Ik heb echt last van een zwangerschapsbrein! Kan me zo moeilijk concentreren. Wel lastig met het schrijven van teksten op mijn werk. Ik moet ook wel een beetje om mezelf lachen omdat ik echt soms voor me uit zit te staren en dan geen zinnig woord op papier kan zetten.
Haha zo herkenbaar! Ben echt een warhoofd terwijl ik normaal best secuur ben. Het komt hier denk ik door de extreme vermoeidheid die is toegeslagen... ik zou wel dagen kunnen slapen helaas is zowel mijn werk als studie vandaag begonnen. Hele dag lesgegeven en daarna door naar de hogeschool voor college. Ben kapot en morgen weer werken...
Oh man! Tijdens mijn eerste zwangerschap studeerde ik ook, naast het lesgeven. Nou echt de producten die ik toen afgeleverd heb waren echt om te huilen. Echt niet zoals ik het normaal gesproken gedaan zou hebben. Was wel heel trots dat het gelukt was. Sterkte morgen
Ik heb nog geen zwangerschapsbrein maar ik ben wel 's avonds zo erg moe dat ik soms op de bank in slaap val, ik lig er elke avond dus vroeg in maar word dan ook heel vroeg wakker met de vreselijke drang om te plassen, wat dan soms een miezerig plasje is. Werd ik daar nou zo vroeg wakker van??
Hier is de misselijkheid ingekickt. Gister heel de dag amper gegeten. Vanmorgen werd ik weer misselijk wakker en ja hoor 1e spuugsessie is een feit. Even zoeken wat hier tegen helpt. Toch kleine beetjes eten lijkt te helpen. Vind het niet erg hoor, hoort erbij. Ben misschien stiekem ook wel blij Haha. Al zegt dit nog steeds niks. En moe maar daar heb ik altijd wel last van. Steekjes in mijn bosten komt met vlagen. Verder gewoon z’n gangetje.
Welkom nieuwe dames. Spannend he allemaal. Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de echo. Ik ben gewoon soms echt bang . Maar ja dat is gezien het verleden niet zo gek natuurlijk. @Krv hoe gaat het Met je.. heb je inmiddels al meer duidelijkheid . Hier ook zoo moeeeee Kan niet zo maar slapen ofzo maar gewoon een moe gevoel de hele dag. Verder mijn borsten gevoelig. Af en toe trekkend gevoel links en rechts met snel opstaan. En soms wat buik of rug pijn Misselijk niet echt en eet goed haha . Wel wat maagzuur en veel boeren Ook veel plassen idd en word 2 a 3 x wakker ervan . . 25e eerste echo met 7+1 als ik er aan denk word helemaal zenuwachtig brrr
@Butterfly36 het gaat wel goed eigenlijk, op de enorme onzekerheid na. Ik heb nog steeds geen bbz symptomen en voel me zwanger. Moe, af en toe misselijk, geen eetlust. Morgen hebben we weer een echo en bloedonderzoek en ik hoop zo dat er toch ineens een vruchtzakje zichtbaar is. Ik heb me helemaal suf gegoogeld maar kom meestal slechte berichten tegen. Bah, hoop dat het snel morgen is!
Ik zal voor je duimen, het is en blijft slopend Ik zoek juist niks op want ik wil mezelf niet verliezen in die rare berichten. Ik leef van dag tot dag. Vandaag zwanger. Heel veel succes, hoe laat mag je morgen?
Dankjewel @Cinsam ❤️ ik vind het heel lastig om niks op te zoeken, vooral omdat ik vakantie heb en dus alle tijd om te googlen. Om 10:00 uur echo en uitslag bloed pas na 16:00 uur.
Dag dames, ik kom me voorzichtig melden..Allereerst wat fijn dat jullie allen zwanger zijn!! Feliciteren doe ik pas als de babies zijn geboren...Ik ben Kyra 42 jaar en zwanger (kan het bijna niet typen, zo onwerkelijk is het) van mijn 2e kindje. Ik heb een zoon uit 2014. Toen hij 9 maanden oud was begonnen te proberen voor een 2e kindje. 2x een vmk gehad en 2x een ma in 2015 en 2016. Daarna 2,5 jaar niets meer. Mmm opgestart, zowel in NL als in Duitsland. Helaas, ook bij maximaal stimuleren 1 - 2 follikels. Diagnose: vervroegde overgang. Nu was ik weer overtijd (gebeurd wel vaker. Mijn cyclus is een rommeltje tussen de 21 en 35 dg, zelf een keer 42 dagen), zat inmiddels op cyclusdag 50, en was het zo zat! Stomme overgang! Maar waarom had ik dan toch steeds last van m'n borsten en was ik zo moe??? Vrijdagavond boos een test gedaan om er vanaf te zijn. En jullie raden het al: 2 dikke strepen!! Kan het nog niet geloven!! En met mijn voorgeschiedenis snappen jullie wellicht waarom ik pas na de geboorte van de kleine feliciteer.. Uitgerekende datum 1 mei, maar dit kan nog veranderen.
