Super haagsmeisje! Wat zal je blij zijn! Littledreamer, zou ook doordrammen over een echo hoor! Hier een bizarre dag, afrekening electriciteit klopt voor geen meter, we hebben verbruimt vo,gens de afrekening op 3! Meters terwijl we echt maar 1 meter hebben, drie keer gebeld tot in tranen toe. Nu fotos maken van de meter met een krant erbij voor de datum..... Klaar met bellen ik zeg tegen de jongste kom smeer ik snel een broodje gaan we lekker oo de bank tuttelen, staat ze op boink zo op de punt van de tafel. Bloeden als een rund naar de huisarts, gelijmd. Ik rijd voor, staat mn moeder voor de deur, dacht shit wilde het samen vertellen maar test van mvm en niet vergeten twee kratten met pitten in de wc, ik helemaal bibberen vanwege duizeligheid..... Gelukkig reageerde ze super leuk en heel enthousiast, dus dat was super. Nu helemaal op, ik heb eerlijk waar zoveel last van mijn hormonen, huilen, opgejaagd enz. Ga eten maken en thats it, morgen weer een dag.....
Is het trouwens een idee voor de lijst om bijvoorbeeld de namen dik gedrukt te doen? Dan vind ik het persoonlijk wat duidelijker te zien. Is maar een ideetje hoor
Bloedverlies is nu alleeb met afvegen. Muskraam was veel meer en bijma gelijk krampen i heb nu geen krampeb. Ben oo weer helemaal rustig! Ik denk ook wel dat ze echo doen. Anders vraag ik er om
Grootsgezin: dikke knuffel! Niet leuk als een dag zó tegen zit, zeker niet als je toch al last hebt van hormonen.. Haagsmeisje: supergoed nieuws!!! Ils: mag mijn intake vk en echo van 29 juli op de lijst Littltedreamer: snap dat je heel erg schrok maar klinkt inderdaad gewoon als onschuldig.. Maar snap je bibbers hoor! Heb zelf net een derde miskraam gehad en bij elk steekje ren ik naar de wc en verwacht ik bloed..
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje ♥Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje | MVM Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje Vivian (31) | MVM 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Afspraken 9 juli Sjudith echo 9 juli Haagsmeisje intake vk 10 juli prulletje2 echo + bloedprikken HCG gyn 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 25 juli Grootsgezin intake + echo 25 juli Jootje221 echo vk 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 28 juli Jootje221 intake vk 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 29 juli Indy22 intake echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 4 augustus Molly1 echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ravi, haha doosje met je rooster! Zou trouwens ook echt wat voor mij zijn . Mijn man laat mij ook nooit meloen of broodjes ofzo snijden. Snijd altijd in mijn vingers! Beterschap voor je handje! Jolanda, ik ben zelf verder niet misselijk, maar ik lees wel vaak dat van die kleine droge lu crackertjes vaak helpen. Sommige leggen ze zelfs op het nachtkastje en pakken ze voordat ze opstaan om de misselijkheid tegen te gaan. Weet niet of het voor jou ook helpt. Over dat meeschrijven, dat lukt mij nu ook alleen omdat ik thuiszit vanwege mijn krampen en ziekenhuisbezoeken. Anders werk ik normaal ook fulltime en lukt het mij ook niet. Het is veel inderdaad. Maar ik vind het wel leuk om te lezen als ik thuiskom . Over het hartje, ik kan me echt niet voorstellen dat dat bij mij al te zien is bij 6 weken. Ik was nu 5w3d en het was echt alleen nog een rond zwart vlekje. Op het scherm nog geen centimeter groot. In het echt dan misschien dus nog wel kleiner. Dan zou dat over 4 dagen opeens anders moeten zijn? Lijkt me wel snel hoor. Maar goed, ik ben ook geen arts. Maar waarschijnlijk heb ik dan geen echo meer, dus daar zal ik vast niet achter komen. Dat wordt dan iets later. dreamer, dikke knuffel hoor! Snap dat je geschrokken bent als het nog zo vers in je geheugen zit. Toch maar even bellen? Bij ongerustheid mag je altijd bellen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Haagsmeisje wat fijn! Hahaha een vibrerende pinda, wat een omschrijving!
Oh littledreamer, wat naar dat je bloedverlies had. Hopelijk is het gestopt! Haagsmeisje, wat supergaaf! Een hartje, wauw
Dankjewel meiden, het eten is gedaan dus ga zo afwassen en daarna bedronde doen met de kids, pyama aan en niks meer gewoon lekker beetje op de bank hangen en hier alles bijlezen etc. hopelijk zakken de hormonen snel wat weg. Pffff vooral dat gejaagde gevoel wordt er helemaal gestoord van. Ik poets als een bezetene en gister stond ik in de babykamer en dacht "nou ik kan gerust beginnen want moet op tijd af en man heeft het allemaal zo druk misschien morgen alvast behang aftrekken.....STOOOP de eerste echo is niet eens geweest ik heb nog tot MAART,!!!" En dat janken nou ja dat kan echt niet! Wie heeft hier ook last van of zijn de hormonen bij bij helemaal oo hol geslagen???
Prulletje misschien een late eisprong, een paar dagen maakt natuurlijk al heel veel verschil in wat je ziet op de echo?
Recept voor misselijkheid liggend droge crackers eten ik heb idd die van lu dan even blijven liggen en je hebt er de hele dag profijt van. ik ben nog steeds niet er vanaf maar het is niet zo erg als wanneer ik niks neem. Als ik opsta is het gelijk mis als ik niks neem. verder geen gehaast gevoel komt nog wel als de moeheid en misselijkheid helemaal over is.
Dames, zopas met de HA gebeld. Mijn HCG van de bloedtest gisteren (1 dag na NOD - 15 dpo) was 426 en duidelijk zwanger zei hij Donderdag mag ik nog eens bellen voor toxoplasmose en andere tests en dan vertelt hij mij ook wanneer mijn afspraak bij de gyn is voor eerste echo (rond 7w) en intake en zo. WOEHOEW. En zoals ik al dacht zei hij dat het voor midden maart zou zijn Zo onwerkelijk! 426 lijkt me een mooi gehalte HCG voor 1 dag overtijd, toch? (ben een groentje hierin...)