Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2025

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Roxy1994, 23 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisjeeigenwijsje

Meisjeeigenwijsje Actief lid

16 jun 2019
    486
    404
    63
    Vrouw
    Hopelijk blijft de misselijkheid beperkt en gaat het snel weg! Spannend zo die wachtweken tot de eerste echt he!

Aluy vindt dit leuk.
  2. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Jaa ze zei ga uit van alleen een vruchtzakje maar we zagen al een beginnend embryootje! Heb donderdag weer een echo bij de vk!

Aluy en FlashPoint vinden dit leuk.
  3. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    @Aluy, snap ook dat testen juist geen fijn gevoel kan geven. Dat is zo anders voor iedereen he. Vooral doen waar je je goed bij voelt. Wat vervelend dat je nog steeds geen afspraak hebt, is inderdaad fijn om wat duidelijkheid te hebben en iets om naar uit te kijken. Ik lees nu dat je een afspraak hebt, wat fijn!

Ik heb dat echt precies hetzelfde, heb nogal veel last van mijn darmen dus vaak buikpijn en dan doe ik maar snel een maandverband in omdat ik bang ben dat het ineens mis gaat.
    Stom he want inderdaad bij mij was mijn miskraam ook met medicatie opgewekt omdat het niet vanzelf kwam. Ik had ook ervoor nergens last van.

@Meisjeeigenwijsje, jeetje wat een heftige situatie maar wat mooi dat er nu toch nog een kindje mag bij komen. Begrijpelijk dat je angstig bent het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal gewoon goed mag gaan!

Hier nog steeds elke 2 dagen aan het testen en het loopt nog op tot nu toe. Heb wel wat kwaaltjes maar niet gek veel. Alleen veel gerommel en last van mijn darmen. En al voor mijn gevoel een best wel buikje te zien.. Probeer wat losse kleding te dragen want het is nog niet eens 5 weken nu.
    Ik heb ook mijn eerste afspraak staan, nog lang wachten tot 29 juli, ik krijg geen vroege echo helaas. Ze zijn bang niks te zien.

Aluy vindt dit leuk.
  4. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum ♡

1 maart
    2 maart
    Roxy1994 - tweede kindje
    3 maart
    4 maart
    5 maart
    6 maart
    7 maart
    8 maart
    Minipoepiebeertje - 26 jaar - tweede kind
    Aluy- 35jaar - 3e kind (1e met huidige partner)

9 maart
    Meisjeeigenwijsje- 30 jaar- derde kind.
    10 maart
    11 maart
    12 maart
    13 maart
    FlashPoint - 37 jaar - tweede (regenboog) kindje
    14 maart
    15 maart

♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing

Echo's/ afspraken:
    5 juli: Roxy1994 - Vroege echo AMC met 5+5
    11 juli: Roxy1994 - Vroege echt verloskundige 6+4
    15 juli: Ally - Vroege echo
    22 juli: meisjeeigenwijsje- vroege echo.
    29 juli: FlashPoint - eerste echo
    2 augustus: MiniPoepiebeertje - vitaliteitsecho en intake
    5 augustus: meisjeeigenwijsje- echo & intake
    14 augustus: MiniPoepiebeertje - termijnecho
    2 september: MiniPoepiebeertje - 13 weken echo

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Ik heb serieus een pens alsof ik al een week of 12 of verder ben. Niet normaal!

FlashPoint vindt dit leuk.
  6. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    :roflmao: nou dat heb ik dus ook voor mijn gevoel. Ook als ik vergelijk met mijn vorige zwangerschappen ben ik ineens al zo snel gegroeid. Echt niet handig.

Aluy en Roxy1994 vinden dit leuk.
  7. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Oh dat verbaast me! die vroege echo’s zijn nieuw voor mij, tien jaar geleden kreeg je die niet, maar hier vertellen ze dat dat nu standaard is. Vanaf 5 weken zou het hartje moeten gaan kloppen en zou er wel iets te zien moeten zijn. jammer zeg! :( Na zo’n verlies kan je wel wat extra geruststelling gebruiken.
    Hoe gaat het verder met de misselijkheid, is het een beetje te doen?

Haha die pens heb ik sowieso al, dat scheelt misschien :roflmao: Maar ik voel ook echt al verandering daar onder! En een goede echo wat fijn, nu door op die lijn!

Hoe ervaren jullie verder de prille zwangerschap? Veel symptomen/kwaaltjes?
    wat mij opvalt is dat m’n borsten dit keer helemaal niet zo’n zeer doen. Vorige keer wel flink gevoelig geweest, kon niet eens meer op m’n buik liggen, eigenlijk vanaf het begin tot het eind (14w.) Vind het wel bijzonder dat dat zo anders kan zijn.

8. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Ging niet helemaal goed met je quote haha.

Ik heb pas 2 augustus m’n eerste echo, dan is mijn man pas weer thuis. Eerder heb ik daar ook geen behoefte aan want ten eerste heb ik dan niet mijn man om me op te vangen en ten tweede een echo veranderd niets aan de situatie. Of het nou wel of niet goed is.

Ik zit nu ongeveer op 6 weken en gisteren/vanmorgen dacht ik: ojee, de kwaaltjes barsten los, vermoeidheid, hoofdpijn, duizelig, kortademig, maar dat blijkt te komen door corona haha

verder, misselijk ben ik wel en een beetje volle en gevoelige borsten. Eigenlijk heb ik niets te klagen..

9. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Mijn borsten zijn denk k al n cupmaat gegroeid hahah en zeeeeerr. Af en toe wat misselijk maar dat valt me nog mee. en moe en duizelig.

Aluy vindt dit leuk.
  10. Meisjeeigenwijsje

Meisjeeigenwijsje Actief lid

16 jun 2019
    486
    404
    63
    Vrouw
    Hier qua kwaaltjes alleen nog de vermoeidheid... Af en toe een beetje maagzuur, maar verder niks.. wat ook weer frustrerend is hahah!

K heb toevallig gister nog 1 test gedaan en probeer nu te stoppen met testen

Aluy vindt dit leuk.
  11. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Kijk die pens. Met bet besef dat mn buik hiervoor echt plat was.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      49,3 KB
      Weergaven:
      58
    Aluy, FlashPoint en Meisjeeigenwijsje vinden dit leuk.
  12. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Haha ohh, lag dat aan mij? Ik ben het hier allemaal nog een beetje aan het uitdokteren, lang geleden dat ik echt gebruik maakte van dit soort fora. Tegenwoordig maak ik gebruik van discord. Vind het maar onhandig en beperkt werken allemaal. Maar word er van met de tijd wel handiger in :D

Is ook weer zo dat je er idd niets aan doet als het niet goed zit! En begrijp ook dat je je man er gewoon bij wilt hebben. Als het voor jou maar werkt zo!

Hier ook gisteren ziek geworden, had al wel een aanloop van een paar dagen maar dat weet ik idd gewoon aan de zwangerschap. Tot m’n keel pijn ging doen en m’n neus vol ging zitten, m’n hoofd uit elkaar barste en ik er ook koorts bij kreeg. Oeps gewoon ziek. Feest :|

13. Aluy

Aluy Actief lid

7 dec 2023
    295
    191
    43
    Vrouw
    Zooo zeker obvious! Das echt wel opvallend als je beseft hoe klein het allemaal nog maar is van binnen. Maar niet te missen, lijkt bij lange na niet op mijn pens :roflmao:
    Twijfel wel af en toe of die nou groter aan t worden is, maar lastig in te schatten.

borsten zijn hier ook echt aan het veranderen, maar heb er geen last van. Ben ook al minstens een cupmaat gegroeid. Grote oude BH’s zitten weer als gegoten, maar ook veel steviger/ronder.
    Ik vraag me wel is af of ik dit keer geen last er van heb omdat ze die verandering dit jaar al eerder hebben doorstaan en dat ze daardoor minder zeer doen nu, alsof het al wat voorbereid is ofzo.

