk
    22 juli Bam vk + echo
    22 juli Hommel82 echo
    22 juli Junyor intake + echo vk
    22 juli Juul 83 echo + intake vk
    23 juli Moi1985 echo vk
    23 juli Yeahbaby echo gyn
    24 juli 1982eva intake vk + echo
    24 juli Anne020 intake vk
    25 juli Grootsgezin intake + echo
    27 juli Rostie intake vk
    28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn
    29 juli Meissie83 echo
    29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn
    29 juli Misst echo vk
    30 juli studente90 echo
    30 juli Kimme89 intake vk
    31 juli Ils1 intake + echo
    4 augustus Prulletje2 intake vk
    4 augustus Nienkiej intake + echo
    7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk

Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten

19. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Welkom Fee89 en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Charly1981, jij ook van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Renske, geniet lekker van je tuin! Even lekker ontspannen :D

@hier. Feestje! Nu durf ik t pas eigenlijk te geloven. Mn HCG was goed! Was perfect voor 18 dagen na t zetten van de pregnyl spuit. Woensdag moet ik wel terug (assistente vanmorgen was een nieuwe) en dan ook gelijk een afspraak maken voor een echo. Deze zal ik over 2/3 weken hebben. Dus bij 6/7 weken zwangerschap. Maar de assistente dacht wel dat woensdag ook alles goed zal zijn.
    Nu pas durf ik echt een glimlach op mn gezicht te hebben. Mn vriend is gekleurd en ik ben blank, dus ik zeg "Duo Penottie in de maak!" hihi

20. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een geweldig goed nieuws Yinxy! Super hoor!

Deel Deze Pagina