Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hahaha ha @blessings wat kan je lijf je dan voor de gek houden hé.

Nou geen koningskind hier hoor! Alles rustig, hier gaat 't niet gebeuren vandaag.

Fijne koningsdag allemaal!

Loeki82, loezzzje, blessings en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    hahaha zo herkenbaar!! :roflmao:

@urfebe hier geloof ik er ook niet meer in hoor dat het nog voor woensdag spontaan begint. :)

Loeki82, urfebe en blessings vinden dit leuk.
  3. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Zet m op dames! Sterkte met de laatste loodjes! En of het wel of niet rommelt zegt helemaal niets, hoor. De hele vrijdag overdag en avond was t hartstikke rustig, totdat om 2 uur het weer iets begon te rommelen. Niet doorzette en toch een uur later mn vliezen braken.

@hier. Alles goed. Vermoeidheid begint wat op te spelen door de gebroken nachten. Borstvoeding komt op gang maar nog onvoldoende. Xavi is 7% afgevallen, dus we moeten vol aan de bak vandaag. Maar tis een heerlijk mannetje en we zijn super gelukkig met ons 4 tjes.

Loeki82, urfebe, Julias en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hier dacht ik gister ook even, het zal toch niet :roflmao: savonds veel pijn in mijn buik, ook echt geen weeën maar meer een heel beurs pijnlijk gevoel. Maar gelukkig nog niks :p we hadden al afgesproken dat we anders gingen vernoemen naar de koning :roflmao:
    Nu ook nog dat beurse gevoel en veel harde buiken, dus proberen rustig aan te doen vandaag.

Loeki82, urfebe, blessings en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Beeb is hier vandaag weer enorm rustig. Krijg er helemaal de zenuwen van, zo weinig dat ik dr voel. Ga zo een tompouce en een kop koffie nemen, mocht ze daarna niet actiever worden dan ga ik toch maar weer ff bellen voor extra check.

urfebe vindt dit leuk.
  6. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Eng blijft dat he. Ik wil de baby het liefst constant voelen bewegen! Hopelijk gaat ze straks even flink tekeer voor je geruststelling

Mississippi vindt dit leuk.
  7. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @blessings hahaha zooo herkenbaar, heb ik al zeker 10 keer gehad :roflmao::roflmao:
    En ik blijf erin trappen :D

@Mississippi wat jammer dat ze je zo onzeker maakt die laatste dagen.. misschien is het stilte voor de storm?
    Ik hoop dat je vlug mag langsgaan!

Mississippi en blessings vinden dit leuk.
  8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Lief dames! Ik zit in de wachtkamer nu in t ziekenhuis. Even afwachten maar.

Loeki82, urfebe en blessings vinden dit leuk.
  9. Jeanine1995

18 sep 2018
    69
    152
    33
    Vrouw
    Spannend allemaal hè dat wachten! Hier sinds gisteravond beetje gerommel en wat buikpijn, voel me ook wat anders, baby is drukker dan anders. Haha geen idee wat ik moet verwachten!

Mississippi, urfebe en blessings vinden dit leuk.
  10. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh zo vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden... Mijn hele darmen sporen ook niet meer... Midden in de nacht ineens moeten tot 2.toe en 10x op een dag denken dat ik moet en dan komt er niks...

Net weer rondje bos gedaan, maar dat was iets teveel van het goede. Geen 2 dagen achter elkaar dus... Nu is mijn buik helemaal niet meer blij met mij..

@Kyra77 fijn dat het zo'n heerlijk mannetje is. Snap dat die nachten op gaan breken, maar dan maakt dat kleine mannetje weer een hoop goed!

blessings, Loeki82 en Mississippi vinden dit leuk.
  11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Baby bewoog na een tijdje gelukkig weer, dus de ctg was in orde. Mijn bloeddruk is wel opeens te hoog, er is nu bloed afgenomen en urine opgestuurd naar het lab om te controleren op eiwitten. Straks moet ik naar de arts voor een echo en overleg. Ben benieuwd...

loezzzje, urfebe, Loeki82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Gelukkig bewoog de baby voldoende! Nou afwachten wat de arts zo zegt...

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Spannend Mississippi, hoe is 't nu?

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben nog steeds aan het wachten tot de arts komt, duurt echt megalang! :|

15. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Klinkt spannend @Mississippi
    Goed dat je je gevoel gevolgd hebt en je hebt laten checken! Hoge bloeddruk lijkt me niet ideaal deze termijn.. hopelijk toch geruststellend nieuws zo meteen!

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou uiteindelijk was alles prima, eigenwijze baby was alweer volop aan het bewegen. :) geen eiwitten gelukkig! Woensdagochtend om 7 uur melden... spannend :D

loezzzje, Lisa890, blessings en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Gelukkig!!!
    En het einde in zicht!

Ooh ik ben zooooooooo misselijk :( iemand anders daar ook last van? Mijn omeprazol werkt niet, eten werkt zolang ik eet, maar daarna ben ik gewoon nog misselijk en komt het nieuwe eten steeds omhoog... Slapen lukt ook niet, want ik kan niet op mijn zij door de misselijkheid en anders kan ik niet slapen... Bah, ben kapot na maar 4 uur slaap en constant misselijk... Ik ken dit totaal niet van de andere 2...

Heeft iemand DE oplossing?

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat vervelend Julias! Ik heb geen oplossing helaas.

Gelukkig Mississippi! Spannend zeg, geen 48u meer nu

19. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Mississippi wat goed nieuws, en gewoon overmorgen al zeg!! Morgen je laatste dag met zwangere buik :eek:
    Spannend!

@Julias Ik herken het wel een beetje maar niet in hoeverre jij het hebt.
    Ik kan vaak uit het niets het gevoel krijgen alsof ik over toilet ga hangen :confused: En dan trekt het weer weg.
    Is het reflux of misselijk? Want omeprazole werkt enkel tegen reflux dacht ik en niet tegen misselijkheid..
    Primperan werkt bij mij goed, misschien is dat een idee?
    En verder veel kleine lichte porties proberen eten en savonds echt maar eten tot je hongergevoel weg is, dat scheelt echt veel in hoeveelheid vaak.
    Sterkte ermee, niet fijn als het je nog nodige slaap kost ook..

20. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Omeprazol zou helpen tegen maagzuur. Ik voel me alsof ik me helemaal volgegeten heb en het overschot er uit wil. Oprispingen constant... Heb vandaag banaan, yoghurt, 2 beschuitjes en crackertjes op. Peer smaakte me niet helaas... Na de laatste crackertjes voelde ik me iets minder misselijk, maar gaat de baby flink tekeer waardoor ik weer buikpijn heb en het gevoel dat ze wil ontsnappen... Net een beetje moe met kip gegeten, maar snel weer even plat... Ben er wel een beetje klaar mee inmiddels... Daar waar ik zo makkelijk door de andere 2 zwangerschappen heen kwam lichamelijk, valt deze me zo zwaar... Woensdag weer naar het ziekenhuis, dus als de misselijkheid blijft maar even overleggen wat ik het beste kan nemen. Kan zijn dan nu de omeprazol pas werkt, dat kan soms uren duren voor het wat doet helaas.. Of de baby is gewoon uit mijn maag gekropen...

Zoals ze nu naar beneden drukt heb ik ook koude tinteling naar mijn benen, herkennen jullie dit?

Deel Deze Pagina