Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh jeetje wat bizar! Ik hoop dat het toch geen bbz is! :(

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Leuk welkom!

Hier: vandaag voor het eerst misselijk geweest! Goed teken denk ik :D moet me inhouden om niet nog een cb digi te halen om die 3+ te kunnen zien :roflmao:

Heb de huisarts nogmaals gebeld omdat ik me toch niet zo prettig voel bij de begeleiding door de vk i.p.v. gyn (zoals de laatste twee zwangerschappen) en aangezien ik toch middels een geplande ks moet bevallen, heb ik nu toch een verwijzing voor de gyn gekregen :) morgen bellen voor eerste afspraak. Ben benieuwd!

Zijn er meer die sowieso bij de gyn onder controle blijven? Of ook een geplande ks krijgen?

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Krv, heb je de bloeduitslag al gekregen?

@Mississippi goed dat je je direct hebt laten doorverwijzen, zou ik ook doen als ik wist toch al bij de gyn te zullen belanden. Ik wacht nog ff af hoe alles gaat verlopen. Ik weet dus ook nog niet of ik naar vk of gyn ga. een vriendin van me denkt dat ze me gezien mijn leeftijd ws naar de gyn zullen verwijzen. Ik zal het vanzelf zien. Heb je de vorige keren ook een keizersnede gehad omdat je nu een geplande krijgt?

4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem uiteindelijk wel! De arts belde me vanavond, hcg is 2700.. Kans op bbz is hiermee verhoogd omdat we echt wat hadden moeten zien op de echo. Donderdag weer terug voor een echo en opnieuw bloed laten prikken. Ben erg verdrietig.

5. Penny123

Penny123 Actief lid

2 mrt 2017
    267
    145
    43
    NULL
    NULL
    Ach nee wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte.

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Oooohhh jeetje :( wat verdrietig... Heel heel sterkte! Hopelijk zit het toch gewoon goed!!!

Heh bah wat vervelend dat je toch weer zo moet spugen! Sterkte!
    Fijn dat ze naar je luisteren! En die kwaaltjes zijn wel bevestigend dan heh :p
    Ik kom op den duur onder de gyn te vallen, maar weet nog niet per wanneer. Maar blijkbaar wel eerst bij de vk opstarten. Ik zal het wel allemaal horen. Ik ga er gewoon in en zie het wel. Ik weet nu iig hoe het werkt en wat ik wel en niet wil. En beide vk en ziekenhuis zijn prima wat mij betreft.

7. Nog anoniem

Jeetje meid dat is niet het nieuws waarop we hadden gehoopt. Toch blijf ik voor je duimen dat het alsnog goed blijkt te zijn. Heel veel sterkte

Krv vindt dit leuk.
  8. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Leuk welkom, bedankt:)

Ik krijg ook een geplande keizersnede, net als bij de tweede.
    Ik zal wel in het begin begeleid worden door verpleegkundigen, laatste weken word ik doorverwezen. Ik heb bij de eerste echt veel pijn ervaren, weken erna nog last van gehad! Nu ik het een keer over mag doen ga ik dit punt hopelijk anders doen. hoe heb jij dat ervaren?

Wat een vreselijk nieuws! Ik hoop dat je donderdag toch wat gaat zien op de echo. *duimt*

Krv vindt dit leuk.
  9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hallo,

mag ik hier mee komen kletsen? Eigenlijk durf ik het bijna niet omdat ik telkens denk, ik voel niks, zit het echt wel goed? Ben ik wel echt zwanger. Maar ik ga toch proberen vertrouwen erin te hebben.

Even wat over mezelf,, moeder van 3 lieve jongetjes, 4, 6 en 8 jaar. Juni 2018 begonnen we met proberen zwanger te raken, in december een vroege miskraam, januari was ik weer zwanger maar helaas eindigde dit in maart weer in een miskraam, het vruchtje was 9 weken. Heel spannend nu dus, maar ik probeer toch in mijn gedachten te houden dat het de 3 keer daarvoor wel goed ging.

Ik heb een vroege echo geplant op 25 september,, dan zou ik zo'n 6.5 week zijn.

Louise11110 vindt dit leuk.
  10. Nog anoniem

Natuurlijk mag je mee komen kletsen. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Begrijpelijk dat je na 2 miskramen wat minder onbevangen bent. Vertrouwen hebben is dan idd moeilijk. We gaan gewoon duimen voor een plakker en een goede eerste echo

11. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hè hier ongeveer hetzelfde verhaal ben heel blij maar laat het nog niet volledig toe als een soort zelfbescherming. Ik kies er zelf voor om geen vroege echo te doen. Heb de vk nog niet gebeld. Denk dat ik dat volgende week wel aan durf. Jij ook heel veel succes met deze slopende weken.

