Bedankt voor je geruststelling! Het is niet dat ik echt heel erg onzeker en angstig ben maar ik besef me maar al te goed dat het zwanger zijn het makkelijkste is van alles Ik heb heel weinig ervaring met babies maar mijn vriend nog minder
@Louise11110 onzeker ben ik niet meer, maar ik heb bij elk kind wel het gevoel gehad, waar begin ik aan, was dit nou wel zo'n goed idee enz komt echt wel goed, onzekere momenten zullen er nog zat komen, maar in je rol zit je echt meteen! Mama zijn is een oergevoel
O fijn om te horen! Ik roep al vanaf mijn 17de dat ik graag en jong moeder wilde worden. Dat was ook zo'n oergevoel. En nu kan ik soms nog steeds niet geloven dat het echt zover is over 10 weken
Hebben jullie ook nog steeds (of alweer eigenlijk) zo'n dorst? Vooral als ik naar bed ga, snachts en sochtends, zo een vreselijk dorstig gevoel.
Haha ja ik neem ook een groot glas mee als ik naar bed ga en vul hem snachts met plassen weer maar het lijkt wel onverzadigbaar dat gevoel
Hier ook zo! Vooral ‘s nachts veel dorst idd. Maar ik herken dit ook wel van andere zwangerschappen hoor!
Wat schattig @Mississippi. ❤ Nu heb ik ook zin in een 3D echo. Mijn vorige verloskundige is net voor zichzelf begonnen en heeft een actie lopen voor een 3D/4D echo voor de helft van de prijs, iets van 40 euro. Ik denk dat ik dat voor mijn verjaardag ga vragen. Ben volgende weekend jarig. Ik merk ook dat ik meer dorst heb... en daarna naar de wc sprinten om niet in mijn broek te plassen.
Zooo net een grote bestelling gedaan in de Noppies Outlet bijna alles voor de oudste 2, haha, had ik niet verwacht, en 1 pakje voor de baby, potentieel eerste pakje
Ik heb best wel wat kleertjes op mp gekocht maatje 44 Ook veel noppies. Ik had van mijn dochter nog wel wat 44 liggen omdat zij daar ook in is begonnen maar wilde er nog wat bij en dacht ineens, ik ga op mp kijken. Is allemaal nog zo goed als nieuw omdat die kleintjes dat bijna niet aan gehad hebben.
Hier hou ik me nog in qua shoppen. Dat ga ik over 2 weken met schoonmoeder doen.en alles meteen halen. Vandaag een afspraak gemaakt voor een 3D/4D echo. Donderdag mogen we. Nu maar hopen dat hij er goed voor gaat liggen.... Aan zijn bewegingen te voelen ligt hij nog in stuit.
Veel plezier bij de echo @Loeki82 ! 5 april is er een hele grote kleding & speelgoedbeurs in Den Bosch. Vorig jaar ook met mijn moeder geweest en zo goed kunnen scoren. Ik hoop echt dat ik dit jaar weer kan gaan!
Oke even een gekke gedachte miss hoor, maar mag je wel thuis bevallen als je straat niet bereikbaar is?
Helemaal geen gekke gedachte! Ik zou daar toch even 2x over nadenken en even de verloskundige erover mailen of vragen bij je volgende afspraak? Ik heb vanmiddag weer controle gehad. Ze ligt al met haar hoofd in mijn bekken! Dat dacht ik ook al te voelen. Mijn hb, vitamine D en ijzervoorraad worden morgen wel extra gecontroleerd omdat ik snel vermoeid en kortademig ben. Mijn hb zat met 12 weken al op 7.8 waar de ondergrens 7.5 is dus hij was al aan de lage kant. Verder ben ik nu 11 kilo aangekomen en vind ze dat ik op mijn eten moet letten Het is niet dat ik overgewicht dus ik zit nu lekker een paar pannenkoeken weg te kanen
Ja ga het idd eens vragen volgende week, kregen vandaag een brief en komende weken gaat de straat hier open en worden alle pijpen vervangen, nou is het tegen die tijd als het goed is weer dicht, maar nog niet bestraat en ik weet niet of je er dan al kan/mag rijden. Zooo hoe durft ze, ik zou er nog lekker een pannenkoek extra voor naar binnen werken hoor 11 kilo is gewoon netjes! Fijn dat ze al in je bekken ligt, heb je weer wat meer ademruimte en minder last van maagzuur?
@Louise11110 Noujaaaa zeg! 11 kg is toch heel netjes? Ik was bij mn vorige zwangerschap met dit termijn al 20kg aangekomen Maar daar zei ze zelfs helemaal niks van! Ben nu 10kg aangekomen en volgens mij is dat vrij gemiddeld toch? @Rapunzel oh ja daar zeg je wat.. Hopelijk is dat geen probleem!