Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hebben jullie soms ook een paniek moment waarop je hem/haar plots niet meer voelt? Ik word normaal wakker met veel getrappel maar nu helemaal niets. Na veel gepor nog niets.
    Ga nu een kom cornflakes eten met een dikke lepel suiker over en hopen dat ze daarop reageert.
    Vind het altijd eng als ze niet reageert op mijn gepor :confused:

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ja, dat heb ik ook al meerdere keren gehad. Kan zijn dat baby even wat dieper ligt en dat je daarom even niets voelt. Probeer maar te denken dat de kans groter is dat alles goed od, dan dat 't mis is op dit termijn. Wanneer je de hele dag niets voelt, zou ik begin van de middag even met vk bellen. Of als je 't echt niet vertrouwd. Knuf meis. Niet fijn die stress.

Lisa890 vindt dit leuk.
  3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ja herkenbaar hoor! We zijn dit weekend super druk geweest en ik dacht gister ook, wat heb ik de baby eigenlijk maar weinig gevoeld. Heel de ochtend zitten porren en totaal geen reactie. Uiteindelijk de doppler maar even gepakt :oops: smiddags nog steeds geen beweging gevoeld dat ik toch wel een beetje een rotgevoel kreeg, na een paar snoepjes wat geschuif, savonds een glas cola, echt heel minimaal geschuif, geen geschop en geduw. Vanochtend voelde ik weer wat meer beweging maar niet zoals vanouds, het is normaal ook echt een hyper baby :rolleyes: maar ik ga er maar vanuit dat ie anders is gaan liggen ofzo, dat ik daarom ineens veel minder voel.

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Sorry voor de late reactie! Echo was weer mislukt :roflmao: slecht luisterend kind. Baby lag echt helemaal dubbel gevouwen, 2 benen, 2 handen én weer die verrekte navelstreng voor het gezicht :rolleyes: ik heb weer een paar fotootjes meegekregen, die moet ik nog over zetten en wat nog wel leuk is zal ik plaatsen :p

Verder dit weekend heel druk geweest in huis, zolderkamer is nu eindelijk bijna leeg, die kan dan klaar gemaakt worden voor de jongste en dan kan ik verder in de babykamer.
    Enige rotte is dat nog heel veel spullen in huis liggen, veel voor de weggeefhoek, moet dus nog opgehaald worden, veel voor de kringloop, moet dus weg gebracht worden, jullie snappen het wel :p

urfebe vindt dit leuk.
  5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Zijn jullie ook zo moe?
    Net 'n weekje vakantie gehad, maar ik moet me nu al weer door de dag slepen. Pfff. Nog 4 weken, dan ga ik met verlof.
    Met hoeveel weken gaan jullie met verlof?

urfebe en Jeanine1995 vinden dit leuk.
  6. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Dat is hier ook herkenbaar! Normaal altijd wakker worden met schopjes en gefriemel maar vandaag ook niet. Dan denk ik ook meteen het ergste! Vorig weekend heb ik toen ook even de doppler genomen en meteen de hartslag dus een geruststelling. Vandaag kijk ik nog even aan. Ik ga nu eventjes iets zoet eten en hopelijk wordt mevrouwtje wakker. Ik lees veel te veel verhalen over stilgeboortes op latere weken dat ik daar ook angst voor heb dus zal blij zijn als ze in mijn armen ligt!
    (PS terwijl ik dit typ, wordt ze wakker!)

Sommige dagen is het hier ook erg! Maar nu mijn bloedarmoede terug beter onder controle is, is het ook wel iets verbeterd. Hier ook nog 4 weken maar deze week vakantie dus eigenlijk nog maar 3 weken werken waarvan 1 vrijdag ook nog verlof. Mijn vervangster is al aanwezig deze laatste 3 weken dus ik kan ook al een heleboel taken uit handen geven!

urfebe vindt dit leuk.
  7. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Wat jammer van die echo! Hier lag ze de voorlaatste keer bij de gynaecoloog ook helemaal dubbel! Gek toch hoe ze dat voor elkaar kregen! Ik denk ook dat er hier nog heel wat afgedraaid wordt aan de bewegingen te voelen dus ik hoop dat ze straks mooi met haar hoofdje naar beneden blijft liggen!

Dit weekend heb ik hier ook de kinderkamer een beetje verder in orde gebracht. Deze week de babykleertjes wassen en terug in de kasten leggen en nog een heleboel andere dingen te regelen...

8. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

@Lisa890
    Ja ik heb dat ook wel eens. Probeer dan maar wat uit als porren, springen, cola of koffie drinken en dan daarna heel rustig op mijn rug liggen. Dat werkt altijd wel.
    Ik ben pas 1x in deze hele zwangerschap in paniek geweest en dat was zo'n 2 weken geleden:roflmao:

@Kyra77 ik ben kapot moe, slaap slecht en als ik slaap heb ik kramp in mijn kuiten of word ik van elk geluidje wakker. Dus ik ben echt bekaf en inderdaad ook na 2 weken vakantie:roflmao: Het hoort erbij zal ik maar zeggen. Ik probeer wel elke dag wat te doen in het huishouden en probeer er elke dag even uit te gaan om een stukje te fietsen ofzo. Is ook veel gezonder om toch dingen te blijven doen denk ik zo.

