Net echo gehad. Ze hebben me het voordeel van de twijfel gegeven omdat er toch wel iets gegroeid is en omdat ik geen pijn heb als ze me onderzoeken. Maar het vocht in de buik is wel meer geworden dus ze hebben net nog een keer bloed geprikt om te kijken of het toch geen bloed is wat er zit, als dat is bellen ze, en moet donderdag weer terug komen voor opnieuw bloedprikken en echo. Dus klein beetje goed nieuws maar nog wel onzeker.
Jaaaa De verloskundige gelooft dat ik zwanger ben en dat het niet meer van de miskraam is! Heb nu 29 juli mn eerste afspraak (en hopelijk ook echo)
zo hier vanmorgen bij de tandarts geweest..was van de week zonder dat ik het merkte stuk van mijn kies afgebroken...met als gevolg dat gister die kies helemaal geen inhoudt meer had....werd gelijk geholpen..hij wilde verdoven...ik zo nee mag dat ik ben zwanger...nee hun doen het dus ook niet verdoven bij zwangeren had zoiezo zelf de gok niet gewaagd ook..dan maar pijn met boren...ik heb zoiezo hoge pijngrens..maar op geven moment voelde ik het toch op mijn zenuwen boren grrrr maar ja het is achter de rug.. zo hier staat groentesoeppie op had zo trek in lekker verse groentesoep............... duim hard mee nog voor Prulletje!!! oh jee nee ik lees bloed..naam even kwaad ik duim hard mee dat het onschuldig is!!
Prulletje en als ze niet bellen? Wanneer moet je dan terugkomen? Het blijft wat onduidelijk dus... Joma, jeetje, wat ben jij een bikkel! Ik weet niet wat ik in jouw schoenen had gedaan! Indy, fijn dat de verloskundige het nu ook als zwangerschap ziet! Op naar een mooie echo! Wel raar van je reuk
ze moeten toch wel iets kunnen zien??? wat is er iets gegroeid?? of zijn ze niet zo duidelijk daar...?? hoop dat je over 2 dagen meer weet .en ze duidelijk zijn! lijk mij dat je er onzeker van wordt zo..
Prulletje jeetje wat onzeker! Wanneer de bloeduitslg? Joma ik had die kies laten rotten whahaha Indy whoop wat goed!!
heb wel meer zonder verdoving geboord hoor...mijn vorige tandarts wist het al zodra hij echt niet te diep hoefde ..mocht hij van mij niet verdoven...had eerder een hekel aan zo lamme verdovende smoel dan even doorbijten door de pijn heen..
Prul, wat een onzekerheid nog steeds! Konden ze helemaal niets zeggen over wat ze zagen? Of dachten te zien? Ik duim nog steeds keihard voor Anne en nu ook voor haagsmeisje! Indy, wat goed zeg! Nu aftellen naar de echo. Voor de rest wel bijgelezen, maar ben een vergiet, ik weet het echt niet meer... De komende drie weken zijn de kids bij ons en mijn man heeft ook vakantie, dus ik ben iets minder vaak hier. Dat wordt veel bijlezen vrees ik. Morgen een dagje naar het Dolfinarium, heb er zin in, maar hoop dat ik iets minder misselijk ben. Want ik kan me nog herinneren dat de lucht daar behoorlijk 'vissig' is. Logisch natuurlijk! Fijne dag allemaal!!
Ravi, geniet van de vakantie!! Prulletje, gelukkig iets beter nieuws, maar helaas ja nog steeds geen echte duidelijkheid. Houd moed meis! Misschien is t gewoon nog iets te vroeg om t vruchtje te zien. Indy, Gefeliciteerd! Super dat de vk denkt dat t een nieuwe zwangerschap is en niet meer van je mk. Joma, auw! Boren zonder verdoving? Mij niet gezien! Knap dat je dat kan. Mn laatste tandarts bezoek moest bij mij ook een kies gerepareerd worden. Verdoofd, maar bij de wortel voelde ik toch echt nog wel alles. Jeetje dat ging door merg en been heen!
Knuffel voor iedereendiein onzekerheid zit! @Indy, fijn datje en afspraak kon maken! @prulletje, fijn dat het voorzichtig positief was! @nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom! Gisteren besloten dat ik alleen naar de 1e echo ga, kinders hebben vakantie en ik ga niet met 3 kleine kinderen naar de echo toe... stel dat het niet goed is of ze zetten de boel daar op stelten En oppas regelen tja dan moet je het ook bijna wel vertellen. Ik ga de vlos met een week of 8 bellen, gaat best hard eigenlijk, alweer 6 weken voorbij! Straks logeetje vd trein halen, ik hoop niet dat ik morgenochtend ineens misselijk ben. Op dit moment wel flink misselijk @geurtjes, ik ruik mezelf ook aardig maar sowieso ruik momenteel alles x5 Fijne dag allemaal!
ik voel me vandaag ook weer opgeblazen met die darmenbuik......en dus wat wijds erover gedaan Bekijk bijlage 405601
Indy super, erkenning! Ravi veel plezier bij dolfinarium! Prulletje balen dat er nog steeds onduidelijkheid is! Kan me voorstellen dat je daar heel naar van wordt! Hopelijk echt deze week duidelijkheid! Yep ben de rest alweer kwijt! Pffffffff Hier gister mvm geweest en een super test en mooie omslagdoek. De flessen stinken veel minder, meer naar sterilin en in mijn beleving kwam er vorige keer echt een mega walgelijke lucht uit.... Ilse zet jij het voor mij oo de lijst?