Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Pfff wat is dat toch heftig zeg als je kindje zo ziek is ineens...ben er zelf helemaal naar van.
    En daar komt nog eens bij dat ik een spuugfobie heb, voel mij nu echt een slechte moeder, dat ik niet eens mijn kind kan troosten omdat ik bang ben dat hij opnieuw gaat spugen.
    Hij ligt in zijn bedje en ik lig inmiddels ook in bed...hoop zo dat het rustig blijft nu!! Slapen kan ik nu toch niet omdat ik ieder geluidje aanzie als het geluid van overgeven.
    Uitgerekend vandaag is manlief de wedstrijd aan het kijken buiten de deur.
    Weet nu in ieder geval al dat morgen een pittig dagje gaat worden...

Sorry voor mijn klaagzang...wist even niemand anders bij wie ik dit kwijt kon.

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah Meis vervelend zeg! Je staat zo machteloos dan he, je wilt het zo graag van ze overnemen. Je bent daardoor echt geen slechte moeder!! Hopelijk blijft het rustig en kan je zelf ook een beetje je rust pakken.

Beterschap !!

3. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    vanavond rond half 8 bloedverlies
    morgen denk ik vk maar even bellen

groen gecondoleerd!!

iedereen die nl-arg kijkt nog een fijne wedstrijd
    en hopelijk winnen ze.

4. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah Jootje :( bloed wil je niet zien. Veel bloedverlies? Schijnt wel heel normaal te zijn in het begin, maar het maakt je zo onzeker.

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nee jootje! :( Was het veel dan of gewoon een drupje? Misschien is het morgen wel weer weg.

Meissie, ja vervelend zo'n ziek kleintje :(. Hoop dat ie lekker slaapt en morgen weer wat opgeknapt is!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Groen gecondoleerd wat een gemixte gevoelens!

Meis ik snap het hoor knuffel en beterschap voor je oudste

Jootje neeeee bah schat

7. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    nee idd ils1 bloed is idd niet wat je wil zien
    en maakt je zeker onzeker

en het is niet echt veel. middel vinger lang
    hopelijk morgen idd over we zullen zien prulletje2
    kunnen niets anders dan af wachten vrees ik

8. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook niet sjudith! X

9. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Is waar jootje, je kan alleen maar afwachten.. Maar wij zullen allemaal heel hard voor je duimen dat het hier bij blijft denk ik!

En meis, snap het hoor:( Kotsen is ook echt naar..
    Hopen dat het geen verlenging en penalty's wordt zodat je man snel thuis is;)

Knakworsten geen succes trouwens.. Had in mn hoofd de herinnering van een kinderfeestje van de basisschool waarop ik die dingen zalig vond. Niet bepaald meer.
    Die kunnen dus op het lijstje van dingen-die-ik-denk-te-lusten-als-ik-zwanger-ben-maar-eigenlijk-helemaal-niet-lust.. gezellig samen met kaki fruit, kardemon koekjes en kaascroissants uit de supermarkt..

10. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Meissie, echt rot voor je, altijd als je kindje ziek is, maar als je zelf een spuugfobie hebt is het echt afzien. Ik weet wat een fobie is ik heb het voor iets heel stoms voor een klein beestje maar goed je bent een dot van een moeder enkel en alleen al dat je bang bent dat je hem niet genoeg troost. Dikke knuffel

Jootje he bah, hipelijk heel onschuldig! Duim duim.

Ik ga borstvoeding geven voor zover ik genoeg voeding blijf houden. De oudste is geboren met een lichamelijke afwijking waardoor borstvoeding onmogelijk was, hij kon zelf helemaal niet eten zelfs.....
    Dit heeft voor mij een enorme impact gehad, hij zat bij 7 weken nog niet op geboortegewicht en dat was nog het minst van zijn probleem.
    Wat voor mij prachtig was dat de laatste twee echt na twee minuten geboren zijn al begonnen te happen ik ze gewoon in een reflex zelf aanlegde en ze begonnen te drinken. Dat was zo zo mooi.
    Alleen lang wil nog niet lukken, ik val razendsnel af na de bevalling, hierdoor wel veel volume borstvoeding maar na een paar weken huilen huilen huilen en maar willen blijven drinken, niet genoeg voeding erin dus. Maar goed is goed denk ik dan.

11. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hier bij de eerste 2 wel de bv geprobeerd maar doordat ik wat terug getrokken tepels heb en een ongeduldige hongerige baby heb ik het vrij snel gelaten voor wat het was. Het maakte mij onzeker dat ik niet wist wat ze binnen kregen.
    Deze keer ga ik dus weer gelijk starten met fv.
    Heb iedere keer Friso gebruikt, weet nog niet ofdat ik dat deze keer ook ga gebruiken.

12. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig wij zijn ook daar geweest. Hele massale camping, ik hou daar helemaal niet van, dus dat gaan wij niet meer doen. Peschiera zelf is wel een leuk dorpje. Garda en Lazise liggen aan de andere kant van het meer, op ongeveer een kwartier met de auto.

13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Borstvoeding wil ik ook wel proberen. Het is de eerste dus geen idee hoe dat gaat. Bij mijn moeder ging het nooit echt goed zei ze helaas. Maar zodra het vervelend wordt stop ik gewoon.

Ik kruip mijn bedje maar eens in. Morgen weer bloedprikken en echo. Zal er dan nu eindelijk duidelijkheid komen? Zal mij benieuwen.
    Truste dames!

14. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou 't is niet echt heel spannend hè die voetbalwedstrijd! 1 goal is genoeg hoor, scoor nou maar!

Ik ben er nog niet uit of ik fv. of bv. ga geven. Bij zl was de bv. totaal geen succes, ik had zoveel pijn, borstontsteking, kloven echt niet grappig! Maar waarschijnlijk kwam dat ook doordat zl een koemelkallergie bleek te hebben en de kraam mij volle melk en chocolade liet drinken/eten omdat ik anders veel te snel afviel! Misschien dat ik het wel probeer, maar de seconde dat ik of de baby er geen goed gevoel bij hebben stop ik ermee! Er worden genoeg kinderen groot met fv en ik wil echt niet nog een keer die ellende!

15. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Poeh als ik het zo lees heb ik veel mazzel gehad dan:)

Zoontje werkte zich binnen een half uurtje al naar de borst, helemaal op eigen kracht.. net geboren he? Echt totaal bizar vond ik dat.. Daarna goed aan happen, productie meteen op gang, nooit kloven of ontstekingen gehad.
    Wel de normale ellende van regeldagen en dan het gevoel hebben geen melk meer te hebben en soms over productie en daardoor krampjes en huilen, maar eigenlijk echt niks te klagen.. Best dankbaar voor als ik sommige verhalen dan lees.

Borstvoeding is heel mooi, maar als t niet lukt dan kan t volgens mij ook echt verschrikkelijk zijn..

Wedstrijd is inderdaad spannend:) Ben normaal geen voetbal kijken, maar als ik dan toch op ben en zit te studeren kan ik ook wel met een half oog kijken..

Lieve prulletje, slaaplekker en ik hoop dat je morgen duidelijk goed nieuws krijgt:) Het is je enorm gegund meid!!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ooo ik haaaat penaltys

17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik wil wel bv proberen. Niet alleen goed voort kleintje, maar daardoor krijg je hier 2 maand extra bv verlof weet ik van collega en zus. Lijkt me fijn.

Vannacht gedroomd dat beebje al 8w was ipv 4 en dat valentijd de uitgerekende datum was. En dat we op een echo al een volmaakt gezichtje zagen hihi. Kan niet want vond ei via ovulatietestjes ;)

verder een nieuw symptoon, als je t zo kan noemen. Het gezellig Gemaakt en een minuut na hoogtepunt zoooon heftige buikpijn. Was als ongiekrampen maar 3 x zo erg & trok door naar onderkant en zijkanten pfff. Heeft 15-30 min geduurd. Kon wel janken. Wist niet wat te doen en heb toen opt toilet gaan zitten. Amai scary. Hopelijk geen bloed bij toiletbezoek straks als ik opsta.

Die pijn die overal doortrok, kan dat de banden zijn?? Echt GEEN PRETJE! Voelde alsof het zo fout zat allemaal.

18. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Nou, geen (oud) bloed gezien dus ben wel gerustgesteld.
    Maar jemig wat deed dat pijn gisteravond.

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ohnee vanmorgen toch weer bloedverlies met afvegen! :(:(:(
    En had ook meteen al kramp toen ik wakker werd. Heb zó gehuild! Ik wil hem/haar echt niet kwijt! :(:(:(
    Dit kan toch nooit goed zijn in combinatie met die kramp die ik heb?
    Het is maar goed dat we zo meteen toch al een echo krijgen.

Fee, die kramp die jij beschrijft heb ik dus elke dag een paar keer. :(

20. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Neee prulletje! Veel succes bij de echo straks! Niet fijn voor je!

Deel Deze Pagina