inmiddels is het vrijdag en vanmorgen nog steeds een hele duidelijke test! Dus ik mag me officieel zwanger noemen... Wat spannend weer, ruim een jaar geleden heb ik een miskraam gehad met curettage, dus ik vind het nu wel extra spannend. Dat we maar snel een paar weken verder zijn!
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 maart (1) Koekie2 - 36 jaar - 5e kindje 2 maart (1) Bambi947 - ?? jaar - 2e kindje 3 maart (1) Maritiem - 31 jaar - vijfde kindje 4 maart (2) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje Yviev - 33 jaar - 2e kindje 5 maart 6 maart (1) Essie92 - 30 jaar - 3e kindje 7 maart 8 maart 9 maart (1) Krulletje87 - 34 jaar - 8e Kindje 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart Prullenbak - 36 jaar - 2e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal zwanger: 7 Echo's/ afspraken: 9 juli: Suzi98 - 1e echo 15 juli: Maritiem - 1e echo 15 juli: Yviev - 1e echo zh 18 juli: Essie92 - 1e echo 20 juli: Suzi98 - intake vk & echo 25 juli: Koekie2 intake verloskundige + 1e echo 9 augustus: Yviev - termijnecho 18 augustus: Yviev - intake vk In liefdevolle herinnering ☆ Elsa86 ☆ Richelle Hartog WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan achter de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Wat fantastisch nieuws Gefeliciteerd. Ik begrijp je gevoel helemaal. Op naar over een paar weken een hele mooie echo Wanneer bellen jullie kraamzorg? Na de 1e echo? Volgens mij heb ik altijd gebeld rond dit termijn maar ik kan het me niet meer zo heugen. Het is al zolang geleden.
ik woon in Belgie, en geen kraamzorg voor mij . mijn gynaecologe is nu met vakantie, dus ik kan volgende week pas bellen om een afspraak te maken ;(
Ik ga volgende week woensdag bellen voor een afspraak, hopelijk al snel want ik maak me toch wat zorgen na de miskraam. ik hoop dat ik rond 7 weken een echo mag.
Wat zijn jullie snel. Ik heb pas een echo met zoals het er nu naar uitziet met 8.5 dus ik moet nog even geduld hebben. Misschien dat ik me toch maar alvast ga aanmelden voor kraamzorg? Ik heb echt geen idee meer wanneer ik dat met de andere zwangerschappen heb gedaan. Gek eigenlijk dat je dat vergeet.
Zou ook niet weten wanneer je dar moet doen bij een kraamzorgbureau... O meiden nog 1 week tot de echo. Duurt lang he
Nou hier om 14.00 huisarts gebeld omdat ik echt uitstralende pijn heb naar rug/been/bil aan 1 kant (rechts). Moest urine brengen voor 15.00 dus mega erg gehaast vanuit werk, mocht dus eerder gaan. Maar geen blaasontsteking… pfff. Vk denkt aan beknelde zenuw ofzo? Ik ben alleen maar onzeker haha denk meteen dat t fout is… nog 1 dag tot de echo
Onverwachts een echo rond 18.00 in het ziekenhuis. Ze willen gezien de pijn erger wordt toch even controleren of het wel in de baarmoeder zit.. heb er zelf wel een naar gevoel bij. Pffff… zo bang dat t fout is
Ja zeker. De triage kamers (3 stuks) liggen vol…. Dus nu maar wachten. Zoontje van 3,5 en vriend zijn erbij.. hebben nog niet gegeten. Heel rot dit
Jeetje wat een onzekerheid. Ik ben gewoon zenuwachtig. Heb er buikpijn van. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent. En dan straks snel wat eten hoor
Alles is goed!5w5d ver, dan kom ik op 5 maart ipv 4, kan goed kloppen met ovulatietest. Vruchtzakje gezien zat op de goede plek vruchtje kon ze niet onderscheiden (was ook geen top apparaat) maar is normaal bij deze termijn. Morgen positief de echo in bij mn schoonmoeder, die heeft top apparatuur dus verwacht dan meer te zien haha
Wat een ontzettend goed nieuws ❤ Ben heel blij voor je. Nu kun je inderdaad gerust de echo morgen in. Echt heel fijn. Het is ook nog vroeg dus logisch dat nog niet alles goed zichtbaar is. Ik moet zeggen dat ik het zelf echt een heel gek idee vind dat ik zwanger ben. Wel echt heel gaaf en het is dat mijn buik echt vooruit steekt, maar ik vind het zo bizar. Misschien omdat het niet mogelijk was dat ik het heel gek vind. Ik heb overdag ook geen honger. Nergens zin in om te eten en in de avond heb ik zin in eten. Vorige week zin in frietspeciaal, vandaag super veel zin in pizza. mijn darmen voel ik door mijn hele buik. En hebben jullie dat nu ook? Best veel last van afscheiding? tussen deze foto's zit 1,5 week. 1e is van de dag dat we erachter kwamen en de 2e van afgelopen woensdag ik heb nog geen reacties of vragen gekregen. Maar heb het idee dat iedereen het aan me ziet