@ Renske: Nee ik heb niemand in dienst, heb een eenmanszaak. Wel een 'collega' waar de klanten straks tijdelijk heen kunnen. Nog even kijken hoe ik dit ga regelen . Is er wel een regeling voor zelfstandige ondernemers dat je tijdens je zwangerschapsverlof gewoon uitbetaald krijgt. @ 1hanneke: welkom en gefeliciteerd! Wat een goed nieuws, spannend allemaal! @ Roos2: gefeliciteerd met je zwangerschap. Onwerkelijk kan zo'n test zijn dan he. Het is inderdaad fijn dat je dingen hier kan delen en leuk dat we allemaal rond dezelfde tijd zwanger zijn @ Juul: fijn dat je dit op die manier voor en met hun kan doen.
Wat een mooi verhaal Renske! En Juul wat ontzettend dierbaar. Durf niet te zeggen dat ik dit zou hebben gekund. Ik werk zelf trouwens als consultant/bestuursadviseur en ben mijn tweede master aan het afronden. Best druk alles bij elkaar.
ILS, fijn dat dat stuk in principe goed geregeld is. Juul, daar heb je ook gelijk in, zo'n groot geheim kun je inderdaad nog niet aan een vierjarige vertellen En ik ben het met je eens, dat genetisch materiaal je niet vader/moeder maakt, maar het is er wel deel van. Dit kan natuurlijk alleen maar, omdat jullie al ten volste overtuigd zijn, dat jullie als gezin compleet zijn. Mooi dat je zo'n geschenk aan jullie vrienden kan geven. Hebben jullie zelfinseminatie gedaan? In mijn geval is trouwens niet sprake van 'helpen' hoor. Ik snap dat vanuit jouw situatie wel, maar de kinderwens van de vaders en van mij is beide bijzonder groot. In die zin 'helpen' we elkaar. Hoewel het meer een kwestie is, van behoeften en mogelijkheden die heel goed op elkaar aansluiten. Spannend Roos! Lekker een tijdje genieten van dit onwerkelijke gevoel. Het landt vanzelf Meissie, fijn dat je ook je digitale test zwanger aangeeft! Nu is het echt! (Dat was het natuurlijk al, na die knaller van gisteren )
Hey leuk, ik ben ook bezig met mijn master (psychologie welliswaar). Bij welke instelling studeer jij? Ik bij de Open Universiteit. Bevalt me erg goed!
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken 14 juli Ravi80 echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 29 juli Meissie83 echo
Ik zit bij de erasmus. Ja, het is prima allemaal. Wel anders georganiseerd dan mijn eerste studie in Amsterdam, maar no complaints.
Wauw wat een mooie bijzondere verhalen Juul en Renske! Ik zat ze helemaal met kippenvel te lezen! Ik ben in het dagelijks leven juf. Nog een weekje werken en dan hebben we heerlijk vakantie!!! En dan hoef ik ook niet geheimzinnig tegen mijn collega's te doen enzo hihi! Ga het in de laatste vakantie week. Vertellen. Dan ben ik bijna 12 weken.
Stelletje kletskousen!! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! Renske en Juul, ik vind het echt heel bijzonder dat jullie dit kunnen/willen doen. Heb er bewondering voor! Meissie, leuk, die digitale test! Nog echter wordt het dan! Ik ben sinds 1 juni werkloos. Ik ben medisch secretaresse, maar momenteel in de ziektewet. Ik heb naast de SLE nu ook reuma en daar heb ik behoorlijk last van. Draag ook een brace om mijn linkerpols en dat helpt gelukkig wel een beetje. Uiteindelijk wil ik wel weer gaan werken, denk ik... Gisteren een leuk feestje gehad, maar om 21.30 uur was ik helemaal op en zijn we lekker naar huis gegaan. Thuis direct mijn bed ingerold en, oh schande, net pas wakker
Het gaat wel snel met het kletsen ja haha Wat vervelend voor je Ravi! Kun je je er wel mee redden in het dagelijkse leven ? Is het gelukt om je mond te houden. ?
