Haha, grappig dat jullie ook met die datum bezig zijn. Heb afgelopen weken ook al een paar keer gehad: niet vandaag! Maar nu speelt het niet zo'n rol meer. Mijn verjaardag komt er nog wel aan maar dan zou ik al 5 dagen over tijd moeten gaan. Ik hoop dat dat niet gebeurt.
Haha hier ook zulke datum dingen. Gister was de verjaardag van m'n zusje dus liever niet. Dag ervoor de trouwdag van m'n opa en oma. Maandag zou juist wel grappig zijn, al vind ik 't niet leuk dat 't dan koningadag is. Maar dan zouden m'n kinderen van 27 4, 25 5 en 23 6 zijn. Wel een grappig rijtje Dinsdag wordt m'n kat 10, en haar lieve zus overleed heel plotseling begin feb, dus dat is ook een grappige datum, precies 10 jaar na m'n eerste "kinderen". Woensdag is precies de termijn van m'n jongste, donderdag precies de termijn van m'n oudste. En 5 mei was de oma van m'n man jarig en bevrijdingsdag is sowieso wel een mooie dag. Ik had zelf wel 't idee dat het nog'n april kindje zou worden, maar ik betwijfel het inmiddels haha. Los van een klein beetje menstruatie krampjes als ik me inspan heb ik echt 0 reactie van m'n lichaam.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡ 1 mei 2 mei Lisa890 - 30 jaar - 2e kindje 3 mei FVG - 28 jaar - 1e kindje 4 mei Cinsam - 43 jaar - 2e kindje Jeanine1995 - 24 jaar - 1e kindje 5 mei Blessings - 28 jaar - 2e kindje 6 mei Mississippi - 33 jaar - 4e kindje Urfebe - 33 jaar - 3e kindje Rapunzel - 30 jaar - 4e kindje 7 mei Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje 11 mei Julias - 33 jaar - 3e kindje Bevallen: Louise11110 - 04-04-2020 (34.3) Loezzzje - 07-04-2020 (35.6) Leuk - 21-04-2020 (39.1) Kyra77 - 25-04-2020 (38.5) Afspraken: 28/4 - FVG - echo 29/4 - Julias - groeiecho kvk 29/4 - Mississippi - ks 29/4 - Urfebe - controle vk 30/4 - Loeki82 - controle gyn 04/5 - FVG - echo ----------------------------------------- jongen (4) | meisje (6) | verrassing (2) ----------------------------------------- ------------------------------------------ ⭐️Sterretjes:⭐️ Ano Krv Nog anoniem Penny123 Butterfly36 ------------------------------------------
Ik denk dat deze tot zijn papa's verjaardag wacht... 4 mei dus. Ongeveer 8 jaar geleden op deze termijn lag ik in het ziekenhuis met een ruggenprik bij te komen van een weeëstorm. Ik ben nu doodop door alleen het voorwerk. Laat maar komen.
Grappig hoe jullie met de datums bezig zijn, had ik zelfs nog niet aan gedacht. Hoe vroeger hoe liever gewoon op dit moment maakt niet uit welke datum Hier opnieuw flinke voorweëen, allemaal goed en wel dat het een voorsprong geeft voor de arbeid maar ben het zo beu, wil liever dat het meteen in gang schiet dan weken voorwerk
Hier is het ook elke avond gerommel en hoop ik dat ze komt... Ik heb dan net maar met haar afgesproken dat ze nu vannacht wel degelijk gaat komen. Ik hoop dat ze al luistert naar haar moeder! We zullen zien morgen. :'D
@Rapunzel; ja koningsdag is ook niet leuk. een vriendin van mij is 30 april jarig, was ook op koningsdag jarig maar nu heeft ze dat probleem niet meer Tsja 27 april, 4 mei. Toen ik hoorde dat ik uitgerekend was op 6 mei was het eerste wat ik dacht; oh leuk de sterfdag van pim fortuyn. echt waarom denk ik daar aan? Ben benieuwd wie de volgende is! Waarom gaan jullie niet allemaal pittig eten, dat helpt toch?
Ik had graag de keizersnede op de 16e willen hebben want dat was de verjaardag van mijn oma maar het is de 7de geworden. Nu blijkt dus dat dit de verjaardag van mijn opa was, die heb ik nooit gekend. Maar toch ook wel bijzonder en mooi ook voor mijn vader. Ik had de 25ste ook wel leuk gevonden. Mijn vriend de 23e jarig, zij de 25e, ik de 27e en onze andere dochter de 29e. Maar dat is ook niet gelukt. Wij zijn trouwens wel op volgorde jarig, dus dan had de baby eigenlijk op 25 juli of 25 november moeten komen maar dan vraag ik wel heel veel qua planning
Gefeliciteerd met je zoon @Kyra77! Hier ook met data bezig hoor... 4 mei wil ik ook niet, en 18 en 19 en 23 zijn al bezet door zwager, vader en schoonmoeder, maar je hebt het niet voor het zeggen heh... Dochterlief zij laatst, ik denk dat het nog 15 dagen duurt voor de baby eruit komt. Ik hoop dat ze gelijk heeft, want dat zou 7 mei zijn. Lief denkt 12 mei... Het zou wel leuk zijn als deze dame de 7e kwam en anders de uitgerekende 11e op mijn oma's verjaardag. Dan hebben we een mooi rijtje bij. 9, 13, 15, 29.
Wel, hier ga ik ze toch nog eens serieus moeten opvoeden als ze eruit komt. Ze is onze afspraak van vannacht dus niet nagekomen. Ik zou het liefst de vijfde mei hebben voor de mooie datum. Anders de eerste mei want dan hebben wij in België altijd vakantie! Mei is voor ons ook een speciale maand want dan is het eerst mijn verjaardag, mijn vriend zijn verjaardag, zijn we samen gekomen en zijn we verhuisd. Dus eigenlijk alle grote gebeurtenissen vinden bij ons plaats in mei. Mocht het nu april zijn, is het ook goed omdat ik het wachten beu ben hoor!
@FVG ja als ik 1 datum zou moeten kiezen zou het ook 1 mei zijn, moet echt heerlijk zijn je verjaardag op een feestdag Het is hier stil vandaag.. stilte voor de storm? Oh ik wil zo graag eraan beginnen hier
Lijkt me zo apart dat je gewoon niet weet wanneer het gaat beginnen. Dat je elke dag denkt; oh misschien komt hij/zij vandaag wel. Vooral als je over de 40 wkn gaat. En dat je bij elk krampje denkt, is dit het? Ik heb het bij beide kinderen niet gehad. 1ste ben ik ingeleid en 2de was een geplande keizersnede. Ja ze is een week eerder gehaald maar ik wist zo ongeveer wanneer ze zou komen.
Nou dat heb ik ook... Eerste ging ik ook over de 40 weken, werd ingeleid met 40+6. 2e werd ik ingeleid met 38+5, dus geen zorgen dat het eerder zou beginnen. En nu.... Aaahhhh wanneer wanneer!
Wat vindt jouw man ervan @Julias dat er straks 3 meiden zijn? Die van mij zei al; als ze straks alle 2 ongesteld zijn, dan zijn ze voor jou
Hahaha @loezzzje Ik vind het afwachten wanneer het start eigenlijk wel leuk. Gepland lijkt mij dan weer heel spannend, dat je weet 'morgen is het zover' ofzo. Maar ik ben dan ook nog niet eerder overtijd gelopen dus geen idee hoe dat is. We gaan 't ziennnn. Ben benieuwd of @Mississippi de volgende is as woensdag of dat er iemand in de tussentijd nog even bevalt. Ondertussen geniet ik nog wel van 't zwanger zijn dus ik heb ook geen haast. Hoe anders was dat bij nr 1 zeg toen kon knecht niet wachten. Nu weet ik dat dit de laatste keer is dus mag 't nog wel even duren van me haha. Raar he.
Hij is er heel blij mee hij is dol op de meiden en zegt zelf ook meer een meiden papa te zijn. We zijn beide ook wel blij gezien de jongens om ons heen, dat we meiden hebben hij heeft nog niet heel erg over puberteit nagedacht geloof ik
Haha nou gisteravond dacht ik echt dat het misschien wel zou gaan beginnen. Niet echt een gevoel van weeën, maar wel gerommel en krampen. Maar nadat ik gepoept had was het over hahaha waren dus gewoon mn darmen waar ik last van had