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Weet je dat ik dit ook heb overwogen, omdat ik de vorige keer 2 goede echo's had en dat gaf toch hoop en toen uiteindelijk is het toch gestopt met 9 weken...soms denk ik ik wil het dan liever nog niet zien ofzo en hoop krijgen, maar aan de andere kant zit ik zo erg in onzekerheid dat ik toch wel even wil zien of er überhaupt iets zit en groeit

13. Nog anoniem

Dat lijkt me echt verschrikkelijk, als je al een hartje hebt gezien en dat het dan alsnog is gestopt. Ik heb tot nu toe geen enkele keer de echo gehaald dus ben blij als op de eerste echo een hartje te zien is en een vruchtje wat overeenkomt met de zwangerschapsduur, ik denk dat het voor jullie net iets anders ligt nog. Al ben ik ook blij als ik de kritieke periode van 12 weken voorbij ben.

14. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
  15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wat een slopende dagen zijn dit voor je zeg :( ik hoop zo hard voor jullie dat het wel gewoon goed zit met dit wondertje!

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat naar, dus je hebt in een vroeg stadium herhaaldelijk miskramen gehad? Ik lees nu je onderschrift, een moeilijke weg begaan :(

Nog anoniem vindt dit leuk.
  17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Dat dus precies hier ook bij 2 zwangerschappen een kloppend hartje gezien wat waren we blij. Maar wat zijn we hard van die wolk afgedonderd zeg. Ik wil het gewoon weg dan liever niet zien idd. Misschien kop in het zand maar voor mij wel echt beter. Dus niks anders doen dan wachten wachten en nog eens wachten

18. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Welkom!

Begrijpelijk dat je het spannend vindt. Hier ook maar ik probeer te vertrouwen in mijn lichaam.

Hier voel ik me vandaag meh.. snotterig, keelpijn, niezen en bovenop moe. Afspraak bij de verloskundige vandaag moeten verzetten daar manlief op vrijdagmiddag moeilijk vrij kan regelen.... mannen. :rolleyes: Dus nu pas met 9 weken de eerste echo en het is meteen een termijn echo.

Zat te denken om een pretecho eind volgende week te laten doen maar ik denk dat manlief dat niet leuk zal vinden. Ik ben gewoon ongeduldig.:oops:

19. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡

1 mei
    Lameetje - 32 jaar - 3de kindje
    Nog Anoniem - 41 jaar - 1ste kindje samen
    Leuk - 28 jaar - 3e kindje

2 mei
    FVG - 28 jaar - 1e kindje

3 mei

4 mei

5 mei
    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje

6 mei
    Mississippi - 32 jaar - 4e kindje

7 mei

8 mei
    Blessings - 28 jaar - 2e kindje

9 mei

10 mei
    Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje
    Krv - 28 jaar - 2e kindje
    Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje

11 mei
    Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje
    12 mei
    Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s)
    13 mei
    Julias - 32 jaar - 3e kindje
    14 mei

15 mei

------------------------------------------
    ⭐️Sterretjes:⭐️

Ano

------------------------------------------
    Afspraken:

12/9 - Leuk - eerste echo
    16/9 - Nog anoniem - eerste echo
    17/9 - Mississippi - eerste echo
    16/9 - Louise11110 - eerste echo
    18/9 - Lameetje - eerste echo
    19/9 - Louise11110 - intake vk
    25/9 - FVG - eerste echo
    25/9 - Butterfly36 - eerste echo na terugplaatsing 2 embryo's
    26/9 - Mississippi - echo
    02/10 - Julias - eerste echo
    07/10 - Loeki82 - eerste echo
    17/10 - Mississippi intake vk

-----------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
    -----------------------------------------

20. Nog anoniem

Klopt, heb 3 vroege miskramen gehad en er idd al een hele weg opzitten. Had me er eigenlijk ook al bij neergelegd dat het nooit zou gaan lukken. Dus dat het nu toch raak is, is een complete verassing. Maar ook gelijk bij de positieve test weer bang het kwijt te raken. Kan het gevoel dus ook nog niet toelaten. Als de eerste echo goed is denk ik dat ik wel wat blijer durf te zijn

Deel Deze Pagina