Wat mooi @Louise11110 ! Hier ook ineens grote vooruitgang in de kamer! Alles is geschilderd, commode en bed ineen gevezen, schommelstoel geschilderd. Enkel nog wat dingen aan de muur vijzen zoals plankjes, gordijnen, een kader, en dan kan ik ook foto's posten
@loezzzje oh die kamer is ook héél mooi!! Fijn dat je nu al wat rustiger ligt op een 2pers kamer. Op naar een goede nachtrust hopelijk! En helemaal fijn dat je zoveel hulp en steun krijgt van je familie
Wat leuk al die kamertjes! Zo jammer dat ik in het donker zo weinig kan qua verven... Hoop volgend weekend verder te komen!
@loezzzje : fijn dat je nu ieg een 2 p kamer hebt. Hopelijk heb je vanacht beter geslapen. Ik duim op weer een goede meting vandaag! @kamertje mooie kamer geworden van je dochter! En ook het kamertje voor jouw baby @Louise11110! Hopelijk blijven alle prutsjes nog lekker een paar weken zitten!!
@Louise11110 prachtig kamertje! Heerlijk dat je al zo ver bent. @Lisa890 ben benieuwd! @loezzzje aah super leuk geworden! En die mandjes heb je gewoon op de grond staan hè? Fijn dat je nu een andere kamer hebt, hopelijk geeft het wat meer rust. Kan me voorstellen dat je dagen erg lang zijn nu. @geboortefotograaf ik vind die foto's ook prachtig, echt heel gaaf. Maar van mezelf zou ik ze niet willen schaam me daar teveel voor ofzo. En de prijs ook nog, tja Mijn moeder is er alle keren bij geweest en die maakt meteen foto's zodra de baby op mijn borst word gelegd en als mijn man de navelstreng doorknipt enz, deze vind ik al heel kostbaar Maar als je het ervoor over hebt zou ik het zeker doen!
Ik zou stiekem ook wel een geboortefotograaf willen, maar mijn man verklaart me gek als ik met zoiets afkom Plus ik heb er jammer genoeg ook het budget niet meer voor.. Wilde ook heel graag een zwangerschapsshoot doen met mijn zoon erbij maar het kost al gauw 250€ Daar kan ik veeeeeel pampers mee kopen
@Lisa890 ja de prijzen zijn niet normaal hè, zo duur dat alles kost, en er komt ook steeds meer bij bij mijn oudste had je wel de newbornshoot maar volgens mij nog niet zo populair, bij de middelste de zwangerschapsshoot en nu de laatste tijd de geboortefotograaf
29 weken vandaag!! Gister naar vk geweest voor de eerste groeiecho (ik krijg groeiecho's omdat m'n zoontje 9 pond was, een groot hoofd had en ik toen totaalruptuur opliep). Kindje is nu mooi gemiddeld! Hoofd en buik precies op de dag op termijn en beentjes iets kleiner. Ziet er voor nu goed uit dus! over 3 weken weer een echo.
250,- is echt veel inderdaad. Een geboortefotograaf gaat al gauw richting de 1200,-! Degene die ik gezien heb doet het voor 1000,- woont in de buurt en maakt prachtige foto's. dus vandaar de twijfel. Is natuurlijk nog steeds belachelijk veel geld maar ze staan natuurlijk zo'n 2 a 3weken stand-by voor je bevalling en ze zijn er tot 2 uur na je bevalling. Dus ook echt een hele tijd. Ik slaap zo slecht hé de laatste tijd. Jullie ook? Telkens rond 5 wakker in de ochtend.
@blessings fijn dat deze baby nu gemiddeld is! Hopelijk blijft ie mooi het lijntje volgen. Was er een reden dat je zoontje groot was? @Louise11110 wauw 1000 euro zelfs, wat een geld snap je twijfel wel hoor, wat vind je vriend ervan? Slecht slapen valt wel mee, ik lig meestal echt in coma als ik slaap tegenwoordig alleen als ik dan idd vroeg wakker ben kan ik niet meer verder slapen, da's wel minder.
Whooo 1000 euro, dat is echt heel veel geld! Nee dat zou ik er zelf ook niet voor over hebben, hoe prachtig die foto's vaak ook zijn. Het ging nog even kriebelen, maar nee, nu niet meer haha.
Nee hij liep met de 20 weken echo al 2 weken voor en dat bleef de hele zwangerschap. Suiker nog gecheckt maar dat was ook gewoon goed..
Net gesprek gehad met de gyn. Kindje weegt nu 729 gram dus bijna 200 gram gegroeid! Kindje groeit mooi volgens eigen lijn zei ze. De doorbloeding was ook goed, het was eigenlijk een betere meting als vrijdag zei ze want de hartslag sloeg nu niet over. Ze was zeker tevreden. Vrijdag weer een nieuwe doppler meting. Morgen 29 weken! Heb ook een slinger gehad van de gastvrouw in het zkh, mag ik elke dag een dag erbij doen
@loezzzje Wat goed nieuws! Duimen dat het deze weg op blijft gaan!!! Zit bij jullie de baby ook zo hoog? Ik moet haar soms echt wat naar beneden duwen omdat het pijn doet!
Wat fijn van je goede echo @loezzzje! En super lief die slinger! Hier zit soesie ook hoog. Niet dat het pijn doet, maar wel dat ze soms in de weg zit
Dat is goed nieuws @loezzzje , doe zo verder kleintje daarbinnen!! @geboortefotograaf: 1000€??? Oh my god dat is gewoon waanzin haha. Nee dankje ik ga passen
@blessings gewoon een flinke jongen dus, wel een fijn vooruitzicht dat er nu wat kleiners uit moet @loezzzje jeej wat fijn dat het nog zo goed gaat! En wat een kleintje is het ook echt, nog geen 800 gram. Hele leuke slinger heb je gehad en F. heeft ook haar best gedaan met kunstwerkjes, haha.