Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Vivian, nee! :( Is het misgegaan dus? Heel veel sterkte!

Succes met de echo sjudith! En little dreamer ook!

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Sterkte Vivian! Hopelijk is bet snel weer raak met een blijver!

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    meiden met echo's vandaag succes! Op naar een mooi aanzicht!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden met de echo succes!!!!!

Vivian dikke knuffel meer weet ik niet te zeggen..

5. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Meld me ook aan :D.

Ben in verwachting van ons tweede kindje. Dochtertje is 9 maanden, dus ze volgen lekker dicht op elkaar.
    Had het totaal niet verwacht!! :)
    Bij ons dochtertje heeft het een dik jaar geduurd eer het raak was (bleek lichte vorm van PCO te hebben). En 3 maanden geleden samen besloten om de natuur zijn gang te laten gaan, aangezien het bij de eerste dus lang duurde :). Heb nog steeds een héél onregelmatige cyclus (2 à 3 maanden) en weet dus totaal niet wanneer mijn laatste menstruatie was ;).
    18 juni heb ik roze verlies gehad, maar verder ook niet bij stilgestaan ;). Totdat ik vorige week een aantal klachtjes kreeg die ik de eerste zwangerschap ook had! Maandag dan toch maar een testje gewaagd en ineens 2 dikke strepen :D. Dus totaal onverwachts, maar oh zo welkom :).
    Afgaand op de innestelingsbloeding denk ik 6 maart uitgerekend te zijn... Mag straks bellen voor de bloeduitslag en zal het dan exacter weten. 28 Juli eerste echo!! Spannend weer :D!!

6. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Meiden die vandaag een echo hebben, succes! Hoop op goed nieuws!

En Vivian, wat vreselijk, veel sterkte!!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Welkom Shaantje!!!

8. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ooh mee Vivian! Sterkte meid!!

Succes met de echo's vandaag!!

Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd!!!

Hier ineens sinds vanmorgen geen zere borsten meer... Kan dat??
    Deed ff een tampon in om te kijken. Die was een beetje donker geel toen hij er weer uit kwam.

9. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @Meissie86; volgens mij is dat gewoon normaal hoor. Ik heb de ene dag ook meer last van m'n borsten/buik dan de ander. Ook verschilt het nogwel eens in de ochtend of de avond. Is volgens mij volkomen normaal (al blijft het natuurlijk fijn om wat te 'voelen'!).

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    We zijn terug!

Super pril nog en nog weinig te zien ik moet 23 juli terug en ze gokt rond de 4,5 week.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Vivian veel sterkte!!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou je ziet iig goed een zwangerschaps echo:)

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Joma vind je? Heb nog nooit zo'n vroege echo gehad geen idee of het goed is.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat is echt een zwangerschapsecho zie toch duidelijk een zwangerschapsring zitten waar het vruchtje in groeit ..ik zie dat er wel in hoor;)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    daarvoor wil ik zelf ook niet zo vroeg een echo..eigenlijk..zou daar zelf ook wel een beetje onzeker van worden...terwijl ik eigenlijk zeker hier wat zie!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zijn er meer die echt al soort van trekkend bandenpijn en rugpijn hebben?? of komt dat echt omdat ik al een buik heb??...me man gisteren nog ohh misschien zijn het er wel 2....zit in de familie ..maar ik zo nee joh..en nu stom ga je er toch over denken he...

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Sjudith, ja ik heb ook zo'n rond zwart vlekje in de baarmoeder, dat zou het vruchtzakje moeten zijn.
    Bij mij is het trouwens wel een stuk kleiner dacht ik, terwijl ik verder zou moeten zijn. Of zouden ze ingezoomd hebben? Morgen vraag ik echt een foto mee.

18. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Joma ik heb hier ook last van. Weet niet of het bandenpijn is maar voelt niet fijn aan.

@ Vivian wat enorm verdrietig meis. Veel sterkte de komende tijd! Hopelijk is het jullie snel weer gegund.

@ Sjaantje welkom hier en gefeliciteerd. Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent!

@ Meissie het is heel normaal dat de klachten de ene dag minder zijn dan de andere dag. Vorige week leek het hier wel om de dag te zijn. De ene dag misselijk, dan weer minder... Nu ben ik elke dag misselijk en zelfs tot overgeven toe :(. Geen zorgen maken meis!

@ Judith ik ben niet zo bekend met echo's en hoe het er met 4,5 week uit zou moeten zien. Hopelijk groeit het hummeltje snel en heel erg goed :)

19. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Vivian strekte

Sjudith, ja zie het ook, precies zoals hierboven een klein vruchtzakje! Leuk dat je oom zo een vroege echofoto hebt toch, van stip tot beeb in 9 maanden

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Joma gelukkig nog geen last van

Deel Deze Pagina