@Leuk, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een flink mannetje. Lekker genieten! @Kyra77, geen idee. Ik heb ze gewoon gewassen, opgevouwen en in de kast gezet.
@Leuk gefeliciteerd met T.! @Kyra77 denk toch voor extra bacteriën te doden. Ik heb ze allemaal gestreken in de kast liggen. Sorry dames ik ben wat afwezig geweest, wel mee gelezen hier ook nog niks aan de hand, had ook wel mijn zinnen gezet op vandaag hoor dit is de 2e keer dat ik over de 38 weken ga, voelt toch een beetje gek baby ligt al wel mooi ingedaald, dus het is afwachten nu, op wat voorwerk na merk ik nog niks. Als het maar geen maandag word, dat lijkt me dus echt een rot datum
Dat is inderdaad om de laatste bacterieen te doden. De doeken gebruiken ze dan tijdens en na de bevalling. Ons werd ook gevraagd om ze in een plastic tas te doen en bij het kraampakket te leggen.
Gefeliciteerd @Leuk! Heerlijke flinke knul zo te horen. Ik wens je een goed herstel van de keizersnee. Was 't gepland? Fijn dat je je meer gerustgesteld voelt Cinsam! Spannend weer naar volgende week toe. Hier rommelt er weer helemaal niks meer, behalve die lichte krampen na te veel inspanning, dus geloof niet dat er 't weekend hier iets gaat gebeuren.
39 weken dansje! Maar mag ik het nog een dansje noemen als ik het eigenlijk spuugzat ben? Voetreflexologie heeft me gisteravond enkele pijnlijke voorweëen gegeven maar daar bleef het bij. Mijn lichaam is er duidelijk nog niet klaar voor Zou het teveel bezig zijn met de bevalling het tegenhouden dat de boel in gang schiet? Ik ben in men hoofd zowat heel de dag bezig van komaan ben het beu wanneer start het, kom je vandaag, oh was dat een wee, even de bank optillen om te zien of mijn water dan breekt enz Dit zijn echt lange weken zeg
Heel herkenbaar. Dit had ik afgelopen week ook zo. Elke ochtend dacht ik he weer niks gebeurd. Nu ben ik stuk relaxter en zie het wel. We hebben er geen controle over. En probeer ondanks de lichamelijke ongemakken nog even te genieten.
Oh wat mooi! Gefeliciteerd! Fijn dat jullie alweer thuis zijn! Kom je je bevallingsverhaal delen met ons als jullie op adem gekomen zijn?
Nog een baby erbij! Gefeliciteerd @Kyra77. ❤ Nu lekker bijkomen en genieten van jullie mooie mannetje. Het gaat ineens rap hier. Who's next?
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei Leuk - 28 jaar - 3e kindje 2 mei Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 4 mei Kyra77- 42 jaar - 2e kindje Cinsam - 43 jaar - 2e kindje Jeanine1995 - 24 jaar - 1e kindje 5 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 33 jaar - 4e kindje Urfebe - 33 jaar - 3e kindje Rapunzel - 30 jaar - 4e kindje 7 mei Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Julias - 33 jaar - 3e kindje Bevallen: Louise11110 - 04-04-2020 (34.3) Loezzzje - 07-04-2020 (35.6) Leuk - 21-04-2020 (39.1) Kyra77 - 25-04-2020 (38.5) Afspraken: 22/4 - urfebe - controle vk 28/4 - FVG - echo 29/4 - Julias - groeiecho kvk 29/4 - Mississippi - ks 30/4 - Loeki82 - controle gyn 04/5 - FVG - echo ----------------------------------------- jongen (4) | meisje (6) | verrassing (2) ----------------------------------------- ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 Butterfly36 ------------------------------------------
Ik was bang voor 2 datums. 29 februari (omdat dat gewoon zielig is als je je verjaardag maar eens in de 4 jaar hebt ) en 1 april (want je leven lang heb je dan grappen als; oh 1 april jarig? das zeker een grap?) ik word al moe ervan als ik eraan denk maar 4 mei is idd ook niet echt een datum waar je op hoopt nee. @Kyra77 & @Leuk gefeliciteerd! hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie aan het genieten.
Nou hier hetzelfde hoor! Hoop echt niet maandag ! En als het even kan morgen ook niet eigenlijk haha, dan is de zoon van mijn beste vriendin jarig. Dinsdag mag wel
Ahh super @Kyra77!! Wat een leuke naam, lijkt op de naam van mijn zoon. Wat heerlijk dat jullie ook zo snel weer thuis waren. Zo mooi puur vind ik de foto's met het huidsmeer nog op de snoet. Prachtig manneke! Geniet ervan, gefeliciteerd!!
Haha ik heb nu geen 'voorkeur' meer, dinsdag was mijn opa jarig, vandaag mijn oma, dat had ik wel speciaal gevonden beide, gisteren was gewoon een mooie datum enige wat ik nu hoop is dat het niet meer lang duurt, en maandag dan niet hahaha.