Dank je wel dames Juist omdat ik zondag 6 weken ben wil ik maandag een echo. Grotere kans om iets te zien als er nog iets is te zien... Ga wel eerder bellen hoor!
Welkom Jootje en gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je mee komt kletsen. De misselijkheid is hier nu echt begonnen, kan er niet meer omheen vorige week was het nog wel eens een dag niet en dan weer wel. Maar nu is het elke ochtend raak. Succes straks prulletje
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje Vivian (31) | MVM 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Afspraken 8 juli prulletje2 echo + bloedprikken HCG gyn 9 juli Sjudith echo 9 juli Haagsmeisje intake vk 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 25 juli Grootsgezin intake + echo 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Nou, wat ik gisterenavond toch meegemaakt heb vond ik zo raar! Ik had weer kramp, dus lag gewoon op bed de pijn uit te zitten (liggen). En was met mijn man aan het praten. En ineens, zomaar uit het niks, voel ik dat ik moet overgeven. Dus ik ren naar de wc, het komt eruit, en het was weer klaar. Zo gek, totaal niet misselijk of ziek ofzo, helemaal geen aanleiding. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ben ik mijn leven toch altijd wel eerst ziek voordat ik zoiets heb. Vind het nu nog steeds vreemd. Oh en er zei hier iemand dat je de hele tijd je eigen oksels denkt te ruiken? Heb ik ook! Straks echo. Ben benieuwd. Ik reageer later op de rest. Knuffels voor vandaag iedereen!
Jootje welkom!!!!! Hebben jullie ook als je wakker wordt dat je het idee heb dat je borsten in de fik staan...hier wel!!!!! @prulletje ...apart dus hihi
Dank allemaal! Ja de echo zal nooit mijn hobby worden maar ik heb de angst nu wel overwonnen. Je moet daar gewoon even doorheen denk ik. En misschien maar goed dat het meteen zo vroeg al gebeurd is, ben ik er tenminste maar vanaf. En nu heb ik ook gewoon een soort verantwoordelijkheidsgevoel ofzo. Het kan me allemaal niks meer schelen, zolang het met de baby maar goed is!
Welkom en gefeliciteerd Jootje! Prulletje, succes straks. Hopelijk is er eindelijk wat moois te zien op,de echo!
@ Renske en Ils1: Heel erg leuk idee met t hartje! @ Joma, Mooi buikje! Al snap ik dat je m liever nog even wilt verbergen Haha ik heb dat smorgens ook met mn borsten. Ze zijn gloeiend heet. Mn vriend merkte t vanmorgen ook. Tevens jeuken mn tepels zo verschrikkelijk! K heb gister avond maar mn zwangerschaps bh topje aangetrokken.. Mn eigen bh deed me echt al goed pijn. Wat dat betreft merk ik dat alles ongeveer een weekje eerder begint met groeien dan vorige keer. @ Anne, nee geen stolsels en bloed Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo en dat blijkt dat alles gewoon goed is! @ Prulletje, heel erg veel succes vandaag! Ik hoop dat je bloed goed zal zijn en dat jullie je kleintje in de bm zullen zien. Mn duimen draaien. @ Renske, Ja we zijn super blij met het bloed. Nu morgen afwachten. Hopelijk is dat goed verdubbeld. Maar als ik kijk wat er de afgelopen dagen met mn lichaam gebeurd, ben ik er niet zo bang voor. Maar toch probeer ik nuchter te blijven. Zelfbescherming denk ik. Konden we de tijd maar wat vooruit spoelen zodat je snel een echo kan krijgen en een hartje kan zien! Haha @ Jessica, Welkom en gefeliciteerd! Wat leuk dat je een fotograaf bent! Lijkt me erg leuk. Je angst ivm je mk is begrijpelijk. Hebben meer dames last van. Ik zelf ook helaas. Ik duim voor je dat deze kleine lekker blijft zitten @ Sparky, hoe is t met je? @ Jootje, Welkom en gefeliciteerd! Honger, ja ik heb de hele dag honger, maar ik zit ook snel vol. In ieder geval dat gevoel heb ik. Vooral savonds, dan heb ik t gevoel alsof ik veel te veel gegeten heb en dat mn buik op knappen staat. Met zitten heb ik mn knoop van mn broek al los Buik verbergen, geen idee! Wat ikzelf vorig jaar gedaan had was snel al een zwangerschapsbroek aan getrokken en een zwangerschaps truitje/ lange truitjes. T was toen ook zo warm en met 6 weken kon je bij mij ook al wat zien. Toen ik die kleren aan trok was t gelukkig iets minder goed zichtbaar en leek t alsof ik een beetje aan t aankomen was (wat ik helemaal niet erg vind). Sommige die me goed kende vroegen wel of ik zwanger was. Dit was al vanaf week 5.
Hier sinds gisteren bruinverlies. Kleine veegjes. Vanochtend ineens toch wat rood. Niet helderrood maar ook niet bruin. Zou morgen naar vk gaan voor intake zonder echo. Word zo terug gebeld om toch maar een echo te doen. Hopelijk kan dit snel. Heb ook lage rugklachten en buikpijn. Ben altijd vrij nuchter, maar voel me nu toch wel erg onzeker...
Natuurlijk word je daar onzeker van! Ik hoop dat je morgen inderdaad se echo krijgt en dat alles goed zit!
Jootje welkom en gefeliciteerd! Prulletje succes zo meid!! Ik kan het amper bijhouden dames het spijt me dat ik zo summier reageer. Dat hartje is super leuk! Anne mijn duimen draaien hoor wat een onzekerheide. Haagsmeisje ik hoop dat jet het niet doorzet! Ik heb totaal geen eetlust bah
Oei hoop dat t niks is haags meisje! Fijn dat ze meteen terug bellen voor een echo.. En welkom nieuwe dames Super leuk dat je zwanger bent van de vijfde! Mijn ideale gezin bestaat ook uit vijf kindjes.. Maar is maar de vraag of we dat gaan halen hoor Prulletje, oksels was ik! Verschrikkelijk.. Vooral 's ochtends is het heel erg, 's avonds kan ik mn neus in mn oksel duwen maar dan ruik ik nog niks.. En nou werd ik vanochtend wakker met de gedachte: gadverdamme, wat ruikt er nou zo naar pinda??? Bleek het mn eigen huid te zijn.. Heel maf Maargoed, beter dan bij mn vorige zwangerschap.. toen rook ik de hele tijd gas of benzine en een brandlucht.. Heb toen echt super vaak 's nachts de keuken gecheckt omdat ik zeker wist dat ie in de fik stond.. Hoop op goed nieuws prulletje!
@haagsmeisje ... Nee!!!! Wij willen geen bloed zien!! Och meid dat lijkt me zo naar.. Ik hoop dat het inschuldig is
Ooh meiden stop met bloed!! Ik duim heel hard! Succes zo prulletje!! Leuk idee van de hartjes!! Ook van dat mvm er achter. Ik doe trouwens ook mee met mvm ze is gister langs geweest en ik had een super mooie knal test!!! Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd!