Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk dat je dit weer moet meemaken. Ik wens je heel veel sterkte! :(

Krv vindt dit leuk.
  2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat heftig en vreselijk verdrietig Krv. Ik wens je heel erg veel sterkte.

Krv vindt dit leuk.
  3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Oh lieve krv ik vind dit echt zo vreselijk voor jullie :( heel veel sterkte!

Krv vindt dit leuk.
  4. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Ohhh wat verschrikkelijk :( heel veel sterkte..

Krv vindt dit leuk.
  5. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh neee wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte gewenst... Mijn gedachten zijn bij je... Dikke knuffel!

Krv vindt dit leuk.
  6. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O ja die pijn kan ik me voorstellen. Ze hebben mij 2 jaar geleden laten lopen met restweefsel ik had continue weeen. Maar ik dacht das normaal. Ik ging out, ambulance heeft mij met spoed naar het ziekenhuis moeten brengen daar een curretage gehad, ik zei net voor de narcose tegen de arts ben nog nooit zo blij geweest om geopereerd te worden. Wat een opluchting was dat. Mijn meisje met autisme heeft alles gezien helaas. Politie kwam ook nog eens naar boven stormen en zij heeft een grote angst voor politie ambulance en brandweer. Mijn man schreeuwde dat ze niet door mochten lopen omdat zij in paniek zou raken. Wat een lompe mensen waren dat zeg. Maar goed gaat nu niet om mij.
    Heel veel sterkte en beterschap fijn dat de heftige pijn nu weg is.

Krv vindt dit leuk.
  7. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte krv. Wat ontzettend verdrietig

Krv vindt dit leuk.
  8. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Dames,
    ik voel me al een week beroerd. Ik heb geen zin in eten en als ik dan me verplicht iets kleins te eten dan voelt dat als een baksteen op mijn maag en heb ik verschrikkelijke maagpijn. Als ik nu denk aan bepaalde voeding moet ik kokhalzen. Help! Heeft iemand dit nog of iemand tips zodat ik toch wat binnenkrijg zonder last te hebben?

9. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Bij mij werkt eten juist wel. Zelfs als ik super misselijk ben dwing ik mezelf tot eten. Lastig maar daarna zakt het wel. Ik heb altijd biscuitjes bij me zodat ik iets kan eten als ik de misselijkheid weer op voel komen. Ik eet niet te zware dingen. Als ik niet eet ga ik spugen omdat ik dan nog misselijker wordt. Het is voor iedereen anders helaas. Je moet even het eea proberen wat voor jou werkt. X

10. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Welkom aan de nieuwe dames. :thumup:

@FVG, misschien gaat het wat beter met wat lichte voeding/maaltijden (pap, crackers etc. ). Zelf geen last van misselijkheid bij mijn zoon gehad en nu ook niet.

Ik heb meer last van mijn borsten, duizeligheid, ontzettend moe, meer plassen en nu ik verkouden ben extra humeurig (hormonster :eek:).

Hebben jullie nu ook al last van een opgeblazen buik 's avonds?

11. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja ook opgeblazen buik savonds.
    En ene dag super vrolijk andere dag pest humeur Haha.
    Net bij het kruidvat toch maar Davitamon mama omega-3 gehaald. Ik had vanaf de positieve test alleen foliumzuur tabl. Die vervang ik nu voor deze. Welke nemen jullie?

Loeki82 vindt dit leuk.
  12. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Eetlust hier is wel goed. Soms wel misselijk idd en kokhalsneigingen .
    En verder heeeeel erg moe niet normaal. En knallende koppijn , ïdee van ziek worden.
    Gevoelige borsten en soms wat trekkerig gevoel in me buik.

Ik neem mama multi dag met actieve b 12 enz en actieve foliumzuur en mama multi avond die moet je voor het naar bed innemen .
    En 2 omega 3 capsules.

13. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Bedoel je dat je de folium vervangt door omega 3?

14. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik heb deze genomen hier zit volgens mij alles in wat je extra moet hebben nu. En idd ipv van alleen foliumzuur anders krijg ik teveel foliumzuur.

Bijgevoegde bestanden:

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik had gisteravond ook voor het eerst een opgeblazen buik en vooral GASSY....:oops:

Verder voel ik helemaal NIKS, ik word iets voor de wekker wakker met een blaas die op knappen staat, dat wel, dat het bijna pijn doet zo nodig moet ik. Maar verder doet sinds zondag mijn maag niet meer raar, voel ik me ook niet hormonaal labiel, alleen wat tragere stoelgang, ook niet echt verstopping maar wel dat ik voel dat het progesteron de boel wat vertraagt.

