Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hier vertellen we het nieuws voorlopig nog niet.
    Zolang we het nog kunnen verbergen wachten we tot na de echo.

2. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @Ils1; ik mag op het lijstje van MvM, vanmorgen is er iemand langs geweest en zie hier mijn resultaat! Ondanks dat ik pas vijf weken ben mag ik toch al mee doen :)

Bijgevoegde bestanden:

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mooie test hoor!!

4. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Onze eigen cashew:

Bijgevoegde bestanden:

5. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels voel ik me al wat beter, mede door jullie lieve woorden, bedankt :). Mijn vriend al verwittigd dat ik bij thuiskomst starks de zetel in duik en ga rusten :).

Wat leuk om zien die echo's! Haagsmeisje jij bent exact even ver als ik dus dat geeft me ook al een idee hoe mijn cashew er nu uit ziet ;).

Aan alle vermoeide of humeurige dames, hoop dat jullie zich snel wat beter voelen en goed kunnen rusten.

Groetjes!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super!! en ook al een kloppende cashew??

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier willen we het ook nog stilhouden tot na de echo maar ben bang dat het verbergen niet meer kan zelfs met wat wijds aan grrr

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    @ Bumbaaa, heeeeel veel succes met de bloeduitslagen! Ik snap je angst heel erg goed. Wat is dit zenuwslopend die eerste dagen/weken! Ik hoop voor je dat je een goed resultaat zal hebben! Mn duimen draaien voor je.

@Haagsmeisje, super echo! Al iets horen kloppen?

@hier, bloed was goed! Ik geloofde de assistente niet.. Ik moest t dr 2 keer vragen. Hoeveel mn hcg nu is weet ik niet, maar was meer dan voldoende gestegen. Ik heb nu pas mn "ik kan t niet geloven" moment. Dit moet ff inzinken :D
    Mag ik op t lijstje voor de afspraken? 24 juli om 9:00 eerste echo.

9. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Er wordt zoveel gekletst, ik hou het niet meer bij! Haha. Ik lees alles, maar het is niet haalbaar om op iedereen te reageren :)
    Gefeliciteerd aan alle nieuwe! Sterkte voor Vivian.

@Studente90: heel herkenbaar. Dat had ik ook al voordat ik zwanger was. Soms heb ik dat nog. Maar denk nu wel dat het allemaal wel goedkomt. Zoveel doe ik nu ook niet met mijn vrijheid. En lang leve de oppas :D

@Indy22, erg he die misselijkheid. Ik moet niet kotsen, maar zou het zo kunnen!! Heb nergens zin in maar moet echt wat eten...

@Sjudith, wat leuk dat je het al bekend gaat maken! Ik zou het liefst het ook van de daken schreeuwen :D Veel van onze vrienden weten het ook al hoor :D Kan mijn mond toch niet houden.

@Mamamies, herkenbaar die moeheid. Ik ben stiekem blij dat ik nog geen hummeltje heb lopen. Ben echt gesloopt. Lig al hele dag op de bank te niksen en te slapen

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wauw super goed nieuws!!!!!!!!!!!!

11. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je kunt de hartactiviteit nog niet horen, daar is het niet sterk genoeg voor, maar we hebben het wel zien samentrekken!! Het is inieminie, maar hij doet het! :D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ikke vanmorgen...

wel iets wijds erover gedaan hoor...ik wil ook savonds niet in de spiegel kijken...
    Bekijk bijlage 405819

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke ja dan zie je het heen en weer gaan dat is ook hartslag maar superfijn!!:)

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yinxy , wat super ! Voor jou dus ook zenuwen van de hcg test. Super dat hij goed gestegen is !

Haagsmeisje..prachtig !

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal. Voel me gelijk welkom.

15. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeeej Joma! Wat een mooi buikje al! Maar wel erg moeilijk om dat nog te verbergen zeg! Succes!

16. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Jeetje Joma, dat groeit echt al goed!

Haagsmeisje, grappig dat je wel t knipperlichtje zag!

17. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Wow, die echo, wat goed!! Mijn cashew is dus ook net zo groot! Ik kan bijna niet wachten tot maandag...

Yinxy, wat goed! Logisch dat het even moet bezinken toch. Lekker van genieten!

Bumba, gewoon lekker meekletsen! Verschrikkelijk dat je al acht keer door die hel moest gaan, maar gelukkig ook drie lieve kindjes om je heen. Ik duim voor een plakbeeb!

Zo, hier een heerlijk broodje ham/kaas/mosterd op en een beker cup a soup. Ik kan er weer even tegen (hoop ik) :D

Wij gaan het na maandag (als alles goed is) vertellen. Ik kan mijn buik echt niet meer verbergen en er zijn al mensen die aan mijn ouders hebben gevraagd of ik soms zwanger ben. Dan vertel ik het liever zelf!

Bijgevoegde bestanden:

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het is puur verplaatsing of zo ik snap er de snars niet van 5 weken en zo buik wat binnen een week gekomen is..en er zit neem ik aan nog niks he

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dus toch...bij jou ook niet meer te verbergen??

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik zit dus in dubio..hoe verbergen nog net als morgen wordt hier 28 graden nou wat draag je normaal dan ik een strak hempje...ik weet gewoon niet wat ik dan aan moet doen??? iemand ideeen?????

Deel Deze Pagina