Klinkt opzich goed toch? En positief dat het bloeden is gestopt Kleine roe, heel fijn van je baas! Dat scheelt enorm.. Baaldag zat ook hier in de lucht.. de hele dag kotsmisselijk en draaierig gebleven.. alleen maar ellendig op de bank kunnen liggen omdat voor mn gevoel alles bewoog. Heb me echt nog nooit zo ziek gevoeld. En het was de ena laatste dag dat ik aan mn scriptie kon schrijven (en er moest nog aardig wat gebeuren) Begin me sinds een half uurtje weer stukken beter te voelen, dus vanavond maar hard aan de studie ipv voetbal kijken Bekkeninstabiliteit: bij zwangerschap van mn zoontje vanaf vijf weken pijn en vanaf 19 weken volledig thuis. Bij de miskraam vanaf 3.5 week enorme pijn.. Nu gek genoeg met vijf weken en een dag nog geen pijntje gevoeld Wie weet is het inderdaad zo dat je ook als tweede een betere zwangerschap kan hebben dan bij de eerste. Hoop het voor jou ook Joma! Rostie, wil je liever een keizersnede dan vaginaal bevallen? Is dat om een rede? Vorige bevalling heel naar gegaan? Of moet dat vd gyn? Keizersnede lijkt me verschrikkelijk Die buikspieren enzo.. Moet er niet aan denken! Als het moet dan moet het natuurlijk, maar heb er echt wel de bibbers voor..
Heerlijk ook al die vakanties! Wij hebben aan het begin van dit jaar al onze laatste (voorlopig) verre reis gemaakt. Misschien in oktober nog een weekje naar de zon. Maar even kijken hoe ik me dan voel Lijkt me ook een kleine moeite inderdaad om even naar de wc te gaan. Even afwachten tot de volgende echo dus
Hier ook geen huisdieren. Ik heb ontzettend zin in patat van de patatboer! En hier ook een schandalig lui dagje. Niet normaal meer. Heb me net pas omgekleed. Ik vermoed dat et aant weer ligt dat iedereen zo'n lui dagje heeft. Haha Indy, knakworsten halen als je vegetariër bent is niet heel handig! Hahah
Jeetje alweer 187 pagina's! Ik kan met moeite bijlezen. Ik ben morgen 6 weken zwanger en voel me naast mijn vermoeidheid verder goed. 28 juli mijn eerste echo, kijk hier erg naar uit. Nog 2,5 week, de dagen vind ik erg langzaam gaan. Ervaren jullie dat ook?
Nou ik mag toch niet hopen dat die baaldagen in de lucht zitten want dat voorspelt niet veel goeds voor NL vanavond! Kom op meiden, positief zijn!
Ja! De dagen kruipen echt voorbij . En je wilt ook gewoon zo snel mogelijk aan die 12 weken zitten hè.
Oh, stelletjes kletskonten! Weer tig pagina's bijgelezen! Wel gezellig overigens, al denk ik dat het na verloop van tijd wel minder zal worden. Volgens mij staan er een aantal dames op de lijst die hier al niet meer reageren... Vanavond lekker pannenkoeken gegeten in dorp. De jongens hebben genoten en wij ook. Helaas zeiknat geregend toen we naar huis gingen. Paraplu vergeten... Nu in badjas op de bank, heb last van hartkloppingen en pijn bovenin mijn buik. Vast doordat we zo hard gelopen hebben. Ik ben vast één van de weinigen die vanavond niet gaat kijken. Ik heb er echt helemaal niets mee! Uiteraard is het leuk als ze winnen, maar als dat niet zo is, lig ik er geen seconde wakker van! Zo, nu eerst een grote beker muntthee om weer warm te worden!
Ik heb ook niet echt klachten. Niet echt honger en 't voelt wat anders bij toiletbezoek. Voor de rest merk ik weinig. Maakt me beetje onzeker update ik loop al twee uur met een brok in de keel eigenlijk. Vanaf het avondeten. Maar niet misselijke of zo gelukkig
Oh ik ga ook niet kijken hoor ravi! Ik vind het alleen wel leuk als ze winnen, dus ik kijk af en toe op google wat de stand is . Denk ook dat ik in bed lig voordat het afgelopen is.
hoop het voor jou ook nu dat dat wegblijft!!! was hier ook gelijk vanaf het begin en ook vanaf 19 weken thuis...maar we wachten af ik hoop ook echt zo van niet......wil dat niet nog een keer!!!
Haha inderdaad laten we het positieve gevoel erin houden ik heb pas over 3 weken de echo. De tijd gaat hier nog wel redelijk snel aangezien ik/we ook wel druk zijn met werken en de weekenden ook wel redelijk vol zijn. Al ging ik liever vandaag dan morgen voor een echo
jeetje kletskoppen kan het ff niet bijhouden hihi maar uhhh LindsyVH???? knakworsten eten als je al 15 jaar vegetaries ben....dat ga je toch echt niet doen?????
Volgens mij blijven we gewoon aan 1 stuk door wachten. Eerst op je eisprong, daarna tot je ein-de-lijk mocht testen, nu weer op de echo's en straks op de bevalling...