Echt? Dat had ik nog nooit gehoord.. Maar klinkt ergens wel logisch. Herken het niet van de vorige. Ben vandaag een buikband gaan kopen, voor het eerst sinds weken terug met de hond gewandeld zonder buikpijn, wat een opluchting.. ik ga hem enkel gebruiken voor wandelingen, echt een aanrader als je last hebt!
Haha. Was bij de oudste niet zo volgens mij. De gynaecoloog was druk bezig met alles inplannen. Ik hem hem z'n gang laten gaan.
Jeej officieel ook op de helft nu! @loezzzje ik heb helaas geen tips, truien enzo kan ik nu gewoon nog aan en ik heb nog wat van de vorige keren wat nog prima is, dus ik koop verder geen nieuwe kleren @Lisa890 jaa ik heb het zelf ook wel eens hoor, maar niet elke dag, mijn buik doet dan ook echt zeer. Ja werkt die buikband zo goed?! Had er ook naar gekeken maar vroeg me af hoeveel het nou echt zou helpen, haha. Vanmiddag de 20-weken echo, hopelijk ook zo'n mooi profieltje te zien
Ooohhhh dames ik heb net de meest fantastische 20 weken echo gehad!!!! ❤️ Ik ben helemaal in de wolken!!! Ik zit op mijn ontzettend roze wolk met een gemiddeld kindje met alles erop en eraan en helemaal goed!!!
Wil eerst de bijsluiter opvragen en goed doorlezen voordat ik mezelf klakkeloos laat vaccineren. Bij mijn dochter was dat helemaal niet aan de orde. Dus ga me eerst even goed inlezen.
Ja ik vind het ook een soort van "eng" omdat het weer iets nieuws is. Vraag me dan toch af of er niet ook nadelen of risico's zitten aan vaccineren in de zwangerschap.. Maarja aan de andere kant zal daar toch wel veel onderzoek naar gedaan zijn mag ik hopen?
@blessings in het buitenland word die al jaren gegeven, dus wat dat betreft ga ik er wel vanuit dat er genoeg onderzoek naar gedaan is.
Ik breek even in: ik heb me hier ook goed over ingelezen. Toch besloten het niet te doen vorig jaar. Hier heb ik veel aan gehad: https://stichtingvaccinvrij.nl/zwangeren/
Hier helemaal goedgekeurd!!! Placenta ligt inderdaad vooraan en daarom dat ik het minder duidelijk voel. Weten jullie of dit dan de hele zwangerschap minder duidelijk blijft of wordt dit duidelijker?
@Julias oh wat superfijn zeg!! Genieten maar! @FVG joepie ook genieten daar! Je zal haar zonder twijfelen érg duidelijk voelen hoor later! Bij mijn zoon waren het erg pijnlijke karatestampen op het einde, ook met placenta aan buikzijde Over vaccineren: ik ga dit toch laten doen hoor. Ik ben er persoonlijk gerust op dat er voldoende onderzoek naar gedaan is.
Nou, bij mij ligt hij blijkbaar ook voor, maar voel haar al vaak best heel goed! Dus het verschilt denk ik per persoon ook heel erg. Maar hoe groter de baby, hoe duidelijker de bewegingen!
Dank je wel. Dit had ik Idd ook gevonden. Vind sowieso dat we niet zomaar alles moeten doen wat de medische wereld roept. Ook hierbij doen wat voor jezelf goed voelt. Maar het kan Idd wel een discussie oproepen, wat ook mag natuurlijk Ik mezelf klaar maken voor controle vk. Nu zelf geveld door een griepje was te verwachten natuurlijk nadat dochter zo ziek was vorige week.
Wat fijn dat de 20 weken echo goed was @Julias en @FVG. @ kinkhoestvaccinatie; ik denk dat ik een afspraak ga maken om de prik te halen begin januari. Met onze zoon heerste het toen waardoor hij 4 weken na de geboorte een prik moest hebben. Dan deze uk alvast wat bescherming bieden.
@vaccineren. Voor de volledige informatie hierbij ook de link van de rijksoverheid https://rijksvaccinatieprogramma.nl/22wekenprik https://www.oudersvannu.nl/zwanger/gezondheid/kinkhoestvaccin/ https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/gezondheid/artikel/3859586/inenten-tijdens-de-zwangerschap-ben-je-gek-deskundigen
Hier ook helemaal goedgekeurd ❤️ alleen niet zo'n scherp profieltje, kind was veel te druk ow en mijn placenta zit achter, bij de pretecho voor, nou dat kan natuurlijk niet maar ze zei echt 100% zeker achter. Bekijk bijlage 637032
Fijn!! Ik vind het een prachtige profielecho! Bij mij werd ook verteld dat het vroeg in de Zwangerschap nog wel eens moeilijk te zien is. Maar weet niet hoe vroeg dat zou zijn. Misschien ligt het daar aan?