Roxy1994 vindt dit leuk.
  14. DG87

DG87 Lid

21 jul 2016
    25
    0
    1
    Hoihoi,

Ik ben nieuw hier, maar omdat ik een positieve test had afgelopen week, ben ik hier terecht gekomen. Ik verwacht nl. dat mijn uitgerekende datum op 11/03/2025 is.
    Alleerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Tegelijkertijd herken ik jullie spanning en onzekerheid.
    Ik zal iets meer over mijzelf vertellen. En ja, het is een wonderlijk verhaal! Ik ben 37 jaar, moeder van een dochter van 7 jaar. We hebben er bij mijn heel lang over gedaan om zwanger te worden (3 jaar). Uiteindelijk de medische mallemolen ingegaan. Nooit duidelijk geworden waarom het spontaan niet lukte. We zijn toen gestart met IUI-behandeling en hormonen. Bij de 1e poging was ik in verwachting van onze dochter. Een wonder!
    Na de geboorte van onze dochter stonden we er voor open om nog een kindje te krijgen. Daarom geen anticonceptie gebruikt. De verwachting was dat het toch niet zo'n vaart zou lopen. En dat klopte ook wel. Na nog eens 6,5 jaar zelf proberen, geloofden we er niet meer in dat het ooit nog spontaan zou gebeuren. Daarom besloten we een paar maanden geleden het toch nog maar een keer via het ziekenhuis te proberen. We zagen er tegenop! Het is zo akelig om het ziekenhuis nodig te hebben! De arts adviseerde om gelijk met ivf te beginnen, omdat hij de kans klein achtte dat het via iui lukken zou, aangezien we het inmiddels al jaren probeerden. Maar wij kozen ervoor om het nog een keer met iui te proberen, omdat dat de vorige keer in 1x lukte met iui. Daarom 3 weken geleden een afspraak in het ziekenhuis en heb ik de medicatie mee gekregen, zodat ik hormonen kon gaan spuiten, zodra ik weer ongesteld zou worden. Op dinsdag 2 juli moest ik ongesteld worden. Maar dat werd ik niet. Ik baalde, zat erop te wachten, maar het kwam maar niet. Ik was ook een beetje boos: als mijn menstruatie, zo laat kwam kon ik niet eens met hormonen en iui beginnen deze maamd, want dan zou het precies in mijn vakantie vallen. Dus er leek weer een maand voorbij... Toen ik 6 dagen over tijd was (afgelopen maandag) ben ik een test gaan halen. Ik geloofde echt niet dat ik zwanger zou zijn, maar wilde het definitief uit mijn hoofd kunnen zetten. Ik deed een test en kon echt mij ogen niet geloven: gelijk 2 dikke rode strepen op de test!!! Hoe dan? Na zoveel jaar! We zijn super blij, maar ik ben ook nog heel terughoudend en onzeker. Durf er nog niet in te geloven en van te genieten. Vandaag contact gehad met de verloskundige. Heb op 2 augustus de eerste echo. Dus heel spannend allemaal!

15. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Jeetje dat is best een verhaal. Wat fijn!
    Gefeliciteerd!
    Ik heb ook 2 augustus de eerste afspraak. Spannend hè. Het schiet al op!

16. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Ja, heftig hè. Ik had hier ook al eerder last van dingen, maar inderdaad ik weet het aan de zwangerschap.
    Lekker he, zwanger en griep want je mag net niks om je beter te voelen haha.
    Ik weet nog wel van mijn eerste dat ze zeggen: beter paracetamol nemen, dan koorts hebben.
    Dus ik bekijk het per dag, maar tot nu toe nog koorts in de ochtend dus ik hou het voorlopig op paracetamol.

Je merkt het dan ook wel gelijk hè, die verminderde weerstand door de zwangerschap.

17. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Jaaaa meiden vandaag 6+4 en uitwendige echo gehad. Kloppend hartje gezien en geschat op 6+1 met 5,9 mm. Zo blij

18. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    218
    130
    43
    Vrouw
    @Aluy beterschap hoor! Typisch he dat je het dan aan de zwangerschap wijt maar het dan ineens echt ziek blijkt te zijn haha. Zou trouwens goed kunnen dat je lichaam nog wat gewend is hoor.
    Ik heb nu ook weinig kwaaltjes eigenlijk, net als bij mijn eerste zwangerschap. Wel al heel snel opgeblazen en wat last van mijn darmen. En vanochtend voor het eerst een klein beetje misselijk maar ik was ook heel snel opgestaan daar kan ik sowiseo niet goed tegen.

Wat ik ook heb overgehouden aan mijn tweede zwangerschap was moeite met pillen doorslikken en kokhalzen en ook met tandenpoetsen. Dat is zo irritant :D

@MiniPoepiebeertje snap dat je dan je man erbij wilt hebben. Dan zou ik ook niet eerder gaan hoor. Heel spannend wel. En ook al ziek, beterschap! Hopelijk valt het mee en knap je snel op. Het heerst ook echt weer.

Fijn dat de kwaaltjes overal redelijk meevallen nog :)

Mooi buikje Roxy1994! Mijne is ook al zo bol en vooral in de avond. Gefeliciteerd met je mooie echo!

@DG87 jeetje wat een verhaal en wat een bijzonder geluk! Super spannend en heel veel succes met wachten.

19. MiniPoepiebeertje

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Hey dames!
    Er is ook een lijst voor heel maart gemaakt ondertussen, dat lijkt me ook gezellig om aan te sluiten. Deze lijst is een beetje stil, dus misschien zit er wat meer leven in als we de hele maand pakken?
    Ik schrijf daar inmiddels ook mee, dus ik wilde het jullie ook even laten weten :)

Aluy en FlashPoint vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina