Ja is best een donkere kleur. Het is deze: https://www.babypark.nl/mutsy-nio-adventure-kinderwagen-silver-pine-green.html
Wat fijn van de mooie echo's en goede controles meiden! En prachtige wagen zeg Louise, gave kleur! Wij hebben ook een mutsy, dezelfde wagen als bij m'n zoon en dochter. Industrial blauw, dus lekker stoer ook. Hij begint nu wel slijtage te vertonen na 4,5 jaar intensief gebruik haha. Succes vandaag Mississippi!
Thanks ladies! Vind het spannend nu in de wachtkamer, ben om 13 uur aan de beurt. Baby is iig druk zat vandaag
Kleine babyzus is helemaal goedgekeurd was wel ff gedoe want ze lag er steeds niet lekker voor en was erg beweeglijk! Maar uiteindelijk gelukt! Ben wel Iets minder gerustgesteld dan bij de GUO’s die ik bij de andere meiden had. Voor Mijn gevoel ging dat toch allemaal net iets professioneler en was de echoscopiste ook iets overtuigender. Maar geen gekke dingen dus dat is positief
Dat is fijn nieuws @Mississippi Niet abnormaal natuurlijk dat je nu datzelfde gerustgesteld gevoel niet helemaal hebt zoals na een GUO. Maar het feit dat die niet nodig was dit keer zegt ook veel Jij mag ook gaan genieten nu! Mooie foto ook! @Louise11110 Wauw wat een mooie wandelwagen!! En die kleur ooohh, helemaal mijn ding! Ik ben blij dat ik morgen eindelijk echo en controle heb. Heb op dit moment meer zenuwen voor de meting van mijn baarmoederhals dan voor de echo. Ik mag om 14u, hopelijk kan ik ook goed nieuws brengen hier
@Lisa890 ik hoop het ook! Komt vast goed! Ik heb weer even een buik fotootje gemaakt vandaag. Bekijk bijlage 636468
Hallo dames, Nog een plekje over voor iemand die graag mee kletst met anderen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn? Hier nu precies 19 weken zwanger, en 7 mei uitgerekend.
@Lisa890 spannend! Succes vandaag! Hopelijk kom je straks met goed nieuws en kun je weer een beetje genieten ❤
Die heb ik woensdag. Wel een beetje spannend. Al leek alles tot nu toe steeds goed op de vorige echo's. Met 17 weken hebben we een pretecho gehad voor de geslachtsbepaling. We weten wel al dat we een meisje mogen verwelkomen Hoe gaat het bij jullie dames? Veel eerste kindjes ook of al veel kindjes in deze groep?