Hoe gaat het bij jullie op werk? Ik ben gestopt met volledig in zorg staan. Ik ga nu vervangende taken doen, zittend op mijn dikke kont achter de computer:roflmao:
    Het werd echt te zwaar. Gelukkig ga ik over 5 weken met verlof!

@FVG fijn dat de babykamer opschiet. Heb jij de kleertjes/dekentjes nog gestreken na het wassen?
    Mijn vriend zegt dat het moet en ik weet dat zelf ook wel maar ik heb er geen zin in:roflmao:

9. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ok ik ben niet de enige dus. Intussen heb ik ze wel gevoeld maar nog niet het gestuiter dat ik gewend ben. Voor nu in elk geval wel gerustgesteld dat ik ze gevoeld heb!

@Rapunzel oh nee koppige baby! :roflmao::roflmao:
    Maar toch wel fijn even mogen gaan gluren naar je kleintje! :)

@Moe zijn: ik doe elke dag een dutje hier :oops: Trek het anders niet hoor.

10. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Tadaaaa hier is ons meisje haar kamertje dan!!
    Boven haar bedje wil ik nog een kader of behangcirkel en ook nog een leuk lampje voor op de commode.
    Nu kleertjes sorteren en verzorgspullen kopen en we zijn heeeelemaal klaar :o::o:

Had eerst de 4 foto's apart gezet maar hij kantelde ze weer om :rolleyes:

Bekijk bijlage 642918

urfebe, Kyra77, Loeki82 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Louise11110

@Lisa890
    Wat een mooie kamer!!! Kostte het veel werk?

Lisa890 vindt dit leuk.
  12. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ja best wel wat moeite want alle muren moesten volledig uitgeplamuurd, plinten geplaatst, elektriciteit vernieuwd. En dan schilderen en meubels ineen vijzen :)

Dit is de kamer van onze zoon trouwens, die is dubbel zo groot, en dat vindt hij natuurlijk geweldig dat hij de grootste gekregen heeft :roflmao:

Een groot contrast met het roze zachte :D

Bekijk bijlage 642934

Bekijk bijlage 642935

urfebe, loezzzje, Kyra77 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    K
    Hahaha die ligt er lekker bij :roflmao:
    Mijn hond ligt soms met haar kopje op mijn buik en dan stampt de kleine ertegen, maar ze blijft gewoon gezellig liggen :p

urfebe en Louise11110 vinden dit leuk.
  14. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooohh wat een eigenwijze babies!!
    Ik merk dat als ik gewoon in de weer ben haar ook nauwelijks voel, maar als ik dan languit ga chillen dan komt ze al snel boven water.

Mijn kat kan ook zo heerlijk op mijn buik liggen en soms inderdaad ook een hond erbij. Maar 1 is sowieso een ontzettende knuffel, dus dat is bijna standaard ook zonder baby :D

Na mijn mindere groeiecho hoef ik ook minder ad hoc regelzaken op te pakken. Roosteren en ziekmeldingen doet mijn vervanger nu. Dus ik kan meer op de achtergrond en rustiger aan doen. Ik ga ook met 34 weken en een beetje met verlof.

Hopelijk volgend weekend de laatste verf dingen klaar op de zolderkamer en dan is het opruimen, schoonmaken en kan de oudste over. Dan kan daarna de jongste over en kunnen we de babykamer weer gereed maken. Die twee kamers hoeft niet zo veel aan te gebeuren, alleen kleding uitzoeken en op de babykamer nog even een laagje verf op 1 muur over een eigenlijk mislukte schildering :p dan inderdaad luiers en dergelijke aanschaffen. Hoop dat over een maand alles wel een beetje klaar is. Dan kan ik op alle kamers nog weer muurschilderingen maken

Mississippi vindt dit leuk.
  15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Lisa890 uiteindelijk vandaag weer goed gevoeld? Hier gelukkig weer zoals vanouds. Heerlijk kamertje zeg! En crea die Nerfs bij je zoon :roflmao:

@Louise11110 aah lieve foto, ligt ie vaak zo bij je?

@Julias bij jullie ook een hoop geschuif in de kamers :p wel fijn dat je zolder opschiet! Wat voor muurschilderingen heb je in gedachten?

Louise11110 vindt dit leuk.
  16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Babywas ga ik denk ik langzaamaan ook aan beginnen, of is dat erg vroeg? :| als ik elke week wat kan doen daar aan is het niet zoveel in 1 keer natuurlijk. En ik strijk het sowieso de eerste keer ook nog, dat staat nog net wat netter :roflmao:

Jeanine1995 vindt dit leuk.
  17. Louise11110

Nee is helemaal niet vroeg hahaha
    Ik heb alles vandaag zitten strijken:|
    Hallo nesteldrang:roflmao:

De kat ligt heel af en toe zo bij me. Ik mag dan absoluut niet bewegen. Dus toen de baby hem in zijn buik trapte was hij er gauw klaar mee:roflmao:

blessings en loezzzje vinden dit leuk.
  18. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ontzettend! Haha!
    De afbeelding van hun geboortekaartje gaan weer op de muur. Dit wordt de 4e slaapkamer voor de oudste, dus 4e schildering voor haar :roflmao:
    Voor deze beeb komt er ook weer zoiets.

Bijgevoegde bestanden:

blessings, loezzzje, Kyra77 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Louise11110 precies dat, heerlijk nestelen :roflmao:

@Julias aah superleuk! Knap dat je dat zelf kan :D

Julias en Louise11110 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina