Joma, nee, ik kan het niet meer verbergen, zelfs al houd ik mijn buik in... En als het fout gaat, dan vind ik het ook fijn als mensen ons kunnen steunen. Het is niet anders, normaal gesproken had ik wel gewacht tot 12 weken, maar dat gaat gewoon niet. Kan je morgen geen leuk jurkje aantrekken, a-lijn, net onder de borsten uitlopend in een wijde rok? Geen idee of je die hebt hoor!
Super goed nieuws Yinxy! Haagsmeisje, wauw wat een mooi klein hummeltje. Klopte het hartje al? Super test moi!
@ Ravi, bij jou hetzelfde verhaal he. Pfff. En dan kun je nagaan dat de pinda zelf nog maar 5mm is!!!!!
De berichten waren nog niet allemaal geladen. Mooi Haagsmeisje. Jullie kunnen het inderdaad niet meer zo lang verborgen houden. Dat lukt hier nog wel
nee dat is ook wel zo wat jij zegt...ik heb niet zo,n jurkje en hou er ook helemaal niet van...als ik dat zou kopen en aan doen zou het ook wel opvallen omdat ik het nooit draag... ik denk gewoon dat ik maar bij neer moet leggen dat het zichtbaar is
Haagsmeisje, mooi bolletje!! En ja, pinda is nog maar heel heel klein, maar dit is voor mij de derde en blijkbaar weet alles nog wat er gebeuren moet ofzo. Ik heb er ook geen andere verklaring voor. Normaal gesproken heb ik echt niet zo'n buik
ik denk dat het ook niet gaat lukken en het verbergen maar moet opgeven...maar moet ik nog even knop omzetten geloof ik ook juist voor de reacties hoever je ben enz....met zo,n buik
Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje ♥Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje | MVM Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM Jolanda (42) 1e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje Shaantje 2e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje | MVM Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje | MVM Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Afspraken 9 juli Haagsmeisje intake vk 10 juli prulletje2 echo + bloedprikken HCG gyn 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 15 juli Jolanda gyn + echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 23 juli Sjudith echo 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 24 juli Yinxy echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 25 juli Jootje221 echo vk 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 28 juli Jootje221 intake vk 28 juli Thatsme87 echo vk 28 juli Shaantje echo vk 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 29 juli Indy22 intake echo vkw 29 juli Jessica1 intake + echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 30 juli Prulletje 2 echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 4 augustus Molly1 echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Het schijnt dat je spieren dan ook gewoon wat makkelijker rekken na een eerdere zwangerschap. Bij mij moet dat blijkbaar nog flink opgerekt worden Mijn borsten zijn wel een cup groter geworden! Nu al
poeh ja borsten hier ook present! (En had al een flinke G-cup dus hoefde wat mij betreft niet nog meer.. Maar pas geen enkele bh meer uit de kast) Geheim houden: zolang het kan houden we het geheim. In augustus een hele maand weg dus dat moet je doen zijn.. Waarschijnlijk zo'n twaalf weken als we terug komen? Vorige keer niet verteld, wel verteld toen ik een miskraam kreeg en niet zulke aardige reacties gekregen.. Beetje in de trant van: Is maar goed dat het is misgegaan.. Voorlopig maar even niet weer zwanger worden hoor! Ouders en schoonouders hebben zelf allebei vier jaar tussen de kindjes en vinden twee jaar véél te weinig. Vinden ons ook nog erg jong dus is grote onzin om nu alweer een kindje te krijgen.. Denk dus niet dat ik erg veel steun ontvang als ik het nu al zeg Als mn buik eenmaal groeit en we kunnen een mooie echo foto laten zien dan trekken ze helemaal bij hoor We waren 22 toen we ons zoontje kregen (dat was een grote verassing) en daar waren ze uiteindelijk ook enorm blij mee. Maar voor nu is het even ons geheim
wij gaan een weekje in augustus naar nederland..over 6 weken zou dan rond 11 weken zijn en gaan we langs familie en ja dan mag heel de wereld het weten denk dat het dan helemaal zichtbaar is..
Wat een super mooie buikjes al !! Hier begint het ook al serieus te bollen, dus gaan het vandaag onze ouders al maar vertellen. De rest kan maar gokken, die zullen moeten wachten . Pff, hier verder héél de dag door misselijk . Kan echt totaal niets doen! Probeerde net een beetje was op te hangen en voelde me al gelijk wegdraaien, hopelijk gaat dit snel over, want een bankhanger ben ik niet . Als ik een beetje eet gaat het even, maar na een half uurtje begint het weer. En zoek niet héél de dag door te eten .