Ik word er erg onzeker van hoor, zoals ik me nu voel zo , doodnormaal, dan snap ik dat mensen soms niet door hebben dat ze zwanger zijn. Maar eigenlijk ga ik van het ergste uit telkens, je kan je toch niet zo goed voelen en dan zwanger zijn...mijn maag doet niet eens raar 's morgens, dat deed ie wel de eerste dagen na het positief testen maar sinds maandag niet meer...

16. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    @MinnieJ, begrijpelijk dat je je zo voelt. Iedere zwangerschap is anders. Vertrouwen in je lichaam houden en we hopen allemaal op een goede echo en zwangerschap.

Qua vitamines gebruik ik al jaren Fit for Me ivm mijn maagverkleining. Daarnaast hoef ik alleen extra foliumzuur in te nemen. Ik gebruik die van de etos huismerk. Na de 12 weken blijf ik mijn gewone multivitamine innemen.

17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020 ♡

1 mei
    Lameetje - 32 jaar - 3de kindje
    Nog Anoniem - 41 jaar - 1ste kindje samen
    Leuk - 28 jaar - 3e kindje

2 mei
    FVG - 28 jaar - 1e kindje

3 mei

4 mei

5 mei
    Penny123 - 37 jaar - 2e kindje

6 mei
    Mississippi - 32 jaar - 4e kindje

7 mei

8 mei
    Blessings - 28 jaar - 2e kindje

9 mei

10 mei
    Rapunzel - 29 jaar - 4e kindje
    Krv - 28 jaar - 2e kindje
    Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje

11 mei
    Louise11110 - 26 jaar - 1e kindje

12 mei
    Butterfly36 - 38 jaar - 1 kindje(s)

13 mei
    Julias - 32 jaar - 3e kindje

14 mei

15 mei

------------------------------------------
    ⭐️Sterretjes:⭐️

Ano

------------------------------------------
    Afspraken:

12/9 - Leuk - eerste echo
    16/9 - Nog anoniem - eerste echo
    16/9 - Louise11110 - eerste echo
    17/9 - Mississippi - eerste echo
    18/9 - Lameetje - eerste echo
    19/9 - Louise11110 - intake vk
    25/9 - FVG - eerste echo
    25/9 - Butterfly36 - eerste echo na terugplaatsing 2 embryo's
    26/9 - Mississippi - echo
    01/10 Loekie82 - eerste echo bij de gynaecoloog (13/09 doorverwezen)
    02/10 - Julias - eerste echo
    07/10 - Rapunzel - eerste echo
    09/10 - Rapunzel - intake vk
    17/10 - Mississippi - intake vk

-----------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
    -----------------------------------------

18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @MinnieJ niet onzeker voelen meid, kwaaltjes komen en gaan :) op dit moment heb ik ook weinig last van dingen hoor, maar ik weet dat het ook net zo hard weer terug kan komen :p had je bij je vorige kindjes veel kwalen?

Vitamines heb ik van Kruidvat eigen merk, weet zo even niet hoe ze heten, iig voor de zwangerschap met visolie :p

19. bellaaa123

12 sep 2014
    45
    10
    8
    Vrouw
    Hoi!
    Ik mag me (denk ik) ook hier aansluiten.
    Zal even iets over mezelf, en vooral over deze zwangerschap, vertellen:
    Ik ben 25 jaar, werk als wijkverpleegkundige.
    Heb een zoontje van 4 (17-02-2015) en een dochter van net 1. (20-08-2018)
    Enkele weken geleden was ik ineens steeds erg misselijk, emotioneel en had rare steken in mijn buik.
    Toch maar even een test gedaan, ondanks dat ik dacht dit is onmogelijk.
    Maar ja, ondanks mirena spiraal ben ik nu toch zwanger van de 3e.
    Ik heb meteen 2 echo's gehad en de spiraal is nergens te bekennen, de gyn wil nog een buikscan maken maar pas na de zwangerschap ivm straling.
    Mijn man is nog niet echt bijgekomen van de schrik, voornamelijk omdat wij eigenlijk geen ruimte in huis hebben, maar dat komt vast wel weer goed. Verhuizen stond sowieso al in onze agenda ergens binnenkort.
    De echo was op 5 september en toen werd ik 5/6 weken geschat, dus dat zou betekenen ergens tussen 7 en 14 mei. Het was nog te klein om zeker te zeggen en ook de hartslag was nog niet te zien.
    24 september hebben we de intake en echo.
    Groetjes

FVG vindt dit leuk.
  20. bellaaa123

12 sep 2014
    45
    10
    8
    Vrouw
    Bij mijn 2e hebben we het de oudste (toen 3) met 8 weken verteld na de eerste echo. Een dag later wist de hele kinderopvang het dus dit keer wachten we tot 12 weken. Wij hebben nu ook besloten het onze ouders pas met 12 weken te vertellen.

Deel Deze Pagina