Het is gelukt om mijn mond te houden, al zag ik af en toe wel blikken naar mijn buik afdwalen. Nou ja, jammer dan hoor. Ze hebben niets gevraagd, dus dan speculeren ze maar lekker een eind weg! Op dit moment heb ik er veel last van en functioneer ik niet of nauwelijks in het dagelijks leven. Het huishouden mag ik niet doen, dat is teveel belasting, dus dat doet mijn man, de buurvrouw of mijn moeder. Ik mag praktisch niets doen, maar dat kan ik echt niet. Dus ik doe wel gewoon de kleine huishoudelijke klusjes, maar heel erg langzaam en als het pijn gaat doen, stop ik meteen. Af en toe best frustrerend, maar ik probeer positief te blijven. Het komt vast weer goed!
Dan zal je over een paar weken wel horen: ik dacht het al... Wat knap dat je er zo positief in staat. Lijkt me wel heel erg heftig hoor. Het is lastig om afhankelijk van anderen te zijn terwijl je het zo graag zelf wilt doen. Hopelijk gaat het snel wat beter!!!
@Renske: wat een geluk heeft jullie kindje straks: 1 mama en 2 papa's! Wie kan dat nou zeggen... We hebben het inderdaad via zelfinseminatie gedaan, jij ook toch? Uiteindelijk deze ronde 5 x geinsemineerd en raak! Elke keer om de dag zeg maar. Gelukkig wonen we dicht bij elkaar ( half uur ) dus was het goed te doen. Maar ven wel blij dat dat nu niet meer hoeft
Hoi meiden, Ik kom ook gezellig meekletsen. Vanochtend positief getest!!! Waarschijnlijk 8 maart uitgerekend. Zo blij!!! Het is onze derde. Allemaal gefeliciteerd.!
Gefeliciteerd groen 29! Gezellig dat je mee komt kletsen! Mijn vriend vraagt net waarom de kerriekruiden in de koelkast staan oeps... Wat een zwangerschap al niet met je kan doen haha!
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 1hanneke 8. Kleineroe (27) 1e kindje Groen29 3e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken 14 juli Ravi80 echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 29 juli Meissie83 echo
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje Bam (27) 2e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje 3. 4. Littledreamer (26) 3e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 6. Ils1 (26) 1e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje Roos2 (28) 1e kindje 1hanneke 8. Kleineroe (27) 1e kindje Groen29 3e kindje 9. meissie86 (28) 1e kindje 10. vosje2000 (29) 3e kindje 11. 12. 13. 14. 15. Afspraken 14 juli Ravi80 echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam intake verloskundige + Echo 29 juli Meissie83 echo
Al wel veel mama's trouwens voor een 3e! Ik heb.ondertussen wel dat het besef er echt aan bet komen is dat we nog een kindje erbij krijgen Ookal hebben we wel bewust de keuze gemaakt etc Blijft toch bijzonder!
Jeetje, meiden, wat een geklets! Aan alle nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd! Mijn test van van,orgen was weer donkerder dan de vorige. Overmorgen nog een en donderdag de cb. Dan zijn ze op. Bij mij begint het kwartje nu echt te vallen hoor. Drie vals posi testen lijkt me onwaarschijnlijk... Hahaha @ Juul en Renske: wat mooi dat jullie dit zeg! Weet niet of ik het zou kunnen. @ de rest, sorrie maar kan het nu al niet bij houden haha. De volgende keer maar ff een briefje ernaast en reactie opschrijven...
Hoi allemaal! Ik kom ook meeschrijven! Vanmorgen positief getest! Heb niet alles gelezen hoor sorry! Ik weet mijn uitgerekende datum niet precies. Als ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie aanhoud is het 3 maart. Maar mijn ei was laat, mijn innesteling was laat en mijn cyclus was 33 dagen. Dan kom ik op 7 maart. Ik denk dus dat ik de 7e maar aanhoud. Pff, zit de hele dag met mijn hoofd al bij het zwanger zijn. Het begint nu éindelijk een beetje te bezinken.