Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

@loezzzje ja ik ga ook 6 weken van te voren met verlof! 31-3 is mijn laatste werkdag:eek:
    Volgende maand gaan we gewoon met verlof om de eerstvolgende 16 weken(bij mij 21) gewoon niet te werken:roflmao:

urfebe vindt dit leuk.
  2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Tijd gaat zeker snel hè, over 9 weken 'mogen' de eerste baby's gewoon al geboren worden!

Hier ook nog steeds druk op zolder, ruimen zodat de jongste daar een kamer krijgt. Maar ik baal er zo van dat ik met veel dingen toch wel afhankelijk ben van mijn man, doordeweeks heeft hij savonds geen puf meer, in het weekend is het super lastig met 3 kinderen thuis om lekker op te schieten, dusss het gaat me veel te langzaam :rolleyes:

urfebe, blessings en Louise11110 vinden dit leuk.
  3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @blessings jij hebt vandaag je echo toch? Ben benieuwd, veel plezier!

urfebe en blessings vinden dit leuk.
  4. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O ja irritant is dat dan he. Je wil vooruit maar fysiek kan het dan niet. Hier zijn we die fase voorbij op een ding na. De muursticker dat moeten we toch echt samen doen. Maar voor de rest kan ik nu zelf aan de gang op de babykamer dan. Alles goed schoonmaken en aankleden. Alleen vandaag ff niet kop vol snot en dochter is ook ziek thuis.

urfebe vindt dit leuk.
  5. Louise11110

Pfff ik heb een maand geleden een bestelling geannuleerd bij een baby shop en geld retour gevraagd. (ging om de commode+ledikant die eeuwig op zich lieten wachten)
    Ik heb na een maand nog steeds mijn geld niet terug! Het gaat om 490,- en dat wil ik toch wel graag terug hebben.
    Na meerdere mails en telefonisch contact en beloftes heb ik het nog niet terug. Nu reageren ze ook nergens meer op en nemen de telefoon niet op.
    Wat kan ik nog doen? :cry:

6. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Is dat geen winkel waar je naar toe kan gaan? Heb je rechtsbijstand? Aangetekende brief sturen?

7. Louise11110

Ik weet niet of het ook een echte winkel is.
    Ik heb gegoogled en een incassobureau gevonden en die maar ingeschakeld:roflmao: Wist niet dat het kon maar ik ben echt pissed en tot alles in staat. Echt zo raar dat er ook niet meer gereageerd word...

urfebe vindt dit leuk.
  8. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Jaa! Om 13:00! Super veel zin in :D

Julias en urfebe vinden dit leuk.
  9. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Cinsam ja precies! Opruimen en schoonmaken kan ik nog wel :roflmao: maar nu met dozen de vliering trap op bvb ga ik niet aan beginnen, dat moet hij echt doen.

@Louise11110 nouja aso! Klinkt ook als een verdacht zaakje, verder geen reviews op google over te vinden? Welke winkel is het? Hopelijk kan dat incassobureau wat voor je betekenen.

@blessings bijnaaaa, superleuk! Ga je ze laten zien? :p

Louise11110 en blessings vinden dit leuk.
  10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Lekker rommelen in huis @Rapunzel en @Cinsam ! Hier ook lekker aan het rommelen en opruimen vanmorgen met m'n moeder. Ik had een rommelkast die echt een doorn in m'n oog was, daar zijn we lekker aan begonnen met opruimen, zalig! Maar het kost toch altijd meer tijd dan je in eerste instantie inschat... tenminste... dat heb ik altijd hahaha.

@Louise11110 nou jaaa wat aso zeg! Goed dat je er een incasso op gezet hebt. Ik wist ook niet dat dat kon!

@blessings zo leuk, veel plezier!!

Louise11110 en blessings vinden dit leuk.
  11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hebben jullie nog tips voor tussendoortjes, wat eten jullie zoal? Ik heb gewoon zoveel trek :rolleyes: probeer wel een beetje op te letten, maar een stuk komkommer ofzo vult totaal niet.

12. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Die fase heb ik heel erg gehad, en dan kon ik zo een halve rol beschuit naar binnen werken. Nu is de trek echt weg. Mijn buik zit echt te vol of zo. Met avond eten krijg ik amper wat weg. Probeer natuurlijk wel goed te eten maar is wel lastig nu. Ook omdat ik snel maagzuur krijg. Maandag naar de acupunctuur hoop dat dat wat zal helpen.

13. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Er zit me toch een lekkerding in mn buik! :p

Bijgevoegde bestanden:

Kyra77, Loeki82, urfebe en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier ook steeds honger. Maar geen tips helaas :|

15. Louise11110

Prachtige foto's @blessings!

@lekkere trek.
    Ik eet gewoon een beetje yoghurt met meusli ofzo. Vind ik op dit moment superlekker en vult goed!

16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Zo leuk! *Hartjes ogen* en zie je je zoontje erin terug of is het een heel ander kindje?

17. loezzzje

loezzzje Actief lid

30 aug 2019
    247
    411
    63
    Vrouw
    Ik heb ook altijd honger, zou het liefste elke dag chips eten maar das natuurlijk niet goed :rolleyes: Ik heb nou rijstwafels gevonden bij AH (AH merk) met paprika smaak en die zijn me een partij lekker! Zitten er 3 in een kleinverpakking en die eet ik zo in 1x weg :roflmao: Volgens mij zijn ze ook niet heel erg ongezond dus het kan gewoon :p

18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Whaha ja die van de Lidl vind ik ook lekker, met een laagje chocolade erop, maar da's dan weer minder gezond :roflmao:
    Als ik al dingen lees krijg ik er trek in, nu in chips dus :p en in de lounge, constant discussies over de moorkop, nou ik heb mijn man zaterdagavond nog naar de winkel gestuurd voor een Bosche bol en zou hem nu weer lusten :eek:

urfebe, loezzzje, blessings en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja ik vind dit kindje wel echt hetzelfde bekkie hebben. Bij mn zoontje had ik met precies hetzelfde termijn een echo en het was net alsof ik hem weer in mn buik zag :p Ben heel benieuwd of ik dit kindje na de geboorte ook nog steeds zo op mn zoontje vind lijken!

Jij hebt toch ook een pretecho deze week? Of heb je hem al gehad en heb ik er overheen gelezen? :|

urfebe en Rapunzel vinden dit leuk.
  20. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ja klopt ik ga morgen!

Deel Deze Pagina