Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FVG, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @MinnieJ ook ik heb geen kwaaltjes. Soms een vlaagje dit of dat. Heb vandag nog voor de clear blue testen gestaan en getwijfeld of ik er 1 mee zou nemen. Heb hem toch maar laten liggen en moet gewoon vertrouwen hebben in mijn lijf. Geen bloed is goed hoop ik dan maar.

Ik heb de davitamon foliumzuur met vitamine d. Vind die Smelt tabletten wel fijn. Vooral omdat ik de vorige keer wel zo moet kokhalzen en misselijk werd. Wilde eigenlijk met visolie, maar die was uitverkocht.

2. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Ik neem ook die van davitamon! De laatste dagen ben ik wel meer gerust gesteld in het komen en gaan van kwaaltjes. Nu het weekend is en meer piekertijd blijf ik hopelijk gerust.

Hier heb ik ook wel een darmenbuik tot en met! Ben van taille wel smal maar mijn buik is het laatste jaar een vetbuikje geworden en ik kon toen ik niet zwanger was 's avonds (na een restaurantbezoekje) ook al een 5-maanden zwangere buik maken. Nu is dat elke avond en voel ik 's middags mijn broeksknoop al spannen.

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik kreeg geen meldingen meer :(

@Krv wat een ontzettend verdrietig nieuws, heel erg veel sterkte.

@Leuk wow een kloppend hartje en een week vooruit gezet. Fijn dat het er zo goed uitzag, gefeliciteerd!!

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd.

@hier vallen de kwaaltjes wel mee, wat me dan ook weer onzeker maakt. Ben doodsbang voor de echo maandag. Borsten zijn groter en gevoelig, ik moet nog steeds erg vaak naar de wc en soms een vlaagje van misselijkheid en veel moe.

Mississippi vindt dit leuk.
  4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Net weer een test gedaan, knaller, en je dan toch afvragen of ie genoeg knalt voor 5 weken, herkenbaar?

Verder geen kwaaltjes dus, gisteravond super bloated, that's it, en dat vroeg wakker worden, vanmorgen half 6 met een seks droom trouwens :oops:

Bijgevoegde bestanden:

Julias, Loeki82 en Nog anoniem vinden dit leuk.
  5. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik neem de multivitamine van Gravitamon! Zit ook alles in wat nodig is.
    Ik heb een tijdje die capsules van Davitamon gebruikt maar die vond ik zo achterlijk groot:roflmao:

@Nog anoniem
    Ik heb ook de eerste echo maandag en heb ook nauwelijks kwaaltjes! Een geruststelling. We hoeven nog maar 2 dagen te wachten op die echo:thumup:
    Mag jij ook in de ochtend al komen?

6. Louise11110

Dit is toch een knaller!!! Ik denk dat we allemaal kunnen zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken maar ik denk dat dat toch niet lukt bij jou:p
    Wanneer heb je de eerste echo?

7. Nog anoniem

Herkenbaar dat erg moe zijn en toch vroeg wakker zijn. Maarre, je test is mooi hoor, ik zou stoppen met testen.

8. Nog anoniem

Ja, ik mag in de ochtend al komen, na mijn nachtdienst, dat zal een laaaaaaange dienst worden vrees ik. En idd nog maar 2 dagen, achteraf gezien zijn die 3 weken toch nog snel gegaan, al leken de dagen echt voorbij te kruipen

Butterfly36 vindt dit leuk.
  9. Louise11110

Na je nachtdienst, wauw! Ik ga nog 5 nachten draaien in september en dan hou ik het voor gezien:roflmao: Waar werk jij?
    Hoeveel weken ben je nu?

Nog anoniem vindt dit leuk.
  10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Over anderhalve week, 25 september, een woensdag.

11. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    MinnieJ die test ziet er prima uit .
    Zo is mijn action ook.
    Controle krijgt nog amper kleurstof.

Ik ook 25e echo! Ben dan 7+1 . Bewust gedaan want vorige keer hartje met 6+3 en een week later was het gestopt ...

@Nog anoniem en @Louise11110 spannend voor jullie maandag .
    Hoe ver zijn jullie dan ?

Louise11110 vindt dit leuk.
  12. Nog anoniem

Ik werk als beveiliger, maar als alles goed blijft gaan stop ik op een gegeven moment ook met nachtdiensten. Als je zwanger bent mag/hoef je geloof ik vanaf een bepaalde tijd geen nachten meer (te) draaien.
    Vandaag 7.1 wkn

13. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Hier ook 25/9 de eerste echo! Ik ben dan 8,5 week ongeveer.

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Spannend dames met de echo maandag! Ik heb m dinsdag en merk toch wel dat ik nu opeens minder geduld heb, dagen lijken enorm lang te duren daardoor :roflmao:

15. Louise11110

Ik ben dan precies 6 weken zwanger als het goed is.
    Ze wilden hem zelf zo vroeg, ik denk omdat ik clomid heb moeten gebruiken willen ze zeker weten dat het goed zit allemaal. Mij hoor je niet klagen:roflmao: Ik vind het helemaal prima!
    Daarna mag ik naar de verloskundige, die intake heb ik al de 19de. Wilde zij zelf ook zo vroeg. Ook helemaal prima natuurlijk:D

@Mississippi
    Ik herken het wel! Ik vind de dagen ook lang duren. Alhoewel ik dus 2 weken geleden al die afspraak heb gemaakt en die tijd eigenlijk wel snel voorbij is gegaan.

*Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het er 2 zijn:p

Butterfly36 en Julias vinden dit leuk.
  16. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hier sinds vanmiddag wat krampen het kan van alles zijn natuurlijk. Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen. Vanmorgen wel wat zwaar getild dus hoop dat het daarvan is. Lig nu met een kruikje op mijn buik op de bank. Verder kan ik toch niks doen.

17. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Milde krampen?

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Soms kan je milde krampen hebben toch? Groeien van de baarmoeder

19. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Vind het redelijke krampen, bedenk net misschien een blaasontsteking? Nog niet echt pijn bij plassen wel vaak. Maar dat is natuurlijk ook normaal bij een zwangerschap.

20. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Ja vaak plassen heb ik ook hoor. Dacht laatst ook een blaasontsteking te hebben maar had het niet.( bleek na kweek)

Wat voor soort krampen zijn het ?
    Hoe is je ontlasting ?

Deel Deze Pagina