Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    @Anne Het klinkt inderdaad niet echt goed. Ik had ook helderrood bloed maar zonder stolsels. Helaas is er met 5 weken nog zo weinig te zien. Het zou dan alleen duidelijk zijn met een echo als je het vruchtje al verloren bent en je dus leeg bent. Anders is er wel wat te zien maar een kloppend hartje is pas rond de 6 weken. Ik had vandaag ook al een week bloed en hoe moeilijk het ook was, heb echt tot 6 weken gewacht zodat er een hartje had moeten zijn. Als ik vrijdag al geweest was hadden we nog geen duidelijkheid gehad.

@Ils1 Wat grappig dat je een hartje bij mijn naam gedaan hebt. Leuk idee :D

Ik heb net ook even babyfocus in Almere gemaild of ik daar voor een echo terecht kan met 6 weken en 5 dagen. Situatie uitgelegd. Met mijn dochter had ik daar een duidelijk kloppend hartje met 7 weken en 1 dag. Ze zei dat het wel kon. Dus even voor mijn eigen gemoedsrust voor we naar Belgiƫ gaan nog even een echo zaterdag.

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ BAM de credits gaan naar Renske :D

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Slim om op die manier nog even een echo voor de vakantie te hebben:)

En anne, ik hoop echt het beste voor je:( Stolsels is wel heel naar...

Kan zelf mn ogen bijna niet meer open houden. Best lastig als je overdag de hele dag bezig bent met een kleintje en 's avonds en 's nachts af moet studeren. Aanstaande vrijdag moet mn scriptie ingeleverd worden maar als ik telkens rond negen uur in slaap val dan komt t dus niet goed:(

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Bam en Yinx goed nieuws!!!

Jessica welkom en gefeliciteerd

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    O Anne wat shit 😭

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ga ik donderdag of vrijdagochtend langs voor een afspraak te maken voor een echo!
    denk dat ik ook tot 7 weken wil wachten met een echo...dan weet ik zeker of er een hartaktie te zien is.

Ik kwam net uit de douche en manlief zeg ineens ''jeetje je lijkt wel 4 maanden zwanger al''

7. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Misschien wel een drieling, Joma? :D

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou dat hoop ik toch echt niet hoor;).whahahha maar de kans op tweeling kan er in zitten dat weten we...maar dat geloof ik niet hoor:)

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wat gaan jullie snel, meiden!

Mijn duimen draaien, Anne :( Geen week wachten, maar morgen bellen!

Ik ben vanavond naar de HA geweest (Belgiƫ - woon niet ver over de grens) met mijn posi tests van gisteren (bovenste van elke soort) en vandaag (onderste van elke soort). Hij zei dat 1 test echt wel volstond :p Maar ben verslaafd pfff.

Bloedafname gehad en morgenavond tussen 18u en 19u moet ik bellen voor het HCG gehalte. Hij maakt dan ook een afspraak bij de gyn voor me voor een echo rond week 7 (binnen een drietal weken dus). Donderdagavond moet ik nog es bellen voor het resultaat van de tests rond bloedgroep, toxoplasmose, rubella, enz.

Dan binnen een drietal weken echo, SPANNEND!

Heel de namiddag en nu terug na het eten veel darmpijn gehad :( Hoe vervelend! Vanmorgen pas in bad geweest dus heb niet veel zin om nu terug in bad te gaan. Iemand al een kindje gehad? Hoelang bleef je last hebben van de darmen?

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik ben benieuwd! ;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vorige keer was ik ook snel dik ( iets minder dan dit) maar werd ook snel gezegd oohh misschien zijn het er wel 2 maar was er maar 1 ...maar ik geloof daar niet meer in hihi ondanks de kans er zeker weten is en denk toch op 50 % kan liggen...

Maar ik ga mijn bedje opzoeken ben zooo moe....
    trusten allll

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wie o wie heeft tips om zwangerschap te verbergen?

-> De komende 2 maanden heb ik sowieso al 2 grote familiefeesten met schoonfamilie, 2 vrijgezellenfeesten van vrienden en familie, een geboortereceptie van vrienden, een receptie met de collega's, enz.

Tweede vraagje. Ik heb van nature wel al een buikje en brede heupen en iets te hoge BMI. Buik kan ik gelukkig meestal wel intrekken dus 'ziet' er tamelijk plat uit ondanks mijn licht overgewicht. Heb je juist sneller of trager een beginnend darmen/babybuikje als je om te beginnen al een buikje hebt? Mijn broek knelt maar ik zie nog geen verschil. Wie heeft ervaring? ;)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Fee het meeste darmlast is echt de eerste weken hoor tot het 1e trimister kan dat

14. Jessica1

Jessica1 Niet meer actief

Naar de tweede vraag van Fee ben ik ook wel benieuwd!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee het heeft te maken met je buikspieren..heb je stevige buikspieren dan duurd een buikje wat langer eer hij zichtbaar is en heb je slappe buikspieren dan is het eerder zichtbaar omdat die dan al wat opgerekt zijn...dus ik heb slappe buikspieren maar dat wist ik al zei mijn vk vorige zwangerschap ook al omdat ik zooo snel ook een buik had

en ja de goude tip?? die moet ik zelf nog uit zien te vinden;)

16. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ha, niet ontmoedigend bedoeld maar ik hen mijn hele vorige zwangerschap last gehouden van mn darmen. Had ofwel verstopping ofwel een veel te snelle doorloop met kramp zeg maar;)
    En eigenlijk ook daarna nog wel een tijdje.. De eerste week moeten je darmen sowieso weer op hun plek zakken/schuiven he? Daar heb ik echt wel last van gehad.. Maar vreemd genoeg moest ik ook aaaaltijd precies tijdens de borstvoeding opeens heel nodig naar de wc:p

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoop dat je er wat aan heb de antwoorden!!

ik ga nu naar bed...hopenlijk dat me buikspieren steviger worden maar helaas dat gaat niet meer ...

trusten meiden!!

18. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Slaaplekker joma:)

En over de zwangerschap verbergen.. Wat de alcohol op de feestjes betreft (weet niet of je een drinker bent normaal gesproken?) ik heb opeens een flinke blaasontsteking met antibiotica (zogenaamd)..

En de jaren 50 jurkjes dus:) Ideaal doordat ze vanaf onder je borsten al uit lopen waarmee ze zelfs een flink babybuikje nog weten te verhullen..

19. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Bedankt voor de info en tips!

Trusten Joma

20. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010