Poe snap ik zeg, hier ook vervroegende overgang en 43 jaar wij kwamen niet eens meer in aanmerking voor de mmm wilde we ook niet trouwens. Dus met die 5% kans lieten we het op zn beloop. En nu dus ook zwanger. Probeer met de dag te genieten je bent zwanger, hier lukt dat langzaam aan ook en geniet zelfs van het misselijk zijn Haha bizar hè.
Ik kreeg ook even geen meldingen meer... Heb alles nu bij gelezen en wat een traject hebben de meeste al afgelegd! Ook al veel dames die al lange tijd aan het wachten zijn op hun wondertje... Ik duim dat iedereen in april-mei hun wondertje mag vasthouden! <3 Hebben jullie het al tegen anderen verteld? Hier heb ik het tegen 3 vriendinnen moeten vertellen toen ze me zelfgemaakte chocomousse voorschotelden. Mijn vriend is te blij en heeft het ook al tegen 4 vrienden gezegd. Nu hoop ik dat hij zijn mond houdt tot we het tegen de grootouders hebben gezegd.
Oh ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik ga ontzettend voor je duimen dat er morgen wel! Een vruchtzakje te zien is in je baarmoeder . Heel veel succes morgen . Ik ga aan je denken ❤
@Krv Ik duim ook voor jou meis, hopelijk morgen alles in orde! @Kyra77 Welkom! Voor jullie ook al zo’n lange weg geweest. Ook voor jou duim ik! @FVG ik heb het tegen vier vriendinnen verteld en mijn ouders en zus/zwager weten het ook verder wacht ik de echo even af volgende week dinsdag! Spannend is het voor jouw ouders het eerste kleinkind?
@Krv Heel veel succes morgen! Ik hoop voor je dat de echo goed is @FVG Wij hebben al aan wat vrienden en onze ouders verteld. Omdat wij in een traject zaten met ovulatie inductie waar iedereen van wist en we zo ontzettend blij zijn dat het gelukt is hebben we het gewoon al verteld. Onze reden: je wil het ook kunnen vertellen als het misgaat. Hier heb ik eigenlijk alleen last van mijn borsten. Geen misselijkheid, geen buikpijn meer en geen andere klachten. Ergens denk ik: o wat fijn! Maar ik denk ook: wat als het nu fout zit omdat ik nauwelijks wat voel? Ik voel mij niet eens zwanger. Ik vergeet het soms ook gewoon. Heel gek. Ik droom wel veel en raar. Zo heb ik al 2x gedroomd dat ik een tweeling krijg Ik twijfel of ik ga proberen om de echo van maandag naar vrijdag te verplaatsen. Dan ben 5+4 zwanger als het goed is. Kunnen ze dan al wat zien?
Dat heel weinig voelen qua symptomen had ik ook tot een dag of wat geleden. Nu de hele dag door met vlagen misselijk, dus dat kan echt nog komen helaas Ik zou je echo naar ruim 6 weken verplaatsen op zijn vroegst. (6+3 / 6+4 ) dan moet er zeker wat te zien zijn (vruchtje, dooierzakje en hartje) Bij 5+4 is de kans groot dat er echt nauwelijks iets zichtbaar is, Haha wat spannend! Dadelijk zijn het er idd twee! Ben benieuwd!
Wij nog helemaal niemand verteld en dat laten we voorlopig ook zo. Vond het zo heftig die andere keren. Net na de curretage kwam ik een buurvrouw tegen. O joh je kunt het al goed zien. Nou ik barsten in tranen uit. Enige die ik het wel moet vertellen is mijn fysiotherapeute ik ben nog aan het revalideren van een heftig auto ongeluk van vorig jaar en moet bij haar zware oefeningen doen. Dus zij moet het wel weten. Verder willen we echt wachten tot we een goede echo hebben en de risicovolle weken voorbij zijn. Hoop dat het lukt.