Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Als mijn eerste echo goed is ga ik me aanmelden. Heb het al 2 keer af moeten melden en dat is niet leuk, daarom wacht ik ff.

Ik wil trouwens ook mee gaan doen met mvm als ik in de overgang ga. Wat er dan in je urine zit wordt ook gebruikt voor vruchtbaarheidsmedicatie.

Loeki82 vindt dit leuk.
  2. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja precies dat inderdaad.

Ik zie dat jullie al een lange weg gegaan zijn om zwanger te worden. Al vanaf 2015, wow.. Mei 2020 eindelijk een baby in je armen! Dat moet gewoon!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  3. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Nou, nu je het zegt. vrijdag heel veel geniest omdat ik iets aan het schoonmaken was wat heel stoffig was. Misschien komt het daardoor :rolleyes:

Butterfly36 vindt dit leuk.
  4. Nog anoniem

Ik hoop het, ik hoop ECHT dat het nu eindelijk zo mag zijn. Vind het nog steeds onwerkelijk en spannend en eng. Nog een weekje tot de echo, dan weet ik eindelijk of het er goed uitziet. De tijd gaat zo langzaam pff

5. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Ja hier idem dito kwa mvm.
    Ik wacht nu eerst even tot ik meer zekerheid heb.

Spannend he die echo straks .
    Hoe ver ben je straks met de eerste echo ?
    Ik krijg de eerste met 7+1. Vorige keer met 6+3 en een hartje en toen weekje later klopte het niet meer..
    Vandaar dat ik nu bewust denk ik een weekje later ga ...
    Dinsdag a.s pas 5 weken . Het wachten duurt zo lang.
    Vreselijk !!

6. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Hmm ja met niezen zet je ook best druk op je buik . Althans ik moest vanmorgen keihard niezen en dat deed gewoon echt pijn.
    Hoe is het nu met het bruinverlies?

7. Nog anoniem

Mijn eerste echo heb ik met 7.3, volgens de berekening van de kliniek zou ik dan 7 weken zijn. Zij rekenen iets anders dan ik. Maja maakt verder ook niet uit, als de echo maar goed is. Ben er best wel bang voor

8. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Hallo!
    Ik wil mij hier ook aanmelden als het mag:)

Op 30-8 een positieve test in de eerste ronde met Clomid 100mg! Wat waren wij blij maar ook enorm verrast dat het toch "snel" is gegaan ondanks de mmm.
    Ik ben rond 11-5 uitgerekend volgend jaar.
    Mijn eerste echo is nog bij de gyn op 16-9.

Ik heb meteen een vraagje. Ik heb echt af en aan enorm veel buikpijn. Is dat normaal? Verder heb ik alleen pijnlijke borsten en ben ik heel soms misselijk. Ook dit is afgenomen in de afgelopen week.
    Vandaag kog wel een cb test gedaan waar 3+ op stond:D

Nog anoniem, Krv, blessings en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Welkom bij de club. :thumup:

Het af en aan buikpijn had ik tot afgelopen woensdag/donderdag. Dat is heel normaal. Misselijkheid nooit last van gehad. Wel gevoelige borsten en dat heb ik nu nog steeds.

Louise11110 vindt dit leuk.
  10. Louise11110

Dankjewel! Dat stelt mij toch iets gerust! Ik ben niet snel ongerust maar gister kreeg ik het toch wel een beetje benauwd omdat het wel erg hevige buikpijn was.

11. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik. Ik vind het al spannend, dus voor jou moet de spanning dan al helemaal niet te doen zijn! Ik hoop enorm op een prachtige echo voor jou, zodat je eindelijk mag gaan genieten van het nieuwe leven in je buik ❤

Vanochtend nog een mini beetje, maar de rest van de dag niks meer gelukkig!

12. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Oké gelukkig

blessings vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

Welkom, en gefeliciteerd!!! Fijn dat het alsnog snel is gegaan.
    Buikpijn, ik neem aan dat je een soort menstruatiepijn bedoeld? Dat is normaal, dat is het oprekken van je baarmoeder en de spieren/banden er omheen, als het goed is voel je dat ook doortrekken tot in je liezen. Maar is wel eng idd, want het lijkt heel veel op ongipijn

14. Louise11110

Ja klopt inderdaad! Bedankt voor de geruststelling :)

15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd @Louise11110! Fijn dat het gelukt is. Buikpijn is inderdaad niet vreemd maar ik kan het zeker niet extreme buikpijn noemen. Hopelijk wordt het snel minder!

Louise11110 vindt dit leuk.
  16. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hey dames, ook ik kreeg ineens geen meldingen meer en vond het verdacht stil!

Kwaaltjes, wat zijn dat? Echt voel me gewoon het zelfde als anders. Soms alleen wat getrek in mijn onderbuik. Mijn hoofd speelt daar enorm mee en daardoor ook angst dat het niet goed zit... Gisteravond ineens ontzettende steken in mijn hele buik en trok overal doorheen. Ik dacht echt dat het afgelopen was en dat het mijn gevoel zonder kwaaltjes en het feit dat het ongeloof nog wat heerst wel op zijn plek zou vallen. Maar geen bloed en nu is de pijn ook weer weg gelukkig. Dus wat dat is geweest? Heb lang in de auto gezeten, dus wellicht dat dat gewoon in de weg zat of zo.

En betreft mvm heb ik er de vorige 2x aan meegedaan en denk dat ik nu ook even wacht tot de echo.

17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,

Pfft wat een nacht zo slecht geslapen. Man lag te hoesten en te snotteren. Dus ben ik verhuisd naar de bank. Daar werd ik gek van de tikkende klok Haha. Batterij eruit gehaald maar echt goed slapen lukte niet. Nu ben ik lekker terug in bed gekropen en is hij onze dochter naar school brengen. Mvm ga ik deze keer niet mee doen. Vond het zo heftig dat het opgehaald moest worden toen het mis ging. Deze weken lijken jaren te duren Pfft echt gaat zooo langzaam. Ik ben gewoon slecht met geduld

18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Even egopost.. Hier waarschijnlijk weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap :cry: geen vruchtzakje gezien op de echo. Heb bloed laten prikken en krijg einde van de dag de uitslag. Ik zou zeker 5 weken moeten zijn nu dus we hadden echt wat moeten zien. Er was wel een holte zichtbaar bij mijn rechter eierstok en dit zou of de bbz of het gele lichaam (restant van de eisprong) zijn. Ik denk dat ik me even terugtrek hier totdat ik meer weet..

19. Nog anoniem

Jeetje meid, wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en een dikke knuffel

20. Nog anoniem

Wat vervelend dat je niet kon slapen, hoop dat je ondertussen heerlijk in dromenland bent. De tijd kruipt idd voorbij

Deel Deze Pagina