Hoi iedereen, Vandaag is nu echt mijn dag niet! Manman, wat ben ik slecht gezind :x! Ik heb vreselijke rugpijn vandaag en ben eigenlijk doodmoe. Ik zou iedereen afsnauwen om dan een minuut later in tranen uit te barsten. Kortom, ik ben niet te genieten! En dan zit ik hier op mijn werk naar iedereen zijn problemen te luisteren (ben maatschappelijk werker) terwijl ik niets liever wil doen dan in de zetel onder mijn dekentje te liggen en een film te kijken. Het gaat wel weer over maar vandaag heb ik een echte BAALDAG !
Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje ♥Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje | MVM Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM Jolanda (42) 1e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje Shaantje 2e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje | MVM Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Afspraken 9 juli Haagsmeisje intake vk 10 juli prulletje2 echo + bloedprikken HCG gyn 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 15 juli Jolanda gyn + echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 23 juli Sjudith echo 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 25 juli Grootsgezin intake + echo 25 juli Jootje221 echo vk 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 28 juli Jootje221 intake vk 28 juli Thatsme87 echo vk 28 juli Shaantje echo vk 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 29 juli Indy22 intake echo vkw 29 juli Jessica1 intake + echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 30 juli Prulletje 2 echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 4 augustus Molly1 echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Sjaaltje, welkom en gefeliciteerd! Vivian, wat triest Yeahbaby, balen dat je op een baaldag moet werken... Lekker de dag uitzitten en vanavond lekker met een dekentje op de bank kruipen! Sjudith, prachtige echo! Google maar eens op afbeeldingen van zwangerschapsring. Dan zul je veel vergelijkbare echo's vinden. Waarom moest je eigenlijk zo vroeg voor een echo? Hier: echt 0,0 klachten. Niets. Geen afscheiding meer, geen vermoeidheid. Fijn, zou je denken, maar een beetje bevestiging zou wel fijn zijn. Nou ja, geen menstruatie is natuurlijk een symptoom... Het enige geruststellende is, dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap de eerste weken (maanden) ook niets voelde. Daarna werd ik hondsberoerd... Zit ik ook niet meteen op te wachten, want dan heb je al genoeg bevestiging. Zucht. Het is ook nooit goed...
aan de nieuwe zwangere...welkom en gefeliciteerd!! Aan de dames die bloedverlies hebben...sterkte!! Ik zag een echootje voorbij komen...soannend zeg. Pfff hier is de vermoeidheid super aanwezig en ook de kinderen hebben vakantie dus weinig tijd om hier even te reageren. Is het bij jullie ook snertweer...zo jammer want de kinderen willen zo graag buiten spelen. Zal proberen vandaag wat vaker te kijken en te reageren.
Hier ben ik ook niet de leukste thuis op dit moment...die hormonen en combinatie van stoppen met roken......heb af en toe met manlief te doen...maar ohhhh kan ineens zo afreageren dat ik er naderhand zelf van schrik...of zo ineens emotioneel reageren pffff
Student aaah rot voel je je dan he? Gaat het weer? Hier ook snertweer en moet zo dochter ophalen (op de fiets) en daarna weer naar zwemles pfff een dubbele les ook nog
Sjudith, Super echo! Mooi! Vivian, wat erg! Heel erg veel sterkte! Shaantje, Gefeliciteerd en welkom! Spannend dat je straks de uitslag van t bloed krijgt! Meissie86, Geen zere borsten heb ik ook ineens sinds vanmorgen. Ik maak me dan ook gelijk weer zorgen Moet ik niet doen, weet ik! Ik hoor ook van meerdere dat t normaal is dat je de ene dag wel wat voelt en de andere niet. Houd moed! yeahbaby, heel veel succes vandaag met werken! Ik had gisteren zo een dag, vond te vreselijk! Voor je t weet ben je weer thuis en kan je lekker je eigen ding doen Ja hier regent t ook! Vanmorgen weer naar t ziekenhuis gereden (is een rit van 1,5 uur) en alleen maar regen gehad. Wordt je gelijk zo somber van. Ik dan in ieder geval. K heb sinds vandaag t gevoel dat t fout zit. Maar dat komt misschien omdat we bij de vorige cyclus, ook bij het 2de keer bloedprikken te horen hadden gekregen dat t mis was. Hopelijk krijgen we vandaag beter nieuws! Om half 2 mag ik weer bellen. Hopelijk is t goed, want dan mag ik gelijk een echo afspraak maken. Mn duimen draaien hard!
