Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Dank je Ils1 ;) Ik heb me ook gelijk aan gemeld voor Moeders voor Moeders.

2. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Yinxy...top!!
    Dat is nog eens mooi nieuws...en I love duo penottie!!!;)

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh Yinxy wat fijn!! Gefeliciteerd:) En super goed dat je meedoet aan MvM

Ik heb ze nog niet gebeld.. beetje gênant verhaal. Had me zes weken terug aangemeld, intake gehad enzo.. Alleen test die ik moest doen bij de intake was lichter dan ik had verwacht (daarvoor betere testen gehad) dus zaadje van ongerustheid was geplaatst. Drie weken daarna een miskraam gekregen. Was eerst nog onduidelijkheid over of het wel of niet een miskraam was dus niet gebeld nog. Daarna te verdrietig om te bellen en nu vind ik het super stom om te bellen: Ja, sorry.. heb bijna een maand geleden een miskraam gehad maar kom me nu eindelijk afmelden.

Durf me ook niet meteen meer aan te melden omdat ik nog steeds super bang ben alsnog een miskraam te krijgen (weer).

Maarja, moet t eerdaags toch maar doen:) Wil toch wel weer meedoen als deze zwangerschap goed blijkt te zitten..

4. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Wow dames...klets is niet zoveel :D

Het moet nog even bij me landen hoor! Het hartje klopt! Ipv 6.1 ben ik precies 6 weken. Wat dat betreft klopt het termijn dus wel! Ik ben nog zo onzeker. Waar kwam het helder rode bloedverlies vandaan? En dan die krampen er bij! Het is er ook gewoon eentje dus komt ook niet omdat er 2 zaten. Waarom zijn al mijn klachten weg? Mijn tepels weer gevoelloos. Snap er niks van! Voor nu is dus alles gewoon goed en was er geen verklaring voor het bloedverlies. Mocht ik weer erg gaan bloeden mag ik donderdag nog even langs komen omdat we maandag op vakantie gaan. Ik had dit echt niet verwacht!!!

(Mijn banner klopt niet helemaal. Moet ik nog veranderen)

5. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Super goed nieuws Bam! Die ene dag maakt niet zo veel uit qua hoe ver je bent. Oww heerlijk. Geniet ervan meis!

Indy22, is toch niet erg! Vorig jaar met mn Mk durfde ik niet te bellen. Iets knaagde aan me dat t niet goed zat. Vorige maand wilde ik me ook al aanmelden, maar wilde toen de bloedtesten afwachten. Die waren dus helaas fout. Aangezien de bloedtesten goed zijn nu, de eerste dan, wil ik me ook aanmelden. Zonder hun werk/hulp was ik nu bv al niet zwanger geworden. Ik wil ontzettend graag andere dames die ook in een soortgelijk lastige situatie zitten, ik wil ze ook een kans kunnen geven. Dus ja, met alle liefde wil ik die flessen vullen ;)
    En ik denk dat als je belt, dat ze t echt wel begrijpen hoor. Zo veel dames die helaas een mk krijgen. Je bent echt niet de enige. En nee je bent ook niet de enige die de maand erna gelijk weer zwanger is ;) Komt echt wel goed.

6. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oei bam kan me voorstellen dat je erg strest om het bloedverlies en de krampen en de weggevallen klachten maar een kloppend hartje is wel super goed nieuws!! Ik hoop dat het hartje gewoon stug door blijft groeien en dat jullie vlak voor de vakantie nog zo'n goede echo hebben:)

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Bam...een kloppend hartje...wat gaaf!! Gefeliciteerd en geniet van dit waanzinnige nieuws!!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    BAM super goed nieuws en al een kloppend hartje bij 6 weken Wauw das vlot super!!!

9. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Oh wow Bam, wat een supergoed nieuws!! Kan me voorstellen dat het nog even moet landen! Geniet ervan!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mvm dat hebben ze hier volgens mij niet in duitsland...ga even informeren

11. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    BAM wat goed! Gefeliciteerd!

Verder wel bijgelezen, maar niet veel onthouden...

Spierpijn? Ja!

Nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!
    Twijfels en bloed: sterkte, ik duim voor jullie!

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wat goed nieuws! Helemaal leuk... en de eerste die dat werkelijk een kloppend hartje heeft gezien! Leuk, leuk, leuk!

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    BEdankt voor jullie felicitaties.

Phoeh, al de hele dag last van buikpijn. Mijn darmen zijn gevoelig, veel lucht, lawaai maken, krampen, drukkend gevoel. Als ik zit, wandel, nog maar gewoon adem. Iemand tips? Dit is heel vervelend en begint nu echt pijnlijk te worden in plaats van gewoon wat gevoelig.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook spierpijn of bandenpijn van het uitrekken merk ik gewoon dat me buik groeit ..heb net een foto gemaakt van het jurkje die ik vorige week aanhad en dus redelijk plat was ...dus deze kan ik niet meer aan..dit is in een week gegroeid:$ kan er nog steeds niet bij dat ik al zo buik heb nog geen 5 weken...;)
    Bekijk bijlage 405467

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja meid het hoort erbij probeer wat te ontspannen en een warme douche of bad of iets

16. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Bam, het eerste kloppende hartje van de lijst!!! Wat super dat alles toch hartstikke goed zit! Nu gaan genieten op vakantie!

Ils, is het nog leuk voor de lijst om hartjes voor de namen te zetten, van de meiden die al een hartje hebben gezien?

Yinxy, wat van dat de Bloedtest ook goed was! Op naar een prachtige echo!

17. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    BAM wat een super goed nieuws zeg, wow! Je dag kan niet meer stuk! Ben blij voor je. Super nieuws!!!! :D:D

@ Renske dat is echt een leuk idee. Zal het vanavond even toevoegen. Ga nu even eten koken.

@ Joma je ziet het erg goed ja. Maar wel mooi al :) al wil je het nu liever even niet. Ik merk dat broeken die hoger zitten niet meer lekker zitten.

Net lief bosje bloemen van vriendlief gehad :D

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh Bam, wat leuk en wat een goed nieuws, het hartje al gehoord/gezien! En zo vroeg!
    Ik ben nu 5 weken (mits het goed is), maar kan me niet voorstellen dat dat volgende week al te zien zou zijn!

Yinxy, voor jou ook fijn zo'n goede bloedtest!

Nou, hopelijk mag ik morgen ook mee in de goed-nieuws-flow na mijn echo-gebeuren :)

19. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooh Bam een kloppend hartje al, wat geweldig nieuws :)!

En Joma, mooi buikje hoor! Kan me wel voorstellen det het niet eenvoudig is als jullie het nog geheim willen houden;).

Groetjes

20. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop het voor je prulletje! Hoelaat mag je morgen weer?

Deel Deze Pagina