Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh spannend ouders vertellen leuk!!!

hier ook ouders het weekend verteld want die waren bij ons logeren dus ja gelijk maar gedaan en waren blij ook maar ook voorzichtig nog met blij zijn logisch;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja tuurlijk ...zou het ook zo van de daken willen schreeuwen:D..maar die zekerheid meer...al heb je die uitraard nooit maar ja toch het iedee

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Grappig zeg die buiken allemaal al! Wel lastig verbergen ja! Voor ons is het de eerste, en nog geen buik te bekennen, val ook eigenlijk alleen nog maar af. Maar dat is niet zo gek als al het eten je tegenstaat natuurlijk.

Mooie echo zag ik voorbij komen!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sjaantje sterkte met misselijkheide

*naamevenkwijt* wat een nare reacties zeg bij een miskraam.

Jootje welkom meid

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Tja, wij hebben het de ouders zaterdag verteld en een paar collega's weten het. Maar bij ons was het noodzaak dus echt leuke reacties hebben we nog niet gehad :(. Iedereen is alleen maar bezorgd en ongerust enzo, wel lief hoor, maar voorlopig ben ik ook gewoon nog steeds zwanger! En niemand feliciteert :(.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik had bij mijn dochter ook heel snel een buik..dus dat is anders was wel mijn 2e zwangerschap ervoor was een Missed abortion..met 10,5 week ...maar werd ik ook niet dik dus daar zat wel verschil in dus heb wel nu zoiets van goed teken dat ik al dik wordt in mijn geval....zal eens even een fototje zoeken van met mijn dochter...moment

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke das ook sneu zeg voor jullie op die manier...maar denk dat mensen ook niet te enthousiast willen zijn nu ..wat ik ook wel begrijp t.o.v jullie maar leuk is het niet beetje enthousiastme is ook leuk;)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  9. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze bedoelen het inderdaad vast ontzettend lief. Het kan alleen voor jou op zo'n moment heel anders overkomen. Je ontvangt liever gewoon een enthousiaste felicitatie. Als de volgende echo wat meer duidelijkheid geeft dan komt dat echt wel goed ook :)

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Die darmen van mij blazen ook ontzettend op al...
    Nu had ik al wel vetrollen... maar die staken echt niet verder dan mn borsten uit! ;)
    Heb van de week wat positiekleding gescoord in de opruiming en ik draag het gewoon maar vast. T is vroeg maar ben zwanger toch... en mn gewone spijkerbroek voelt echt niet lekker aan mn buik!

Bijgevoegde bestanden:

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja je ziet het al wel hoor dan!! en ja gelijk heb je niet met te strakke kleding lopen en het zit niet lekker en is niet goed ook!!

12. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Joma wat een mooie buik had je op 13 weken :)

Hanneke ik ben op het eind van de dag okk zeer blij als mijn broek uit kan en ik mijn joggingbroek kan aandoen :D

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dan mag het wel he met 13 weken.....maar was ook behoorlijk hoor en ja je moet het dan nog heeel lang wat meer wordt meesjouwen hoor;)

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken al ! Hier ook een flinke.

Hebben jullie ook continue het gevoel dat je aan het blozen bent ?
    Ik blijf maar een rode kop houden :p

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja klopt een gloeihoofd:p

16. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Heb ik ook best wel ja, ik ben nu ook het kacheltje terwijl voorheen mijn man dat was hahaha

Toch best absurd die buiken haha. Mensen roepen kan niet, is te vroeg, je wil te graag... maar ik verzin het toch echt niet hihi

Ben niet misselijk nog, zou het me bespaard blijven...? ;) Heb wel sterke maag normaal, achter mekaar in de achtbaan met volle maag en nergens last van :D

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ..nee dat is ook waar maar toch krijg je zulke reacties ...:)

18. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Kwa reacties ben ik ook wel erg benieuwd hoor.
    Wij hebben heel duidelijk gezegd na de geboorte van onze jongste dat er geen 4e meer komt...maar ik heb ook altijd gezegd zeg nooit NOOIT!
    Schoonfamilie (geen contact met eigen ouders), mijn broertje en vrienden zullen dus verrast zijn.

Manlief komt uit een gezin met 4 kindjes dus mijn schoonouders weten hoe zwaar en heftig het kan zijn.
    Zelf kom ik uit een gezin met 3 kinderen.

Wat enorm leuk om jullie buikjes al te zien, zo bijzonder als je nadenkt dat dat het huisje van je baby is voor zowiezo de komende 7,5 8 maand!!
    Ik hou enorm van zwanger zijn, ik voel me altijd goed en het gevoel van een bewegende baby in je buik...onbeschrijflijk!!!
    en opzien tegen de bevalling doe ik ook niet...nog niet hhahaha

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Grappig meissie, ik kan me daar dus echt nog niks bij voorstellen, hoe het voelt om je baby te voelen. Ik zag (en zie) best op tegen het zwanger zijn. Een kindje wil ik super graag, maar dat zwanger zijn hoeft van mij niet zo. Al die kwaaltjes, het moe zijn, het zeulen met zo'n buik, pff. Maar toen ik dat tegen mijn moeder zei, zei ze ook meteen 'neee dat is hartstikke leuk! Zeker als je straks je baby gaat voelen!' Nou ben benieuwd dan haha :D

20. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Het is zooooo bijzonder om zwanger te zijn, ja het is zwaar maar ik zou het zo nog een x of 10 doen hoor hahaha.

Deel Deze Pagina