mooie echo! @renske: ik heb, op af en toe als ik een te drukke dag heb gehad wat bandenpijn na, ook helemaal geen klachten. Geen misselijkheid, geen vermoeidheid, niets... zolang de rode vloed weglijft ben ik gewoon zwanger! (ik roep het, maar beseffen doe ik het ook nog niet altijd)
Gaat beter! Gister in de vermoeidheid en me niet lekker voelen dacht ik alleen maar heel de tijd van: ik ben nu al zooo moe, hoe kan ik het leuk gaan vinden om 24/7 op een kind te gaan letten?! Echt heel raar.. We willen al een paar jaar kinderen, maar ivm afstuderen konden we pas 6 maanden geleden aan onze wens gaan werken. Nu ben ik dus zwanger en denk ik van: eigenlijk ben ik vooral heel erg graag alleen. Weet niet of het de hormonen zijn, want voel me nu weer prima. Maar lijkt me ook zo zwaar om een kind te hebben. Nu heb ik alle vrijheid (niet dat ik een wild leven leidt of vaak de deur uit ga ofzo) en straks moet ik 24/7 op een baby letten. Toch wel soort van beangstigend gevoel. Erg he? Heeft iemand dit ook?
Voor nu hoef ik me niet omgerust te maken echo ko ze moeilijk zien had een veel te volle blaads volgende week donderdag weer echo
Vivian, wat erg. Heel veel sterkte!! Sjudith, wat een mooie echo! Ik zie inderdaad ook de zwangerschapsring! Studente, wat rot dat je je zo voelde! En ja, ik herken het wel hoor. Toen ik zwanger was van de eerste, heb ik dat ook regelmatig gedacht. Maar echt, als je je hummeltje in je armen hebt, valt alles weg en wil je niets liever dan voor hem of haar zorgen! Komt goed meis! Shaantje, gefeliciteerd! Welkom bij de club! Yeahbaby, hopelijk gaat het inmiddels iets beter! Vanavond lekker tijd voor jezelf nemen en jezelf vertroetelen! Wij zouden vandaag naar het Dolfinarium gaan, maar hebben besloten dit niet te doen. Het is ontzettend slecht weer en we hebben geen van allen zin om drijfnat te regenen. Dus nu een spelletjes/filmdag en vanavond gaan we pannenkoeken eten in een restaurant. Ook leuk! Qua klachten heb ik nu voornamelijk last van enorme vermoeidheid, krampen, pijnlijke borsten en een humeur om wilde dieren mee op de vlucht te jagen... Lang leve de hormonsters!!
Shaantje gefeliciteerd!! En judith ook gefeliciteerd met de mooie echo En vivian juist heel veel sterkte.. oneerlijk Hoop voor jullie dat het snel raak is met een plakbeeb.. Joma: toevallig gister een hoestaanval en opeens stekende pijn in mn buik dat ik dacht: oja, zo voelde bandenpijn! Was het helemaal vergeten.. Studente: snap het wel hoor.. is ook gewoon zo! Je hebt 24/7 de zorg voor een hummeltje straks.. Vond het zelf in het begin bij vlagen best heftig (het idee dat je gewoon nu moet voeden en over twee uur weer en dan over twee uur weer en dan over twee uur wéér enz. enz. zonder dat het even een of twee dagen zou stoppen) Denk dat dat best logisch is.. Maar tegelijkertijd is het zo leuk en mooi Echt, lang leve het stockholmsyndroom Baby houd je gegijzeld maar je wordt er wel stapelverliefd op dus na een tijdje wil je ook echt niet meer anders hoor.. Hier net de eerste misselijkheid gehad en hoe Moest mn zoontje naar de gastouder brengen. Was enorm duizelig opeens en heel onvast.. Durfde niet te fietsen omdat ik me zo zwabberig en slap voelde dus ben maar t hele eind door de regen gaan lopen.. Moet ik toch opeens halverwege keihard kotsen! Kon gelukkig in de bosjes rennen want was een bosweggetje.. Maar heb dit tijdens mn vorige zwangerschap dus nog nooit meegemaakt he.. En voel me gewoon nog steeds beroerd! Maar ergens ook wel fijn, want had bij miskraam vanaf 4 weken precies helemaal geen klachten meer.. dus dat ik ze nu wel heb en steeds erger is ergens ook wel geruststellend
Daar heb ik misschien ook wel een beetje last van ja Mn vriend vindt zichzelf in elk geval heeeeeel zielig