♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart Bambi947 - ?? Jaar - ?? Kindje 3 maart (1) Richelle Hartog - ?? jaar - 3e kindje Maritiem- 31 jaar- 5e kindje 4 maart (1) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje 5 maart 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: 20 juli: Suzi98 (1e echo) 21 juli: Richelle (1ste echo) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Zwanger van de vijfde. Vind het allemaal erg eng nog na de vorige zwangerschap die misging met 14 weken. ik las over een facebook pagina? Lijkt me leuk om daar ook aan te sluiten. Misschien kan iemand een link of berichtje sturen?
Hey iedereen ik ben nieuwe hier, 2 weken geleden een licht positieve test gehad en vanmorgen een clearblue gedaan die geeft 3+ aan dus gelijk een afspraak gemaakt bij verloskundige heb 22 juli de eerste echo staan.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart 3 maart (1) Richelle Hartog - ?? jaar - 3e kindje 4 maart 5 maart soonmommy - 19 jaar - 1e kindje 6 maart (1) Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje 7 maart 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: 21 juli: Richelle (1ste echo) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hee welkom! Alleen snap ik niet hoe je uitgerekende datum dan op 5 maart komt als je 2 wk geleden een positieve test had miss toch februari uitgerekend?
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart 3 maart (1) Richelle Hartog - ?? jaar - 3e kindje 4 maart(1) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje 5 maart(1) soonmommy - 19 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: 20 juli: Suzi98 - 1e echo 21 juli: Richelle (1ste echo) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
eerlijk gezegd heb ik beetje zitten rekenen en kwam op 5 maart uit maar weet natuurlijk niks zeker.. sorry
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart 2 maart 3 maart (1) Richelle Hartog - ?? jaar - 3e kindje Maritiem-31 jaar- vijfde kindje 4 maart(1) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje 5 maart(1) soonmommy - 19 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart 8 maart 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: 15 juli-1e echo 20 juli: Suzi98 - 1e echo 21 juli: Richelle (1ste echo) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik stond niet meer op de lijst dus mezelf even weer toegevoegd. wel soonmommy! Hopelijk een fijne en mooie zwangerschap voor jou!
Oooh dat geeft natuurlijk niet! Maar ik denk dat je in het februari groepje valt hahah. Wanneer was je laatste menstruatie? Dan kan ik je helpen rekenen
En heb je een regelmatige cyclus? Want dan heb je wel heeeeeel vroeg positief getest, is eigenlijk onmogelijk haha. Maar dan klopt maart wel denk ik, ben benieuwd naar je echo!