@Mississippi, nog een paar uurtjes en dan kan je babyknuffelen. @Louise11110, hopelijk lukt de borstvoeding verder met behulp van de lactatiedeskundige. Anders kijken wat voor jou en de baby het beste aanvoelt. @Lisa890, ik was al aan het kijken voor bevallingsnieuws bij jou. Maar al 4 cm is een mooie start. Hopelijk zet het snel door. @blessings, al babynieuws? Hier nog steeds niks. Het is voor mij ook de laatste zwangerschap. Geniet er zeker van. Volgens mij begint manlief het nu pas heel spannend te vinden. Vraagt hij gisteravond ineens of we alles voor de baby hebben. Mooi op tijd.
@Mississippi spannende dag vandaag!! Heel veel liefde en geluk bij het ontmoeten van jullie kindje! ❤ @Loeki82 haha nee hoor, ik denk dat ik wel overtijd ga lopen. Nog steeds amper klachten ook, dus we genieten er gewoon nog maar even van
@Mississippi heel veel succes, nog even dan is ze er! @Louise11110 ik weet niet meer zo goed wat je allemaal getypt hebt hoor, dus miss zeg ik gekke antwoorden ik zou zeker de lactatie deskundige een kans geven. Ze is te vroeg geboren hè, ze kan miss haar mondje ook nog niet ver genoeg open doen en haar mondje is nog niet groot. En een tepelhoedje is ook niet erg, dat bouw je vanzelf wel af als ze beter kan drinken heb je wel de goede maat voor jouw borst? Anders kan dit ook gaan irriteren. En ja miss is het verwarrend voor haar, fles en borst, omdat de techniek anders is. Hoe laat je haar aanhappen? Met Madonna houding is de hap ook vaak wat minder mooi. Ow ik weet zo'n mooie techniek voor een perfecte hap, maarja ik kan het niet laten zien
Dankjulliewel lieve meiden! We zijn geïnstalleerd, infuus zit erin. Nu aan de ctg voor 30 minuten. Vooralsnog is de bedoeling nog steeds om half 12
Ow ik had totaal niet verwacht deze dag te halen werkt ergens best wel deprimerend, zit gewoon af te wachten al ruim 2 weken zere harde buiken/voorweeen, ben er wat dat betreft wel klaar mee.
Thnx! Overdag nu toch wel vaak breek momenten dat ik het niet meer trek en savonds weer vol goede moed dat het vast die nacht wel begint helaaaass.
Bijna bijna bijna!!!! En voor ons allemaal zijn we zo dichtbij, maar ooh wat zou ik toch graag doorspoelen naar dat moment!
Ja dat wachten lijkt mij echt killing! Vooral als je al zoveel voorwerk hebt. Het lijkt mij ook best spannend als je het einde nadert en je hebt geen idee hoe of wat, kwamen je andere kinderen eerder? Wat betreft mijn borstvoeding, ja haar mondje is nog klein en misschien wil ik wel teveel tegelijk. Is de madonnahouding buik tegen buik? Dan doen we het inderdaad zo. Ook wel de rugbyhouding(?) geprobeerd en dat was ook wel prima te doen eigenlijk. Als ik haar zonder tepelhoedje aan wil leggen weet ze niet wat ze ermee moet Ik heb ook wel vrij vlakke tepels, ook geprobeerd eerst te kolven en dan aan de borst maar ook dat gaf geen goed resultaat. Ik ga zo de lactatiekundige bellen! Bedankt dames!
Spannend Mississippi, hopelijk jullie meisje inmiddels in je armen! Ohhh ik ben jaloers, rosbief en filet americain Hahaha Ben benieuwd of de lactatiekundige je nog wat kan helpen Louise, hopelijk wel! Controle vanmorgen hier was prima. Baby lag vorige keer bibi, nu weer hoog. Vandaar weer maagzuur afgelopen dagen. Gelukkig nog wel altijd met 't hoofdje naar beneden dus geen koppeltjeduiken meer. Ik denk net als Blessings (prachtige foto trouwens!!) dat ik de 40 weken wel ga halen. Is ook weer eens wat anders
Ik lees op een rustigere moment alles bij maar deze ochtend is onze dochter geboren na een korte maar krachtige bevalling!