Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Sorry meiden heb gelezen maar niks blijft hangen pfff ben zo moe van vandaag kan wel huilen

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zoo hier anderhalf uur liggen pitten op bed :) maar was heerlijk

huisdieren wij hebben 3 katers en 3 honden dames

Hier zit ook wel straks wat jaren tussen onze dochter en de aanstaande kleine..Onze dochter is dan alweer 7 jaar

Hier dus ook vorige zwangerschap geen roze wolk gehad;)...helaas ik hoop dat het nu beter gaat..
    vanaf 19 weken al thuis met bekkeninstabiliteit...op geven moment trap niet meer op thuis ..toen zwangerschapsjeuk ernstige..hoge bloeddruk beroerd ervan en met 35 weken lag ik in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging en alleen op een kamer daar bewust..en ben met 37 weken ingeleid...en kan je vertellen dat je dan echt ziek ben daarvan...in totaal 3 weken in het ziekenhuis gelegen dus...ingeleid dus bevalling was een koekje ei in vergelijking met de zwangerschap.. alles goed mijn dochter was ook gewoon 3350 gr en 50 cm met 37 weken....dacht dat het achter de rug was..was een stuk placenta gescheurd en achter gebleven waardoor mijn baarmoeder na de bevalling niet sloot en 5 liter bloed verloor hup 2 min na bevalling lag ik op de OK stuk placenta verwijderd en paar zakken bloed transfusie en wat was er ondanks stuk placenta eruit was sloot het nog niet..dus ook 2 nachtjes op IC gelegen...paar dagen met een zak in me met vloeistof gelegen om het bloeden te stoppen en dat lukt gelukkig ..dus na transfusie nog hb 3,2 ...by the way met dochterlief was alles goed hoor!!

En het kan gewoon anders hoor!!!!;)
    ze zeggen iedere zwangerschap is anders dus hoop het echt!!!!
    dat we gewoon kunnen genieten 40 weken lang!!!!!!!

3. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah zo lekker op de bank liggen als het kan? Ik ben vandaag ook niet vooruit te branden haha!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou lekker eff potje janken kan opluchten hoor:D

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Wou net de fotolijstjes klaar maken om het morgen te gaan vertellen aan de ouders: inkt van de printer is op ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Morgen dan maar op zoek naar inkt..;)

Hier voel ik zeer weinig, behalve wat pijnlijke borsten en krampjes. Maak me er wel een beetje zorgen over eigenlijk of ben ik niet de enige hier zonder klachten?.. Gelukkig kan ik morgen naar de huisarts.

6. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt wel dat iedereen vandaag een dipje heeft, goed rusten dames. Ik ben thuisgekomen, ga iets eten en op de zetel liggen, heeeeeerlijk :D

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier zo lui daggie dat we eten besteld hebben!!!:)

@LIndsyVH zal je net zien dat je inkt op is;) balen ..er zijn er meer zonder klachten hoor lekker van genieten en proberen niet druk om te maken

8. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Dit wordt het trouwens, als ik inkt heb :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,1 KB
      Weergaven:
      3
  9. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen Linsy, zal je altijd zien ;) geniet er maar lekker van dat je geen klachten hebt. Kan allemaal nog komen en dan denk je van had ik maar geen klachten haha. Maar snap je wel hoor. Geen zorgen maken :).

Heerlijk Joma ! Lekker een keer niet koken.

Jullie ook allemaal voetbal kijken vanavond ?

10. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel erg leuk/lief!!

11. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde! Echt verschrikkelijk. De hele dag door kotsmisselijk. Gister hielp het nog als ik iets at, maar dat helpt nu ook al niet meer... :( Iemand tips???

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super gaaf zo!!

13. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Vandaag m'n baas (een man) ingelicht... Vertelde hem dat ik zwanger ben, zegt hij, ja je ziet er alleen niet zo lekker uit... Ik tja, daarom ben ik hier... Hij stelde zelf voor om voorlopig een dag minder te gaan werken. Deze week en volgende week op donderdag vrij en daarna iedere woensdag, zowieso tot m'n vakantie eind sept.
    Was best gespannen om het te vertellen, maar ach, in een bedrijf met alleen vrouwen op de werkvloer ben ik vast niet de eerste en enige die zwanger is en zich zo voelt. Ben wel heel blij dat hij zo reageerde. Halleluja voor m'n baas! Hopelijk kan ik morgen een beetje bijslapen en bijkomen...

14. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik heb vriendlief gebeld om iets mee te brengen om te eten en liefst iets makkelijk. Wordt dus lasagne en dan hoef ik niet te koken.. En dan plat in de zetel! Gelukkig morgen een dagje thuis..

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh dat klinkt positief fijn hoor!!!

16. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Kleineroe! Opluchting dan he? :) ook wel lekker een dagje minder, heb je iets meer rust

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Fijn kleine roe, een meelevende baas! Heb ik gelukkig ook!

Leuk geworden linsy, van dat lijstje!

18. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Bah wat een offday :( maar ik lees al dat het in de lucht zit.
    vanmiddag geslapen een paar uur maar de kinderen ook dus nu met de gebakken peren, die zijn nu helemaal hyper :)

Fijne baas kleineroe dat is ook wel eens anders.

Haagsmeisje geen tips behalve liggend eten voor je opstaat maar dat hielp bij mij vandaag ook niet.

Zo pittige bevalling en zwangerschap joma hopelijk deze keer volop genieten.

Linsyvh super leuk die lijstjes! Beetje jammer van de inkt :p
    Van al mijn vriendinnen waren ze niet misselijk en amper klachten en toch allemaal een baby in de buik.
    ik heb nu enorme pijnlijke borsten en bij de eerste 2 was dat minder.
    niet iedereen hoeft klachten te hebben ene kant geeft het wat meer zekerheid maar zo'n dag als vandaag hoeft van mij echt niet.

Wij aten patat uit de airfryer maar ging er nietzo in

Ils ik ga wel kijken nadat ik geslapen heb morgen wel vroeg eruit

Mejosje dat is een nadeel van een keizersnee he dat stomme herstel de vk zei dat als ik wilde zelfs gewoon mocht bevallen maarik denk dat ik kies voor de bekende weg en eerst maar afwachten wat de gyn adviseerd.

wanneer en waarheen gaan jullie op vakantie?

wij volgende week vrijdag 2 weken naar italie gardameer

19. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Dankjewel! Ben er ook fier op :)

20. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Bel trouwens net naar de gyn voor een afspraak: 'Mevrouw wil er geen nieuwe zwangeren bij nemen, u gaat best bij één van haar collega's". Nuja zeg.. Dan morgen maar naar de volgende bellen. :x

Deel Deze Pagina